כולם מדברים על התמונה של היילי וסלינה. אנחנו באנו לדבר על השמלה

היילי ביבר ידעה היטב שהתמונות שלה מסשן החיבוקים עם סלינה גומז ירוצו מרתון ברחבי הרשת, אז היא דאגה להופיע לאירוע בלוק שמבטא את הסטייל שלה במלוא תפארתו: הצבע, הגזרה, הטקסטורה, האיפור - כל פרט כאן נכנס ישירות לרשימת המשאלות וההשראות שלנו לחורף הקרוב

מאת  | ‏ 18 אוקטובר 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by instylemagazine (@instylemagazine)

והיום בפינתנו "כל האינטרנט מתעסק במשהו ורק אנחנו מדברות על מה שחשוב באמת": השמלה של היילי ביבר. כן, זאת שאפשר לראות מבעד לחיבוקים החמים של סלינה גומז בתמונות שריסקו את הפיד בימים האחרונים.

כידוע, השתיים נפגשו באירוע של מוזיאון האקדמיה והחליטו לפטור את עצמן משנים של כאב ראש וגלגולי עיניים, ולשים סוף פוטוגני במיוחד לניסיונות לסכסך ביניהן על רקע רומנטי. שתי היפהפיות דגמנו אחווה עמוסת סטייל, כשסלינה קלאסית ומדויקת בחליפה שחורה, והיילי אלגנטית ולוהטת בשמלה של סן לורן.

שני דברים הופכים את הלוק הזה להרבה יותר מעוד שמלת קאט-אאוטים: גזרת הטוויסט המשולשת וטקסטורת הכיווצים העדינה של הפתחים, שמעניקה תחכום נונשלנטי לאלמנט השחוק ומזכירה שהקאט-אאוט רחוק מלאבד רלוונטיות, ולצדם הגוון – חום-אפרפר שמזוהה היטב עם גברת "סופגניית שוקולד" והכי עושה חשק למלתחת הסתיו-חורף שמתחממת על הקווים. 

איפור טבעי בגוונים תואמים ושרשרת ענברית בוהקת השלימו כאן עוד לוק שלגמרי ראוי לתואר "מושלם", ואף קריטי מכך – "מעורר השראה". תודה היילי, עשית זאת שוב.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Hailey Bieber Style (@haileybstyle)

 

השאירו תגובה