גל הפציצה על השטיח, אבל דווקא השמלה השנייה שלה שיגעה אותנו

על רקע הדיווחים שקיבלה את אחד התפקידים המבטיחים בקריירה שלה, גל גדות משיקה בינתיים סרט מסקרן אחר ומפציעה על השטיח האדום לצד דה רוק ורייאן ריינולדס באחת השמלות המרהיבות שראינו עליה. לפחות עד שראינו את זו שבה הגיעה להתראיין אצל ג'ימי קימל

מאת  | ‏ 4 נובמבר 2021

היי גם לך! (צילום: GettyImages)

היי גם לך! (צילום: GettyImages)

קבלו עתידות, כי אנחנו הרי כבר יודעים איך עובד רצף האירועים שמצליח לרגש אותנו באופן פרובינציאלי לחלוטין ולא פרופורציונלי להפליא בכל פעם מחדש: בקרוב יצופו ברשת רגעים נבחרים מהראיון של גל גדות אצל ג'ימי קימל. היא תהיה יפה, מתוקה ומצחיקה, העולם כולו יתמוגג ואנחנו עוד יותר. 

השלבים המוקדמים יותר של הפרוצדורה הזאת כוללים הפעם את הפרמיירה של סרטה החדש בנטפליקס, את ההכרזה על כך שהיא עומדת לגלם את דמות המכשפה משלגיה בגרסה החדשה של דיסני, ובעיקר את החלק האהוב עלינו באופן אישי: הלוקים שמלווים את כל זה, וחורגים קצת ממלתחת הקז'ואל הנינוחה שגל מעדיפה לדגמן ביומיום.

סליחה, נשפך לך קצת גלאם על השטיח (צילום: GettyImages)

סליחה, נשפך לך קצת גלאם על השטיח (צילום: GettyImages)

המראה הראשון הוא ללא ספק אחד המרהיבים שראינו ממנה: גל בחרה להתכתב באופן לא מאוד מרומז אבל כן מאוד מדויק עם שם הסרט אותו היא משיקה – "הודעה אדומה", עם צבעו של השטיח החגיגי – נחשו, ואולי גם קצת עם הדימוי המזוהה ביותר עם סיפור שלגיה – תפוח אדום בוהק. בקיצור, היא לבשה חתיכת שמלה אדומה.

הפיס המטריף הזה מגיע היישר מהמסלול של קולקציית אביב 2022 מבית Loewe, ומביא איתו אווירת גלאם הוליוודי בחסות פאייטים צפופים ונוצצים, שסע גבוה וסיומת וולנים שובבה. יהלומים של טיפאני'ס, עקבים מוזהבים של סטיוארט וייצמן ושפתון אדום בוהק סגרו כאן לוק באמת בלתי נשכח.

גל ושני בני מזל (צילום: GettyImages)

גל ושני בני מזל (צילום: GettyImages)

אבל כמו תמיד עם גל, איכשהו היא מצליחה להרשים אותנו אפילו יותר מחוץ לשטיח האדום. הלוק בו תועדה מגיעה לאולפן של קימל אתמול כלל את אחת השמלות הכי שוות ולוהטות שראינו עליה, ובכלל: שמלת סריג שחורה בחיתוך אסמיטרי עם פתחים באיזורי הכתף והמותן, סגורים חלקית בכפתורים בולטים. על הדרך היא גם סיפקה השראת שיער משגעת עם קארה קצר וחד שגרם לנו לשכוח את כל מה שהנודניקים של דור ה-Z אומרים עכשיו על שביל בצד.

אחת השמלות אם לא ה (צילום: GettyImages)

אחת השמלות אם לא ה (צילום: GettyImages)

התפוח הכי יפה על העץ (צילום: GettyImages)

התפוח הכי יפה על העץ (צילום: GettyImages)

 

השאירו תגובה