הבת של סלמה הייק לא נראית כמו שחשבתם

הבת של השחקנית והמיליארדר פרנסואה הנרי פינו כבר בת 14- גיל מעולה לככב על שער מגזין ווג. המתבגרת התייצבה לצד אמה לפוטושוט משגע וסיפרה איך מפתחים זהות אופנתית כשיש לך גישה ישירה לכל מותגי העל הנחשקים ביותר בעולם

מאת  | ‏ 4 מאי 2022

ז'אנר שערי ה'אם-בת' הוא פופולארי וענף במיוחד ועכשיו מצטרפות אליו גם השחקנית סלמה הייק ובתה ולנטינה פינו- בתם המשותפת של הייק ובעלה המיליארדר פרנסואה הנרי פינו.

הייק קידמה את השער המשותף לווג מכסיקו בחשבון האינסטגרם שלה וחשפה מספר תמונות שצילם ניקו בוסטוס. ולנטינה בת ה-14 נולדה עם ייחוס אופנתי מרשים. אביה, כידוע, הוא אחד האנשים העוצמתיים בעולם האופנה ועומד בראש תאגיד היוקרה קרינג האוחז במותגים כמו גוצ'י ובלנסיאגה.

השער המשותף גרר את השאלה המתבקשת- עד כמה האם והבת דומות? יש שגרסו שהדמיון מדהים, אחרים זנחו את השאלה והתרכזו בהרמות כלליות. בין המרימים חברותיה של הייק- בלייק לייבלי וג'וליאן מור.

בין התמונות שנחשפו- ולנטינה מדגמנת לוק דאבל-דנים כהה, קלוז-אפים בשחור ולבן של סלמה וולנטינה ותמונה משותפת של השתיים משתרעות על ספה גדולה.

בריאיון מספר ולנטינה על שאיפותיה העתידיות הנעות בין משחק לבימוי: "אני חושבת שיותר קשה להיות במאי אם אין לך ניסיון מהצד השני של המסך, זה יכול לעזור בעבודת הבימוי".

נדמה שבתקופה האחרונה ההורים המפורסמים משחררים מעט את מסך הפרטיות שנמצא מעל המתבגרת. במרץ האחרון הגיעו האם והבת לשבוע האופנה בפריז יחד עם בתו של פינו- מתילד. השלישיה הפוטוגנית עשתה כותרות בתצוגה של בלנסיאגה.

הייק התייחסה גם לסוגיה המסקרנת מכל: מה עושה מתבגרת עם גישה לכל פריט מעצבים שאפשר לדמיין וכמובן- לארון החלומות של אמה. הייק התוודתה שהן נקלעות למריבות על בגדים משום שוולנטינה לוקחת הכל מהארון שלה. "מאז שהיא הייתה קטנה היא לא נתנה לי לבחור לה בגדים, ותמיד אהבתי את זה". עוד הוסיפה כי בתה: "טובה מאוד עם איפור. גם אני טובה באיפור, אבל עכשיו היא זו שמלמדת אותי".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Hollywood Star Kids (@hollywoodstarkids)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Caras México (@carasmexico)

השאירו תגובה

 

  • האמא יותר יפה מהבת

    מאת: איה |‏ 23 במאי 2022 | 16:06
  • ילדה בת 14 עם איפור וגוונים בשיער? נראית בת 20. האמא עם לחמניות ציצי.. ממש דוגמה חחחחחח

    מאת: לוני |‏ 5 במאי 2022 | 14:29