הלם מוחלט: היילי בשמלה של רשת ישראלית שעולה 129 שקלים

מעולם לא הרגשנו כל כך קרובות לקראש הנצחי שלנו - אופנתית וגיאוגרפית: נסיכת הסטריט-סטייל מבלה בחופשה רומנטית באיי יוון עם ג'סטין, ולובשת - תחזיקו חזק - שמלה לוהטת מהקולקציה החדשה של עדיקה. 129 שקלים והיא שלכן, אם עדיין לא אזלה מהמלאי

מאת  | ‏ 29 יוני 2021
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Fashion Forward (@fashionforward)

לא צריך להיות קוראות אדוקות שלנו (אבל כן מומלץ) כדי לדעת שהיילי ביבר היא כבר מזמן לא קראש של מערכת FF. היא אהבת אמת, קשר עמוק ומחייב, יש שיאמרו חברוּת נפש. אולי ג'סטין ביבר יכול להתחבר – הוא בדיוק כינה אותה בסטורי שלו "האישה הכי אהובה על פני כדור הארץ".

אז דמיינו מה הרגשנו כשהבנו, בהמשך אותו סטורי של ג'סטין, שנוהל ההתעלפות המוכר והידוע שלנו על כל מה שהיילי לובשת עומד לחול עכשיו על פריט של רשת ישראלית אהובה ונגישה, שנמצא מרחק קליק אחד ו-129 שקלים מלהיות שלנו.

שמלה של Adika, לא פחות ולא יותר. ברשת הפופולרית מספרים לנו היום כי היילי קיבלה את השמלה מאחת המלבישות ההוליוודיות שהיא מתרועעת איתן, ופשוט החליטה ללבוש אותה במהלך החופשה היוונית שלה במיקונוס – מעולם לא הרגשנו כל כך קרובות אליה, אופנתית וגיאוגרפית – אז לא, לא מדובר בשת"פ תמורת תשלום אלא בבחירה עצמאית, אורגנית ומרגשת של אישה שיש לה גישה חופשית לפריטים של מותגי העל היקרים והנחשקים בעולם.

עם זאת, אנחנו בהחלט יכולות להבין: שמלת המיני הצמודה, מהקולקציה החדשה שבדיוק נחתה באתר, כוללת את גזרת האיט-גירל האולטימטיבית של הרגע: טופ עם קאפים בחיתוך "הפוך", קאט-אאוט תחתון חושף צלעות וקולר דקיק ומוצלב שנקשר מאחור. סליחה מראש אם בינתיים היא הספיקה לאזול מהמלאי – יכול להיות שזו אשמתנו.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Adika (@adika)

 

השאירו תגובה