סוואדיקה: אגם בוחבוט מאירה את תאילנד בביקיני מושלם

אחרי תקופה עמוסה בהופעות, עם כל האאוטיפיטים, האיפור והשיער הנלווים לכך - אגם בוחבוט טסה עם הבויפרנד בר ברימר לנשום ולנפוש בריזורט תאילנדי פוטוגני. אהבנו מאוד את בגד הים בו בחרה להשיק את החופשה הזאת, ואהבנו אפילו יותר את האווירה הטבעית והמשוחררת בה היא עשתה את זה

מאת  | ‏ 6 ספטמבר 2022

בשבועות האחרונים חרשה אגם בוחבוט את המדינה בהופעות מול קהל שדרש שוב ושוב "יותר חזק מה". עכשיו בהחלט הגיע הזמן שלה להחליש קצת, ולטובת זה היא ארזה את ביקיני מוצלח במיוחד ואת הבויפרנד בר ברימר (בתקווה שגם הוא מוצלח במיוחד), וטסה לנפוש בתאילנד.

בפעם הקודמת שעפנו כאן על הביקיני של אגם, ההתלהבות התמקדה בשילוב הצבעים הכיפי בין ורוד לירוק ובגזרת הלנז'רי הסקסית. הפעם היא הולכת על כיוון קלאסי יותר, וכמובן נראית מדהים לא פחות.

צילום: מתוך אינסטגרם, agam__buhbut

צילום: מתוך אינסטגרם, agam__buhbut

אגם בחרה בביקיני משולשים בגווני טאי-דאי של ורוד וכתום, הנמזגים זה לתוך זה באפקט שקיעה פסטורלית. את הטופ היא כמובן קשרה בשיטה ההפוכה המחמיאה, כשעל מותניה קשורה חולצה לבנה מכופתרת שתמיד מהווה תוספת מדויקת לכל לוק ביקיני, ואנחנו נהנות לחשוב שבכלל שייכת לברימר. 

כך או כך, הדבר שהכי קשה להתעלם ממנו בפוסט הזה הוא פשוט יופייה הטבעי המשגע של אגם, שכנראה שמחה להתאוורר קצת משגרת האיפור-שיער שליוותה אותה לאחרונה. 

השאירו תגובה