באה שמש: גל גדות התלבשה בדיוק כמו שכולנו רוצות כרגע, והוסיפה תיק מושלם

אנחנו לא בטוחות למה להתחיל להתגעגע קודם - לקיץ או לנוכחות של גל גדות בארץ מולדתה - אבל ניכר ששניהם עומדים להסתיים בקרוב, ולפחות מתכוונים להיפרד בסטייל: אחרי שהיממה אותנו בשמלה שלבשה לחתונה של אחותה, גל חוזרת לקז'ואל המנצח שלה כדי להנות מ"ימים אחרונים של שמש תל-אביבית", וזה נראה מעולה

מאת  | ‏ 5 אוקטובר 2021
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Gal Gadot (@gal_gadot)

נכון השמש הסתווית הנעימה הזאת שמפציעה כאן מדי פעם בימים האחרונים? אנחנו לא שוללות את האפשרות שהיא באה כי מישהו אמר לה שגל גדות בסביבה ודחוף לה להרים איתה איזה סלפי. זה עבד: שובו של האינסטגרם הביא איתו גם את תמונה מתוקה ואופיינית שהעלתה כוכבת העל, תחת הכותרת "נהנית מימים אחרונים של שמש תל-אביבית".

לא ברור אם הימים האחרונים הם של השמש או של גל עצמה, שהגיעה לביקור מולדת ארוך שבשיאו גילמה בהצטיינות ובסטייל את תפקיד "אחות הכלה", וסביר כי תחזור בקרוב לשמש הלא רעה בכלל של אל.איי. ואחרי שהתאוששנו משמלת הסטרפלס הכחולה והיפה שלבשה לחתונה של אחותה, ניכר כי גדות שמחה לחזור לקז'ואל הנינוח והפוטוגני שמזוהה איתה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Gal Gadot (@gal_gadot)

למעשה, היא התלבשה כמו שרובנו נוטות להתלבש בימים אלה, במעין משא ומתן אקלימי: המכנסיים עדיין קצרים, החולצה דקה אבל עם שרוולים ארוכים ובעיקר אופציה למודולריות. זה בדיוק מה שגל עשתה כשקיפלה את השרוולים ברישול וקשרה את שולי החולצה בנונשלנט סקסי. משקפי שמש ותיק שחור מושלם של סלין היוו תזכורת מדויקת לכך שבכל זאת מדובר בבינלאומית. אולי תישארו עוד קצת, את והשמש?

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Naor Appel (@naorappel)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Gal Gadot (@gal_gadot)

השאירו תגובה