על רקע השמועות: אמילי רטאייקואסקי רותחת בשמלה הכי טרנדית של הקיץ

קצת מנחם להיזכר שגם נשים מפורסמות, עשירות, חכמות ויפהפיות עלולות להתאכזב מגברים בוגדניים, אבל חבל שהפעם זה קורה על חשבון אמרטה אהובתנו. בין אם יש אמת בדיווחים או לא, שמחנו לראות אותה מדגמנת את הסטריט סטייל המושלם שלה בשמלה מהסוג שתמיד נשאר נאמן

מאת  | ‏ 18 יולי 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Emrata☆ FAN ACCOUNT (@emilyismymommy)

על פי דיווחים עיקשים של מדורי הרכילות, יקירת המערכת אמילי רטאייקואסקי עומדת להתגרש מבן זוגה ואבי בנה הפעוט, סבסטיאן בר מקלארד, בעקבות הבוגדנות הסדרתית שלו. אנחנו עוד עובדות על תגובה מקצועית, בוגרת והולמת לחדשות האלה, וזה מה שיש לנו בינתיים: סליחה, אדון בר מקלארד הנכבד, אתה התחרפנת? 

עד שנגבש את הנוסח הרשמי, אפשר לנסות להתנחם ולהסיח את הדעת מהדיווח המטלטל באמצעות אחת הפעילויות האהובות עלינו עם הבסטי שלנו אמרטה: ניתוח נתונים של מראות הסטריט-סטייל האחרונים שלה ואבחון הטרנדים הבולטים בהם. האמת היא שבמקרה הנוכחי זה די קל, ומאוד כיף.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Emrata☆ FAN ACCOUNT (@emilyismymommy)

אמילי נצפתה בימים האחרונים מטיילת עם הגורים שלה, הכלב קולומבו והתינוק סילבסטר, בשני לוקים שמבוססים על פריט מנצח אחד: שמלת סטרפלס בגזרת צינור. אחת מהן באורך מיני ובגוון פיסטוק טרנדי, והשנייה ארוכה יותר ובגוון קורל טרנדי לא פחות. עם שתיהן שילבה אמרטה את האלמנט המזוהה ביותר עם שיטוטיה הניו יורקיים – סניקרס לבנות.

שמלת הסטרפלס הניינטיזית היא לגמרי אחד הרעיונות החמים והנכונים של קיץ 2022, וקשה לבקש עבורה פרזנטורית יותר מדויקת מאמרטה. אולי רק ויקטוריה בקהאם, שבימיה כפוש ספייס הייתה השגרירה המשכנעת ביותר של הטרנד. בכל מקרה, בלי להיכנס יותר מדי למה שאולי עובר עכשיו על אמילי – אין ספק שמדובר בבחירה קלילה ולוהטת. וסבסטיאן, בוא תראה מה פספסת יא טמבל.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Emily Ratajkowski News (@emratashoot)

השאירו תגובה