את כזאת שקופה: מתחת לז'קט של היילי מסתתר טרנד רותח ממש

אוקי, גם בז'קט עצמו, בחצאית ובנעליים שלה ממש לא קשה לאתר את הטרנדים הבולטים של החורף הזה, אבל האופן בו איזנה היילי ביבר את המחווה הקלאסית הזאת ל"קלולס" יכול ללמד אותנו הרבה על ההשראות העיקריות של עולם האופנה כרגע

מאת  | ‏ 14 אוקטובר 2021
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @ootdstylesturkey

עבור כל מי שגדלה בשנות התשעים, וגם עבור כל מי שסתם יש לה טעם טוב באייקונים תרבותיים – שר הורוביץ היא תמיד השראה. האמת היא שגם בשביל עולם האופנה לא מדובר ברפרנס חדשני במיוחד – בעיקר כי כל חליפת משבצות מצויה לנצח תהדהד את הקלאסיקה הצהובה ההיא, אבל מסתמן שהחורף הקרוב הופך האינפולאנסרית הנוסטלגית הזאת לדומיננטית במיוחד.

זה קורה בחסות מגמה רחבה ששואבת השראה ממה שאפשר לכנות "בגדי מוסדות ממלכתיים" – בית הספר, האקדמיה, אפילו המשרד – על כל ההקשרים והקונטרסטים הפנימיים באסתטיקה שמפלרטטת עם הרשמי, המיושב והמעונב. או בקיצור: הלוק הזה של היילי ביבר.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Hailey Bieber News (@newshaileybieber)

נסיכת הסטריט-סטייל שלנו תועדה השבוע יוצאת עם חברים למסעדה טרנדית באל.איי, באאוטפיט טרנדי בהתאם. לחליפת הטוויד הסגולה והמשובצת מבית המעצבת  אלסנדרה ריץ', שכוללת ז'קט עם כתפיים מודגשות וחצאית מיני בגזרה גבוהה, שידכה היילי נעלי לואופר של מיו-מיו – הבחירה הרלוונטית והמתבקשת שמשלימה את אווירת הקולג' הכללית.

אלא שהיילי יודעת היטב שנדרש כאן איזון, אלמנט שישבור את האחידות הסגנונית ויקפיץ את הלוק אל מעבר לגבולות המחווה התרבותית – אז מתחת לז'קט היא לבשה בגד גוף שקוף עם פס קטיפה באיזור החזה. גם כאן, אם לשפוט לפי הלוק שובר האינטרנט של קיארה פראני, אנחנו בהחלט מסתכלות על טרנד חם במיוחד.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @baldwincombr

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by StyleVoguette (@stylevoguette_)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Hailey Bieber News (@newshaileybieber)

 

השאירו תגובה