הרשת לא נושמת: האם זו השמלה הכי לוהטת של זנדאיה עד היום?

כבר תקופה שאין לה באמת תחרות. זנדאיה היא סופר-איט-גירל, וכשהיא מתייצבת על השטיח האדום - העולם ממצמץ פחות מאשר ברגע החשיפה של "הזמר במסכה". זה מה שקרה גם הפעם, כשהיא נראתה כמו נסיכת חלל מפוארת בשמלה ייחודית ומרהיבה, ואז המשיכה להגזים עם לוק צמוד, דקיק, שקוף ומטריף חושים לחלוטין

מאת  | ‏ 19 אוקטובר 2021
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by WWD (@wwd)

את אפקט הוואו עוצר הנשימה של זנדאיה ניתן לאמוד באמצעות גורם אחד שהוא בגדר כישוף אפל: לאחרונה, כשהיא עולה על השטיח האדום, כמעט אפשר לשכוח שאיתה עולה לשם גם טימותי שאלאמה. היות ומדובר באדם שאנחנו מסוגלות להתבונן שעות רק בתנועת הגבות שלו, היכולת המגנטית של שותפתו לקאסט של "חולית" באמת מסתמנת ככוח-על אופנתי.

ואין ראויה מזנדאיה לשאת את תואר גיבורת האופנה של העולם כרגע. סופר-איט-גירל, אם תרצו. המראות שהיא מספקת לאורך מסעות קידום הפרויקטים השונים שלה מבססים אותה כמוזה המושלמת: יפהפיה, מגניבה, מתוחכמת, נועזת ובעיקר מיוחדת. כמעט חודשיים עברו מאז שהיא היממה לנו את הצורה בפסטיבל ונציה – בדיוק הפסיקו לחוג לנו כוכבים סביב הראש – ועכשיו מגיעים שני לוקים ששוב מפילים לנו אותו על המקלדת.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Fashion Forward (@fashionforward)

להקרנה החגיגית של "חולית" הגיעה אתמול הכוכבת במראה שמפאר את פנינת המד"ב המיתולוגית הזאת, ונראתה כמו נסיכת חלל עוצמתית בשמלה של ריק אוונס. השמלה, שסגרה את תצוגת חורף-סתיו של המעצב המזוהה עם אוונגרד גותי, עשויה פאייטים בגוון שמנת וכוללת שרוול אחד ואלמנט שכמיה פיסולי ועתיר נפח. עיצוב השיער והאיפור של זנדאיה השלימו את האווירה העתידנית ועילפו את אתרי הביוטי בהתאם.

לאפטר-פארטי של ההקרנה היא כבר הופיעה בשמלה שונה מאוד מבית המעצבת המסקרנת ננסי דוג'קה, שמתמחה במלאכת טלאים של חיתוכים עדינים מבדים דקיקים ושקופים. השמלה, בגווני חום, ורוד וסגול, נצמדה באהבה לגזרתה הדקה של זנדאיה והפכה מיד למתחרה רצינית על תואר השמלה הכי סקסית שהיא לבשה אי פעם. כאן כבר נגמרו לנו המילים, ועולמנו הצטמצם לכדי אמצעי הביטוי בו השתמש גם טום הולנד, הבויפרנד בר המזל, כשהעלה תמונה של זוגתו מהשטיח האדום: אימוג'י מאוהב.

תשיגו לנו מכונת אקמו, אנחנו לא נושמות (צילום:   GettyImages ,Ricky Vigil/GC Images)תשיגו לנו מכונת אקמו, אנחנו לא נושמות (צילום:   GettyImages ,Ricky Vigil/GC Images)

תשיגו לנו מכונת אקמו, אנחנו לא נושמות (צילום: GettyImages ,Ricky Vigil/GC Images)

 

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Tom Holland (@tomholland2013)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Bobali (@bonali77)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by RAOÚL (@raoulalejandre)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Crazy for couture (@crazyforcouture)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Nensi Dojaka (@nensidojaka)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by I TRUST MY TASTE (@mood.green)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Law Roach (@luxurylaw)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Zen (@zenstar0901)

השאירו תגובה