תקלה או יציאה? תעזרו לנו להחליט מה לחשוב על הלוק של קייטי הולמס

לאחרונה אנחנו חוות רגשות מעורבים כלפי בחירות המלתחה של קייטי הולמס: מלכת הסטריט-סטייל הנונשלנטי נוטה להתרשל קצת יותר מדי, ולא ברור אם מדובר בחוסר מחשבה, חוסר מאמץ או שניהם ביחד. במקרה הזה ספציפית בעיקר לא ברור אם מה שקורה בגזרת ההנעלה שלה הוא טוויסט נועז ומגניב או תאונה תמוהה

מאת  | ‏ 18 פברואר 2021

בזמן שישראלים רבים נמצאים ברגעים אלו בפקקים מעייפים בדרך לראות קצת שלג, בניו-יורק התפאורה הלבנה הפכה לשגרה חורפית. קייטי הולמס, אחת מהפשניסטות האהובות עלינו בתפוח הגדול (ומעבר לו), ממשיכה בסיבובי הסידורים והקניות הרגילים, ועל הדרך מספקת הצצה קרובה יותר למלתחתה החורפית.

אחרי סדרה ארוכה של לוקים שגרמו לנו להשתפך ולקשור את הדיוק האופנתי של הולמס לסטטוס הרומנטי, בשבועות האחרונים הלוקים של הולמס מקבלים גם זרקור אחר. לנונשלנטיות הסקסית שהייתה מזוהה איתה, לשילובים המעניינים ולשליפות המוצדקות של פריטי המעצבים, התווסף גם פן אופנתי אחר.

בשבועות האחרונים התעכבנו גם על כמה לוקים פחות מוצלחים של הולמס, כאלו שמשדרים קצת יותר מדי 'חיים אמיתיים' ופחות מדי גלאם אורבני. עכשיו, מצטרף למשפחת הלוקים האלו לוק נוסף שמעורר בנו שוב את הגעגוע למלכת הסטריט סטייל שאנחנו כל כך אוהבים: על פניו, האאוטפיט המדובר נראה כמו זה של כל בחורה שנייה שעוברת לידינו ברחוב המקומי. הוא כולל חולצת קפוצ'ון בהירה וטייץ שחורים שנארזו תחת מעיל כפתורים ארוך ושחור.

אבל גולת הכותרת – לטוב או לרע, עניין של טעם אישי – היא ללא ספק הבחירה בז'אנר ה"גרביים בכפכפים". במקום מגפיים מחממים, הולמס הלכה על אופציה פחות תואמת מזג אוויר, וצעדה ברחובות כשהיא נעולה בכפכפי סלייד ממותגים וגרביים בגוון ורוד צעקני.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by JW ANDERSON (@jw_anderson)

העובדה שמדובר בסליידס מעוצבים שהאיט-גירלס מחבבות למדי – כפכפי חוליות עבות של ג'יי.וו. אנדרסון שמחירם כ-1,800 שקלים – לא בהכרח גרמה לנו להתייחס לאנסמבל בצורה יותר סלחנית. אם הולמס הייתה בוחרת בגרסה ספורטיבית זולה בהרבה מעולמות האדידס, אולי הלוק הסופי היה מעלה פחות סימני שאלה. כך או כך, נקווה שכבר בלוק הניו יורקי הבא שלה, נוכל לנשום לרווחה ולקבל חזרה בשמחה את פניה של מלכת הנונשלנטיות שבכל זאת טיפה משקיעה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Katie Holmes Daily (@katieholmesdaily)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@katieholmes.x.emiliovitolo)

השאירו תגובה

 

  • יכולה להתעטף בשקי זבל ועדיין תהיה מהממת ומשעשעת.

    מאת: פז |‏ 18 בפברואר 2021 | 21:43
  • אני מציע שתפסיקו לדחוף את האף שלכם למה שאנשים לובשים.

    מאת: מעין |‏ 18 בפברואר 2021 | 21:02
  • על קייטי הכל נראה מושלם וזה כנראה השילוב של הגובה עם המראה הקלאסי של בת השכן ממול שיכולה ברגע להפוך לחתולה טורפת וסקסית

    מאת: פאשניסטה |‏ 18 בפברואר 2021 | 20:25