השמלה של ג'ס האנט שקופה לחלוטין. גם הפוטושופ שלה

אנחנו מקוות בשביל המשפיענית הזאת שבשלב זה היא כבר נהנית מתשומת הלב, מהעוקבים החדשים ומהעובדה שהשם שלה הפך לאחד המדוברים ביותר בפיד - כי את פדיחת הפוטושופ האפית של "התיירת הווירטואלית" יהיה מאוד קשה לשכוח לה

מאת  | ‏ 28 אוקטובר 2021
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jess Hunt (@jesshunt2)

אחרי שבשבועות האחרונים זכינו להיכרות קרובה עם עבודתה הנחושה של משטרת הפוטושופ הישראלית, עכשיו יכולות עדן פינס ונטלי דדון להרגיש שהן בחברה טובה ואף שיצאו די בזול מ"שערוריות" הריטוש שלהן  – כשהמשפיענית הבולטת ג'ס האנט מסתבכת עם משמר הפוטושופ העולמי בסאגה מביכה למדי.

"אחת הערים האהובות עלי בעולם", שיתפה האינסטגרמרית עם מיליון וחצי העוקבים שלה את התרשמותה המקורית מפריז. אלא שלא מעט מתנדבים חרוצים של סיירת הפוטושופ הבינלאומית מיהרו להבחין שהיא כנראה כל כך אוהבת את בירת צרפת, עד שהיא מטיילת אליה גם וירטואלית, לכאורה, בלי לקום מהספה שלה באוסטרליה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Blanka (@blankablvck)

בסדרת התמונות שהעלתה מדגמנת ג'ס שמלה קטנה, מנצנצת ושקופה, כשהיא מהלכת בעקביה הדקיקים על הכביש המהיר שמוביל למגדל אייפל. בעוד רבים התעלפו על הלוק הרותח, רבים אף יותר התעלפו על מה שמכונה שם "בדיחת הפוטושופ הגדולה בעולם". לטענתם, מספר רמזים מוכיחים מעבר לכל ספק כי האנט מעולם לא הייתה שם באמת, ופשוט הדביקה את גופה הלוהט על תמונת הנוף הקלאסית הזאת.

"היא לא עושה שום צל בשום מקום", כתבה אחת, ואחר הוסיף: "חיכיתי שמישהו יגיד את זה! הרגליים שלה ליטרלי מרחפות". חשבון האינסטגרם הייעודי CelebSpellCheck עט על המציאה, שיתף את הפוסט תחת הכותרת "תיירת וירטואלית", ומשם האנט כבר הפכה לשם הכי מדובר באינסטגרם.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Outfits.frr (@outfits.frr)

סביר שהיא רק הרוויחה עוקבים מהפרשה, ובכל זאת הצליחה להחמיר מעט את המצב כשטענה בתוקף שההאשמות לא נכונות, והביאה כראיה את סרטון הווידאו שצילמה בלוקיישן. "היא אשכרה צילמה את זה על מסך ירוק", התרגשו המאשימים מהחומר שמבחינתם רק אישר את טענתם, ועוקבת אחת אף הודיעה: "עשיתי תחקיר, ואני יכולה לאשר שזה אפילו לא האייפל המקורי של פריז. אולי השחזור שבווגאס או מקאו". תשפטו בעצמכם?

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Cartier Rug (@thcartierrug)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jess Hunt (@jesshunt2)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jess Hunt (@jesshunt2)

השאירו תגובה