סנדי בר בביקיני מנומר. מה נותר לומר?

עכשיו כשהאירוויזיון בטורינו מאחורינו, אין ספק שהדבר הכי מעניין שקורה באיטליה הוא החופשה הקיצית של סנדי בר. כלומר, אנחנו חושדות שהיא נופשת באיטליה, אבל סנדי היא טיפוס מסתורי שלא משחרר יותר מדי פרטים בסטורי. לגבי דבר אחד אנחנו כן בטוחות: קלטנו מאיפה הביקיני הלוהט שלה, והתשובה מפתיעה

מאת  | ‏ 15 מאי 2022

סנדי בר בביקיני מנומר

מאמא מיה (צילום: אינסטגרם, @sendibar)

הימים הם ימי חתונמי, וניכר שמעבר לאובססיה הבסיסית, התכנית האהובה כבר מספקת לנו גם לא מעט עניין אופנתי. אבל דווקא ברגע הזה, כשפעמיים בשבוע מוצגת לנו על המסך אישה שמיד הופכת לדבר הכי מעניין בעולם ועוד בשמלת כלה – חשוב לנו לעצור רגע, להביט אחורה ולהוקיר את "רוקדים עם כוכבים".

תודה על כל מה שנתת, רוקדים, ובעיקר תודה על סנדי בר. אם לא הדברים שקרו ונראו על הרחבה ההיא, לא בטוח שהיינו נחשפות עכשיו לפוסטים ולסטוריז של האישה היפהפייה הזאת נופשת בסטייל היסטרי על רקע נוף משגע. על פי הכיתובים אנחנו יכולות רק לשער שכל היופי הזה קורה בחופשה איטלקית מהחלומות שלנו, אז במקום להתעמק ביעד ולקנא אנושות, נתעמק בביקיני ברשותכם.

סנדי בר בביקיני מנומר

בביקיני של בננהוט (צילום: אינסטגרם, @sendibar)

סנדי לא חושפת הרבה ממנו, אבל מה שהיא כן חושפת הוא א. חם, רותח, לוהט, ב. מספיק כדי לגרום לנו לצאת לתחקיר קצר ולחזור עם המסקנה הכמעט ודאית – מדובר בביקיני של בננהוט, המותג של נטע אלחימיסטר ונועה בני, שגם דגמנו אותו בעצמן לא מעט לאחרונה. בצדק: הפרינט המנומר הקלאסי-סקסי מקבל כאן לוק מדויק במיוחד עם חזיית קאפים עדינה שנקשרת בקולר מוצלב. אהבנו מאוד.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by(@bananhot)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@bananhot)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@bananhot)

סנדי בר בביקיני מנומר

מחכות לתמונות נוספות מהחופשה, בבקשה (צילום: אינסטגרם, @sendibar)

 

השאירו תגובה