מקריפ ומדהים: קנדל ג'נר טופלס בהפקת אופנה מרהיבה

על שער מגזין Garage נראית הקרדשיאן כמו בובת שעווה, מגיחה מתוך קיר כשהיא נטולת בגדים ועם שיער ארוך-ארוך. שאר התמונות מתוך ההפקה הזו לא פחות מוזרות - אבל אין סיכוי שתצליחו להוריד מהן את העיניים

מאת  | ‏ 20 פברואר 2020
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kendall (@kendalljenner) on

שמו של האמן האיטלקי מאוריציו קטלן הפך בשבועות האחרונים למוכר במיוחד לאחר שהיצירה שלו "הקומיקאי", המוכרת יותר כ"בננה המודבקת לקיר" נקנתה בסכום עתק ונאכלה על ידי אמן הפרפורמנס דיוויד דייטונה. עכשיו הוא חוזר לכותרות, עם חשיפתו של שער חדש בניצוחו הארטיסטי ובכיכובה של דוגמנית העל קנדל ג'נר.

שיתוף הפעולה הזה מתנוסס על השער ועל דפיו של מגזין Garage, המרבה לארח דמויות מוכרות מהתרבות הפופולרית ולהציג אותן בדרך מקורית, שונה ופרובוקטיבית ככל האפשר. לפני קנדל, לדוגמה, התארחה על השער שלו זנדאיה, שצולמה כפסל מונומנטלי.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kendall (@kendalljenner) on

את ההייפ סביב הבננה שנאכלה וזה המתמשך סביב האחות הצעירה והמעניינת לבית קרדשיאן, רתם המגזין לסדרת צילומים שמגיעה לשיא בתמונת השער, בה ג'נר העירומה מוצגת כבובת שעווה מהפנטת ואפלה.

רבים מהעוקבים החמיאו על מראה השיער המצועצע והסופר-ארוך שהיא מציגה במגזין, ואחרים אמרו שהיא נראית כאילו נולדה מחדש, כשהיא מגיחה נטולת בגדים מתוך קיר.

אפלה (צילום: קמפבל אדי ל-Garage)

אפלה (צילום: קמפבל אדי ל-Garage)

אין ספק שכל השותפים ליצירה היו מודעים לפוטנציאל הוויראלי של ההפקה, במיוחד אחרי המפץ של פרשיית הבננה. ואכן השיח על התמונות לא מפסיק מאז שהתפרסם השער, ותמונות נוספות מתוך ההפקה פורסמו בחשבון האישי של ג'נר, בחשבון האינסטגרם של המגזין, ובחשבון של הצלם שניצח על הצילומים – קמפבל אדי.

עורך המגזין חיבר בין אפיזודת הבננה לכוונות הארטיסטיות שאפשר לדלות מההפקה החדשה עם ג'נר – וביניהן העיסוק בפייק ניוז, היררכיות חברתיות ותהילה שמבוססת על נוכחות ויראלית . "תאהבו את זה או לא", סיכם במילותיו, "מאוריציו קטלן הוא האמן של התקופה הדיסטופית בה אנחנו חיים".

השתתפו באירוע: יונים (צילום: קמפבל אדי ל-Garage)

השתתפו באירוע: יונים (צילום: קמפבל אדי ל-Garage)

דיסטופיה  (צילום: קמפבל אדי ל-Garage)

דיסטופיה (צילום: קמפבל אדי ל-Garage)

רפונזל בשר ודם, או שעווה  (צילום: קמפבל אדי ל-Garage)

רפונזל בשר ודם, או שעווה (צילום: קמפבל אדי ל-Garage)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kendall (@kendalljenner) on

ברור שזה יהיה ויראלי  (צילום: קמפבל אדי ל-Garage)

ברור שזה יהיה ויראלי (צילום: קמפבל אדי ל-Garage)

השאירו תגובה