בזמן הנכון, במקום הנכון, בלוק הנכון: אמרטה מחרפנת בחזיית ג'ינס

אמילי ראטאייקואסקי היא אישה ברוכת כשרונות, בטח בכל הנוגע לסטיילינג. חוץ מהמיומנות שלה בהתאמת פריטים וצבעים, היא גם ממש טובה בלהתאים את הלוקים שלה לאירועים וסיטואציות. אחרי שהדהימה אותנו עם הבגדים שבחרה ללכת בהם לטיפול פסיכולוגי, עכשיו היא שורפת את המדיסון סקוור גארדן במשחק כדורסל שספק אם מישהו הסתכל בו על הכדור

מאת  | ‏ 6 יוני 2021
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Fashion Forward (@fashionforward)

בין מאות מיליוני הסיבות שבזכותן אנחנו אוהבות את אמילי ראטייקואסקי, את כל מה שקשור בה ובפרט את אמנות הסטריט-סטייל הנשגבת שלה, ניתן למנות את הכשרון המיוחד של האיט-גירל להתאים לוקים לאירועים וסיטואציות. כל מי שאי פעם הרגישה מוגזמת מדי, נועזת מדי, לבושה מדי או לא לבושה מספיק – בואו מהר, השיעור מתחיל.

"לבשתי את הלוק הזה לטיפול", הכריזה למשל ראטייקואסקי לפני כשבועיים, לצד תמונה שלה צועדת ברחוב בחליפה גברית מחויטת ורחבה, כולל כובע בייסבול אדום ולא כולל שום דבר חוץ מחזייה תחת הז'קט הפתוח (הזדמנות טובה להתנצל בפני הפסיכולוגית שהתבלבלה קצת מההשראה ששאבנו מהפוסט באותו שבוע).

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Emily Ratajkowski (@emrata)

בסוף השבוע האחרון היא שוב הפליאה בתעוזה מדהימה, כשיצאה עם בן זוגה ואבי בנה לצפות במשחק כדורסל של הניו יורק ניקס במדיסון סקוור גארדן. לטובת הבילוי הכה אמריקאי הזה הלכה אמרטה על אאוטפיט שמשחק באותם הקשרים, ושאין לנו מספיק אצבעות לספור את כל הטרנדים ותתי הטרנדים שנוכחים בו.

גם הפעם שימשה כפרזנטורית הטובה ביותר של תנועת "לשחרר את החזייה" (עם כל הכבוד והאהבה לגל גברעם), כשלבשה טופ ג'ינס קטן בגזרת משולשים, עם מפתח עמוק במיוחד ולוגו של פראדה. אליו שידכה את אחת הבחירות האופייניות שלה – ג'ינס באגי גדול בגזרה גבוהה ובגוון תואם. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Emrata Daily Updates (@emratateam)

אמרטה חתמה את הלוק עם אותו כובע מצחייה אדום (מבית המותג שלה, Inamorata), שרשראות ועגילי חישוק זהובים, סניקרס לבנות ותיק הלהיט הזול שכבר הספקנו להתעלף עליו כאן. עכשיו תהנו מהתמונות, הלכנו לבדוק מתי יש משחק כדורסל ואיפה יש חזיית ג'ינס (שאינה במחירי פראדה).

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by MARLO LAZ (@marlolazjewelry)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@portalratajkowski)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by street style (@rarestyle_1)

 

השאירו תגובה