רגע לפני המהפך: ניבר מדר נוצצת בעירום משגע

בקרוב תיפרד ניבר מדר מהרפתקת הבלונד פלטינה ותחזור לצבע שיערה הטבעי, מה שגרם לאלון ליבנה, המעצב שהיא משמשת לו מוזה - להחליט להתפרע קצת עם מחווה לסרט איקוני שיצא בשנה בה היא נולדה. התוצאה מרהיבה

מאת  | ‏ 31 מאי 2022

ניבר מדר לאלון ליבנה

אלילה חייזרית (צילום: יח"צ אלון ליבנה)

בין ניבר מדר לאלון ליבנה מתקיימים יחסי מוזה ומעצב שמספקים לנו מראות מרהיבים באופן קבוע. זה קורה כשהיא סוגרת את תצוגת האופנה שלו בשמלת כלה שכוללת חזיית צדפים מפוסלת ובלתי נשכחת, וזה קטרה, מתברר – גם כשהם סתם מחליטים להשתעשע רגע עם רעיונות והשראות.

חודשיים אחרי שצבעה את השיער (ואת הגבות!) לבלונד פלטינה מסנוור, ניבר עומדת לחזור לצבע הטבעי שלה. וכך, כמו ילדים שנותנים להם לקשקש על הקירות רגע לפני שמסיידים אותם מחדש – מדר וליבנה הזדרזו להנציח את הבלונד פעם אחת אחרונה, והתוצאה משוגעת.

ניבר מדר לאלון ליבנה

מיהרו להנציח את הבלונד (צילום: יח"צ אלון ליבנה)

ליבנה הלביש את הדוגמנית בחצאית ורודה-שקופה עם שיבוץ אבנים נוצצות, ובכל שאר הלוק דבק באבנים אבל ויתר על הבד. החזה של ניבר מתוכשט בדוגמה שמטפסת אל עצמות הבריח, הכתפיים והצוואר שלה, והבלונד המדובר אסוף בהידוק ומשובץ גם הוא פסים נוצצים. 

הלוק הייחודי, שבעזרת עבודת האיפור והשיער של מיקי בוגנים גורם למדר להיראות כמו אלילה חייזרית, הוא למעשה מחווה ללוק האיקוני של נומי מאלון (אליזבת ברקלי) מהסרט "נערות שעשועים" שביים פול ורהובן ב-1995 – השנה בה ניבר נולדה. ברקלי מגלמת בו חשפנית בלאס וגאס, והפרשנות של ליבנה מטילה זוהר שמיימי על הנצנוץ הזול והמצועצע, כביכול, של דמותה. אהבנו מאוד. 

הרפרנס האיקוני. "נערות שעשועים"

הרפרנס האיקוני. "נערות שעשועים"

 

השאירו תגובה