חצי משוגעת: אחרי היילי, גם ג'וליה פוקס בוחרת במחשוף האגן-ישבן

השחקנית, הדוגמנית והמוזה שלא מפסיקה להעסיק את הוליווד, הגיעה אתמול לטקס פרסי הקולנוע העצמאי בלוק שכמעט עלול לגנוב את ההצגה מהשיגוע התורן של קים קרדשיאן: זו שמלה? זה ביקיני? ואיך בדיוק אמורים לכנות את טרנד המחשוף המשונה הזה?

מאת  | ‏ 7 מרץ 2022

 

ג'וליה פוקס בטקס פרסי הקולנוע העצמאי

גלוי ונעלם (צילום: Frazer Harrison/Getty Images)

משום מה עדיין מסתובבים בקרבנו לא מעט אנשים שנהנים להודיע כי חמש עשרה הדקות של ג'וליה פוקס חלפו, או לפחות ששעון התהילה שלה מתקתק לאחור במהירות. אנחנו נמתין עוד קצת עם ה"אמרנו לכם" הכיפי הזה, לפחות עד הידיעה על איזה תפקיד או קמפיין חדש ונחשק לשחקנית בת ה-32, ובינתיים נתמקד בעוד לוק שמוכיח שיהיה קשה מאוד להתעלם ממנה.

בזמן שקים קיי, הקולגה והשותפה לצרה ששמה קניה ווסט, הדביקה את כולנו לפיד עם האאוטפיט המטורף שלה לתצוגה של בלנסיאגה בפריז – פוקס הופיעה על השטיח הכחול של טקס פרסי הקולנוע העצמאי בקליפורניה בעוד לוק שמבסס את חותמת הסטייל הספציפית שלה: שחור, אדג'י, מפלרטט עם מחוזות הפטישיזם ומלהטט בין גילוי לכיסוי. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Just Jared (@justjared)

הפעם זה קרה בחסות שמלה (או משהו שדומה לזה) מאת המותג הקליפורני הנועז No Sesso: את עורה הלבן של ג'וליה עטפה יריעת סאטן שחורה עם כיווצים, שבצד אחד שלה הופכת לחזיית משולשים דקה, ובצדה השני פעור קאט-אאוט משולש גדול בשטח האגן-ישבן – טריטוריה שהיילי ביבר כבר הדגימה לאחרונה את העיסוק הגובר בה. 

לזה הצטרף איפור העיניים שכבר הפך לסמל המסחרי של פוקס, בהיותה המוזה של מאפרת העל פאט מקגראת' והפרזנטורית הרשמית של טרנד הצללית השחורה המוגזמת. אם תסתכלו לה רגע בעיניים מבעד לכל השחור הזה, תבינו היטב שהיא כאן להישאר.

ג'וליה פוקס בטקס פרסי הקולנוע העצמאי

מקוות שיש לך מסיר איפור ממש טוב (צילום: Axelle/Bauer-Griffin, Getty Images)

ג'וליה פוקס בטקס פרסי הקולנוע העצמאי

אבל איך נקרא לסוג המחשוף הזה? (צילום: Leon Bennett, Getty Images)

ג'וליה פוקס בטקס פרסי הקולנוע העצמאי

מחשוף אגן צדדי? מחשוף תחת עליון? (צילום: Jon Kopaloff/Getty Images)

 

 

השאירו תגובה