תודה רבה: אמרטה מדגימה בדיוק איך בא לנו להתלבש עכשיו

כשהיא מדגמנת שמלה שחורה קלאסית וסקסית מול המראה, כשהיא מפגישה שני פרינטים חייתיים בתמונה עם בנה הקטן והמתוק, ובעיקרון גם כשהיא סתם זורקת על עצמה טרנינג ישן ויושבת על הספה - אבל בעיקר, כרגע, כשהיא מסתובת בניו-יורק בחולצה מכופתרת, מכנסיים ומגפיים שכולם פריטי חובה מבחינתנו לחורף הקרוב

מאת  | ‏ 24 אוקטובר 2021
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ri (@emrataicon)

בימים אלה קל מתמיד להתבלבל לגבי הטייטל הרשמי או העיקרי של אמילי ראטאיקואסקי: דוגמנית? שחקנית? משפיענית? סופרת? אקטיביסטית? אם ורעיה? אספנית אמנות נלהבת? התשובה היא, כמובן, שכל התשובות האלה מאוד נכונות, ואם יורשה לנו – התקופה הנוכחית רק מזמינה איחוד של כל זה לכדי התואר המפוצץ וההולם "מוזה".

בסוף השבוע האחרון דיברה אמילי בסטורי שלה על ההחלטה לחשוף התקיפה המינית שעברה על ידי רובין ת'יק בצילומי הקליפ הנודע, ושיתפה כי זה היה קשה במיוחד עבורה, אבל שלא יכלה לשתוק עוד בעקבות "התפתחות האמונות שלי". מאוחר יותר היא סיפקה תזכורת חשובה לכך שאישה שמדברת על טראומות מיניות לא אמורה להתבייש או להצניע שום דבר, כשהעלתה סטורי שגרתי לכאורה אבל גם לוהט ועוצמתי למדי, בו היא מצולמת מול המראה בבשמלה שחורה קלאסית וסקסית עם שסע עמוק.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Emily Ratajkowski (@emrata)

הבוקר כבר הופעל אפקט ה"אווווו", כשראטאיקואסקי בת ה-29 חשפה לראשונה את פניו המתוקות של בנה הבכור סילבסטר אפולו, בתמונות בהן היא גם מדגימה תעוזה אופנתית אופיינית ומפגישה בארט מנומר עם מכנסיים מנוחשים בלוק חורפי שנראה כמו גרסה עמוסת סטייל של ספר הג'ונגל.

מה שכבר מוביל אותנו למסר העיקרי: בשבילנו, אמרטה היא קודם כל אייקון אופנה ומובילת טרנדים. האאוטפיט בו תועדה מחוץ לאולפני סאטרדיי נייט לייב (לשם קפצה לטובת הופעת אורח מפתיעה בפרק ששודר אתמול) הדגיש וחידד את התשוקה הגוברת שלנו לפריט החיוני של העונה: חולצה מכופתרת בגזרה צמודה ובפרינט רטרו סטייטמנטי. את התענוג הזה היא שידכה לשני מאסטים נוספים: מכנסיים מתרחבים ומגפיים בעלי חרטום מחודד. שנאמר: תארזו לנו לקחת.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Emrata Daily Updates (@emratateam)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Emily Ratajkowski (@emrata)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Emily Ratajkowski (@emrata)

 

השאירו תגובה