הכי רייצ'ל מצידך: רגע לפני האיחוד, אניסטון נתפסה בלוק מושלם

על כל אחת אחרת זה עלול היה להיראות קצת משעמם, אבל על ג'ניפר אינסטון מדובר באאוטפיט שתענוג לשטוף בו את העיניים ולשאוב ממנו השראת סטייל קיצית. בלי חזיה, עם כפכפי פרווה ובעיקר בכל הנונשלנט שבעולם - הכוכבת בת ה-52 גרמה לשמלה השחורה הזאת להיראות כמו הדבר היחיד שאנחנו צריכות בארון

מאת  | ‏ 27 מאי 2021

עם כל אהבתנו (ויש המון) לכל החברים שלנו, כלומר לחברי הקאסט של "חברים" – אין עוררין על כך שג'ניפר אניסטון בת ה-52 היא הכוכבת הכי גדולה שיצאה מסנטרל פרק. היא מתחזקת קריירה  ארוכה ומצליחה, תמיד מעסיקה את מדורי הרכילות, ואם יורשה לנו – כנראה גם את המנתחים הפלסטיים הכי טובים בהוליווד.

ועדיין, עם כל הדרך העצמאית המפוארת שעשתה אניסטון, הדבר הראשון שהיה לנו להגיד על לוק הסטריט-סטייל המעולה הזה הוא: אוי, זה כזה רייצ'ל גרין מצידך. סביר שג'ן עצמה תאשר את המסר הזה, ובהחלט ראוי לציין שהסטייל האיקוני של רייצ'ל חופף לא פעם עם זה האותנטי של השחקנית שגילמה אותה – תמיד מדויק, תמיד נונשלנטי, תמיד סקסי (ולרוב נטול חזייה).

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Fanistons Placeシ (@anistonvibe)

ואלה בדיוק המילים לתאר את שמלת הסליפ השחורה בעלת כתפיות הספגטי העדינות בה תועדה אניסטון השבוע אחרי ביקור אצל מעצב השיער שלה. אפשר להוסיף גם: נינוחה, מחמיאה, ניינטיזית וטרנדית במידה – אבל מעל הכל, קצת כמו הסיטקום ההוא, מדובר בקלאסיקה על-זמנית שתמיד עושה את העבודה.

על כל אחת אחרת, אגב, הלוק הזה היה עשוי להיות קצת משעמם. אבל בשילוב האיכות הספציפית של אניסטון, הקוקטיות המוכרת שלה והרוח הקלילה שכאילו תמיד נושבת בשיערה המפורסם – מתקבל כאן פפראצי שבאמת תענוג לשטוף בו את העיניים ולשאוב ממנו השראה קיצית נצחית. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Fanistons Place (@anistonvibe)

הטוויסט בכפכפים הפרוותיים בכלל עשה לנו את זה, ולא פספסנו גם את משקפי הטייסים שנתלו באגביות על רצועת התיק השחור הקטן – בנוסף לשחורים הקלאסיים שעל פניה. אנחנו לא ממש בטוחות למה, אבל אפילו זה ממש רייצ'ל גרין מצידך.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Fanistons Place (@anistonvibe)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@jennifer_anistonil)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jennifer Aniston (@jenniferaniston)

השאירו תגובה