עשתה זאת בעצמה: ג'וליה פוקס גזרה ג'ינס, והתוצאה משוגעת לחלוטין

בעצם, מדובר במהלך טבעי למדי: הפרזנטורית הרשמית של הטרנד הכי שנוי במחלוקת מתגייסת להדגים את התהליך הפשוט שבו ג'ינס גבוה הופך לג'ינס נמוך. האאוטפיט עצמו מחרפן, אבל אל תפספסו את סרטון ההדרכה

מאת  | ‏ 20 מרץ 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@juliafox)

על שובה הבלתי נמנע של הגזרה הנמוכה אנחנו אמנם מתריעות כאן כבר תקופה ארוכה, אפילו לפני התצוגה המטלטלת ההיא של מיו מיו – אבל צריך להודות שלמגמה השנויה במחלוקת כבר יש פרזנטורית רשמית, גם אם טריה למדי, וקוראים לה ג'וליה פוקס.

עוד כשגילמה את התפקיד המאתגר "בת הזוג החדשה של קניה ווסט", פוקס לקחה על עצמה את המשימה החלוצית של הנגשת הטרנד הטעון הזה וגרמה לנו להעניק ללוק המשוגע שלה את הטייטל "מכנסי ים המלח". מאז היא המשיכה לדבוק בנחישות בגזרות אקסטרה נמוכות, הפכה אותן לסימן ההיכר האופנתי שלה והעבירה את כולנו מעין סשן פסיכולוגיה הפוכה שסייע להסתגל לרעיון הכללי: זה אולי נמוך, אבל זה לא 'ג'וליה פוקס נמוך'.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @juliafoxinstyle

בסוף השבוע האחרון סגרה פוקס מעגל קטן ופוטוגני עם התהליך הזה, כשיצאה לרחוב בלוק מטורף אפילו ביחס אליה – ומיהרה לספר שהוא למעשה פרי יצירתה המאולתרת. לא קשה להאמין לה, ולקלוט שמדובר בג'ינס גבוה סטנדרטי שהפך תחת ידיה הגוזרות לג'ינס נמוך במיוחד + טופ סטרפלס זעיר שהיה פעם איזור החגורה שלו. ג'וליה השכילה ללכת על טוטאל-לוק מוחלט כשצירפה מגפי ג'ינס תואמים של אלכסנדר וונג ותיק שהיה גם הוא מכנסיים בגלגול קודם.

האאוטפיט מן הסתם רץ לא מעט ברשת, ואתמול פוקס כבר נענתה לדרישת הקהל ושיתפה את סרטון ההדרכה שמתעד את הרגע ההיסטורי, ולמעשה משקף אבולוציה סימבולית מזורזת – מג'ינס גבוה לג'ינס נמוך: בטופ לבן קטן ותחתונים שחורים, כשמכונת הכביסה עובדת ברקע וללא כל התערבות של עריכה, היא מדגימה במשך 4.45 דקות את המלאכה שדורשת רק זוג מספריים וקצת תושייה יצירתית. אנחנו חייבות להודות שהתוצאה די מהפנטת.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@juliafox)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @juliafoxinstyle

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @foxjuliadaily

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @guccireport

השאירו תגובה