"עם או בלי הז'קט?": ג'יי לו, יש לנו תשובה בשבילך

הכוכבת ביקשה להתייעץ עם מיליוני עוקביה על עוד לוק לוהט, ואנחנו תמיד כאן בשבילה. לא שהיה פשוט להכריע: הז'קט אמנם יפה במיוחד וגם מיישם את הטרנד הרותח של הרגע, אבל תחתיו מסתתרת חזיית עור רותחת אף יותר. בסוף הצלחנו להחליט

מאת  | ‏ 19 ינואר 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo)

כפי שחשדנו, ג'ניפר לופז בהחלט קוראת FF בזמנה החופשי. גם אם רק את הכתבות על עצמה. אין ספק שהיא קראה ואהבה את הכתבה על נוסחת הלבוש החורפית והמוצלחת שלה, אחרת למה שהיא תפנה אלינו בבקשה להמשיך ולייעץ לה לגבי סטיילינג? 

בסדררר, טכנית היא פנתה לכל 192 מיליון העוקבים שלה – אבל אטיטיוד ה"ג'ני מהבלוק" המפורסם שלה גורם לנו להרגיש שהיא מדברת ישירות אלינו, מסתכלת לנו בעיניים ומחמיאה לנו על האאוטפיט. אז כשהיא שואלת "עם או בלי הז'קט" על עוד לוק לוהט, אנחנו לוקחות מאוד ברצינות את הסוגיה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jennifer Lopez ♡ (@jlopezaesthetic)

ובכן, מצד אחד – מדובר בז'קט עור היסטרי של המותג הניו-יורקי המסקרן et ochs, שגם מיישם את טרנד מעילי הקרופ הרותח שהצבענו עליו כאן בשבוע שעבר (מה שרק מחזק את הסברה שלופז קוראת. מקוות שהיא לא משתמשת בגוגל טרנסלייט). 

מצד שני – טוב, כאן אין לנו טיעון אופנתי. ג'יי לו בטופ עור שחור עם קולר מוצלב ופתח נדיב זה, מן הסתם, דבר שמאוד נחמד להסתכל עליו. ביייחוד בשילוב מכנסי העור הלבנים ההיסטריים של המותג Ami, שגם הטופ מגיע ממנו. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo)

ובכל זאת, אם לשקלל את כל הנתונים, המסקנה הרשמית של ועדת החקירה הזאת היא: עם הז'קט. הוא יפה, הוא טרנדי, הוא מייצר אחידות מרקמית וצבעונית והופך את הטופ שתחתיו למסקרן במיוחד. עכשיו נלך לבהות עוד קצת בסטורי שבו ג'יי לובשת את חלוק הוורסאצ'ה האיקוני שלה ומשוויצה בבלינג התואם שעל צווארה.

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@jloverworld)

השאירו תגובה