עושה דווקא: זה כל מה שנועה קירל לובשת עכשיו

נראה שהכוכבת חסינה בפני גלי החום שממיסים אותנו כאן לאחרונה, והלוק המועדף עליה בימים אלה מורכב מטופ קצר וג'ינס ארוך. האאוטפיט האחרון בסדרה מעסיק אותנו במיוחד, כשנועה הולכת על ג'ינס בסטייל די מפתיע. וחכו שתשמעו מאיפה הוא

מאת  | ‏ 24 יולי 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Diesel_Israel (@diesel_israel)

בגדול, זה לגמרי השלב הזה של הקיץ שבו ערימת הג'ינסים בארון מתחילה לשלוח אלינו מבטים נעלבים, ואנחנו בקושי טורחות להסתכל עליה, זורקות לה "סורי נוט סורי" ובוחרות בשמלה, חצאית או שורטס. נכון, ג'ינס זה פריט על-זמני, אבל הקיץ הישראלי ממיס גם את קונספט הזמן ומשאיר רק את קונספט המזגן.

לכן יש משמעות כבדת משקל לעובדה שנועה קירל בכל זאת גורמת לנו לרצות ללבוש ג'ינס עכשיו. זה כמעט מרגיש כמו כישוף אפל, אבל אנחנו מתמסרות לגברת מיליון דולר שהחליטה לבחון את השפעתה בכך שתהפוך את יולי-אוגוסט לתקופת הג'ינס שלה. ראי הושפענו.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Noa Kirel (@noakirel)

אחרי שכבר עפנו עליה בטופ קטן וג'ינס נמוך של דיזל, נועה ממשיכה את הרומן הקיצי עם המותג האיטלקי הרותח ובסוף השבוע האחרון הפציצה עם סט של ז'קט ומכנסיים בשילוב פסים לבנים ממוקמים היטב, לאפקט אדג'י וסקסי במיוחד. הלוק הבא שלה היה בווייב ספונטני וקז'ואלי יותר, שהתבטא גם בווידוי ותיעוד מטלטל: "בתמונה השניה נפלתי". 

אלא שבהחלט לא מדובר באאוטפיט נפילה: נועה הלכה על טופ מחמיא בגזרת מחוך טרנדית, וסגרה אותו בג'ינס רפוי עם שטיפת אסיד כמיטב התוצרת של שנות האלפיים המוקדמות והמתקמבקות. גם החגורה בשיבוץ טבעות מתכת היא קריצה ברורה לרטרו הזה. אגב, כשביקשנו לברר מאיפה לה, קיבלנו את התשובה המעצבנת- מושלמת: "זה סתם ג'ינס רנדומלי שנקנה בחו"ל". יותר קול מזה?

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Diesel_Israel (@diesel_israel)

השאירו תגובה