משתבחת: נועה קירל לוהטת בביקיני סופר מחמיא

רגע לפני חגיגות יום הולדתה ה-21, ורגע אחרי שהאקס המיתולוגי שבר לנו את הפיד בבגד גוף ורוד - נועה פותחת את עונת הרחצה ושטיפת העיניים עם ביקיני ורוד שעובד מדהים עם השיזוף שלה, כולל תחתונים בגזרה הכי מחמיאה וטופ עם מחשוף סקסי במיוחד

מאת  | ‏ 10 אפריל 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Noa Kirel (@noakirel)

על כוכבת כמו נועה קירל אפשר לסמוך שתדע לעבוד עם עקרון הטיימינג, ועל עיתונאיות חוקרות כמונו אפשר לסמוך שנדע להעריך את זה, לפצח את הנסיבות ובעיקר לייחס להן הרבה יותר מדי משמעות, כשבסוף מדובר בסך הכל בתמונת ביקיני מוצלחת במיוחד.

אבל התמונה הזאת מגיעה בדיוק כשאנחנו מתחילות לפזול ארוכות אל קטגוריית בגדי הים של האתרים והמותגים השונים, למיין בראש את הטרנדים שמדברים אלינו ואת הדגמים שיתאימו לחופשת הבטן-גב שממש עוד לא סגרנו – כך שהביקיני הוורוד והמחמיא של נועה מתברג מיד בצמרת הווישליסט.

נועה קירל בביקיני של פומה

(צילום: מתוך אינסטגרם, @noakirel)

התמונה הזאת גם מגיעה בסמוך ליום הולדתה ה-21 של הפופ-סטארית, שחל היום, כך שבהחלט מדובר בדרך מצוינת לוודא שנרים לה כמו שצריך, ואם יורשה לנו – היא גם מגיעה ברגע שבו אנחנו עדיין מתקשות להוציא מהראש ומהפיד רגע ורוד אחר ולוהט לא פחות: זה שסיפק האקס המיתולוגי יהונתן מרגי בתצוגת האופנה של אלון ליבנה.

כל הניתוח התרבותי המעמיק הזה מוביל למסקנה פשוטה, אותה אפשר היה להבין כבר מהכותרת: נועה קירל לוהטת מאי פעם בביקיני הזה של פומה (מותג שהיא הפרזנטורית המקומית שלו), שכולל חזייה עם מחשוף סקסי מאוד ותחתונים בגזרה משולשת מחמיאה מאוד. מזל טוב, נועהל'ה. מקוות שאהבת את הברכה החגיגית שלנו, ואין ספק שאת רק מתחילה להשתבח.

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Noa Kirel (@noakirel)

השאירו תגובה