החליפה של יעל שלביה מושלמת, אבל התכשיטים גמרו אותנו

בימים אלה היא מבלה בפריז עם הבויפרנד עומר אדם, שבעצמו דגמן שיק פריזאי מדויק ומפתיע - אבל אז הגיע הלוק הזה, שמערבב אוצרות וינטג' של מותגי על עם בייסיק של רשת ישראלית. החגורה כבר הפילה אותנו לגמרי

מאת  | ‏ 12 פברואר 2023
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Yael Shelbia (@yaelshelbia)

בהתאם למעמדה המתבסס כמגה-סטארית, יעל שלביה היא כיום מהסלבס האלה שקשה לעקוב אחר מיקומן על הגלובוס: היא גרה בדובאי עם בן הזוג עומר אדם אבל בדיוק הייתה פה לגיחת מולדת הכרחית, עם פתיחת החנות של הסטייליסטית שלה והשקת "מחוברים" בהשתתפותה, אבל בימים האחרונים היא ועומר בכלל מבלים בפריז הקרירה.

ניכר שיעל היא השפעה מעולה על הזמר הגולה, שדגמן שיק פריזאי מדויק להפליא במעיל טרנץ' גדול וקלאסי על חליפת טרנינג, פלוס סניקרס של בלנסיאגה. זה בהחלט היה מתאבן נחמד, אבל אז הגיעה המנה העיקרית באדיבות הדוגמנית, שבעזרת הסטייליסטית דניאלה קפלוטו הופכת לאחרונה להשראת סטייל רצינית.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Omer Adam (@omeradam)

הפעם היא הגישה מיקס משגע של גבוה ונמוך – מבחינת הגזרה, הסטייל וגם המחיר. על בסיס מושלם של חליפת וינטג' שחורה מבית סאן לורן, היא הוסיפה חולצה לבנה מכופתרת בגזרת קרופ סקסית של רנואר, והעמיסה תכשיטי זהב של מותגי על: על האוזניים עגילי לב של סן לורן, על הצוואר שרשרת מנעול ומפתח של לואווה ועל האגן הדובדבן שבקצפת: חגורת וינטג' של שאנל. החליפה והתכשיטים מגיעים מתיבת האוצר של Volver, בוטיק יד שנייה למותגי יוקרה. כאילו שהיינו צריכות עוד סיבות להסתער עליו.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by VOLVER (@volver_shop)

יעל שלביה

צילום: מתוך אינסטגרם, yaelshelbia

יעל שלביה

צילום: מתוך אינסטגרם, yaelshelbia

השאירו תגובה