חושפת חזייה ופופיק: זה אחד הלוקים הכי רותחים שראינו על קייטי הולמס

בימים אלה היא משיקה זוגיות חדשה ופוטוגנית כהרגלה, ומי שעוקבת כבר יודעת שאהבה תמיד לוקחת את הסטייל של קייטי הולמס לגבהים חדשים. הפעם זה באווירת בוהו-שיק קיצית וסקסית, בחסות שמלת קרושה מטריפה

מאת  | ‏ 16 יוני 2022

קייטי הולמס

סליחה, בת כמה את בכלל? (צילום: Theo Wargo/Getty Images)

בחורף שעבר תחזקנו כאן אובססיה בלתי מתנצלת ללוקים של דוכסית הסטריט-סטייל קייטי הולמס בבילויים זוגיים עם הבויפרנד דאז אמיליו ויטולו. לצד הנונשלנט הקלאסי המזוהה איתה, המלתחה שלה – ממש כמו תמונות הפפראצי הזוגיות – שידרה אז אווירת התכרבלות מתמדת עם שילובים חכמים וחמימים של בלייזרים, סוודרים וטרנינגים.

הם נפרדו לפני כשנה, אבל זה כמובן לא הפריע לנו להמשיך ולהתעלף על הסטייל של הולמס בת ה-43, שהפך בינתיים לתוסס ונועז יותר. לאחרונה היא חשפה זוגיות חדשה עם המוזיקאי בעל השם האריסטוקרטי בובי ווטון השלישי (שאגב, צעיר ממנה בעשור), ועכשיו כבר ברור שהמגמה הסקסית שלה נמשכת ומתעצמת באווירת רומנטיקה קיצית, תוך שהיא שומרת כמובן על הטאצ' האופייני והמדויק שלה.

קייטי הולמס

חושפת אהבה ופופיק (צילום: Theo Wargo/Getty Images)

אתמול הגיעה קייטי עם בובי לשטיח האדום של פסטיבל הסרטים טרייבקה בניו יורק, והציגה את אחד הלוקים הכי היסטריים שראינו עליה: שמלת קרושה לבנה מבית קלואה, סרוגה בעבודת יד, שחושפת חזיית תחרה ופופיק – שני אלמנטים שהולמס תמיד אוהבת לספק הצצה אליהם. החיוך השובבי שלה רק הדגיש את וייב הבוהו-שיק המשוחרר והנינוח שמחמיא לה כל כך, והזכיר ששום דבר לא עושה טוב לעור הפנים כמו אהבה.

קייטי הולמס

שרק תחייכי (צילום: Theo Wargo/Getty Images)

צילום: Theo Wargo/Getty Images

אהבנו גם את התיקצ (צילום: Theo Wargo/Getty Images)

צילום: Theo Wargo/Getty Images

ברמות של כלה (צילום: Theo Wargo/Getty Images)

צילום: Theo Wargo/Getty Images

ביי שמלת החלומות (צילום: Theo Wargo/Getty Images)

 

השאירו תגובה