הקראש נמשך: אלין גולן יפהפיה בחצאית קצרה וחולצה נועזת

אחרי שהדליקה אותנו על חצאית המיני המושלמת, מסתמן שאלין גולן בת ה-16 לא מתכוונת לעצור שם, ומציגה הצעת הגשה מדויקת ללוק נוסף של חצאית קצרצרה - הפעם בשילוב חולצה מכופתרת שהיא יציאה היסטרית. ומתברר שהיא גם בסייל

מאת  | ‏ 28 דצמבר 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@alin_golan)

רק לפני שלושה ימים התעלפנו כאן על הלוק שחשפה אלין גולן מתוך צילומי הקליפ החדש שלה, ועכשיו כבר ברור שכדאי לנו להתחיל להסתובב עם מזרן יוגה או משהו – כי ההתעלפויות כנראה לא עומדות להיפסק בקרוב.

אתמול זרקה הכוכבת בת ה-16 טיזר נוסף, והפכה להשראת החצאיות הרשמית שלנו. עוד לפני שנהיה באמת קר התרענו כאן שזו עומדת להיות עונה מאתגרת שתגרום לנו לחשוף רגליים, היות שטרנד חצאיות המיני ממש לא התכוון להיכנס לשנת חורף. הנוסחה שמדגים הסטייליסט איתי בצלאלי על הלקוחה הצעירה שלו היא בדיוק הדרך לעשות את זה: קר וקצר בחלק התחתון, חם וארוך בחלק העליון.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@alin_golan)

אבל האמת היא שאם בלוק הקודם עפנו בעיקר על החצאית עצמה, כאן זה דווקא הטופ שמדליק אותנו: חולצת הסאטן עם הפרינט החייתי-פסיכדלי, שבצלאלי יצר בה קשר קדמי והפך אותה לקרופ, היא חתיכת סטייטמנט פיס שקשה לעמוד בפניו – במיוחד עכשיו כשהיא גם בסייל באתר של דיזל, ועולה 770 שקלים במקום 1,100 שקלים.

מעיל הקווילט הוורוד שזרוק על כתפיה של אלין, נותן לכל הלוק נפח הכרחי ומשלים את אווירת ה-Y2K הכיפית, מגיע מהמותג "גוד אמריקן" של חביבת המערכת קלואי קרדשיאן. החצאית מעור גם היא שייכת למותג דיזל וחובה לציין גם את האיפור והשיער שעשו דורין בר ואסי שדה, ומצליחים להוציא את המיטב מהיופי הטבעי והמשגע של הפופ-סטאר בהתהוות.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Dorin Bar | (@the_dorinbar)

 

השאירו תגובה