הלו קיטי: האחיינית של דיאנה דומה לה כמו שתי טיפות מים

אחרי שהלכה על המסלול של דולצ'ה וגבאנה והצטלמה לקמפיין של בולגרי, ליידי קיטי ספנסר, האחיינית בת ה-28 של הנסיכה המנוחה, מציגה גנטיקה מופלאה בהפקת אופנה עוצרת נשימה של הארפר'ס בזאר והעולם באקסטזה

מאת  | ‏ 27 מרץ 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by STORM (@stormmodels) on

היו הרבה אורחות מפורסמות ולבושות לעילא בחתונתם המתוקשרת של הארי ומייגן. אמאל קלוני זהרה בטוטאל-לוק צהוב, ויקטוריה בקהאם שיגררה את המותג הנושא את שמה ואופרה ווינפרי הרימה לסצנת העיצוב הבריטית בשמלה של סטלה מקרטני.

ליידי קיטי ספנסר, אחייניתה של הנסיכה המנוחה דיאנה, אולי לא הייתה האורחת הכי מוכרת בחתונה המלכותית ההיא, אבל השמלה הירוקה שלבשה מבית דולצ'ה וגבאנה וההד פיס התואם עוררו סביבה לא פחות הדים והתלהבות.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Mary Greenwell (@marygreenwell) on

היא אמנם הפכה לשם יחסית מוכר בשנים האחרונות, אבל חיזוק הקשרים שלה עם עולם האופנה מגיע עכשיו לשיא חדש, וכראיה לכך היא מקבלת שער במגזין האביב הדיגיטלי של הארפר'ס בזאר.

מאז ההופעה ההיא בחתונה קריירת הדוגמנות של האריסטוקרטית בת ה-28 צברה תאוצה מרשימה – היא הפכה לשגרירה של בולגרי וקטפה עבודות מסביב לעולם.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Cassie Anderson (@cassieanderson212) on

השער החדש וסדרת התמונות ההורסות שמלווה אותו נועדו לחגוג את מעמדה המתעצם של קיטי, אבל גם מהווים הומאג' לדודה המפורסמת של הליידי והאימפקט שלה על עולם האופנה.

ניתן לראות שם שילוב מרגש בין מורשתו של אלכסנדר מקווין המנוח לעבודותיהם העכשוויות של כמה מהמעצבים המוכרים והפורים ביותר בסצנת העיצוב הבריטית, ביניהם ריצ'ארד קווין (שאפילו המלכה אליזבת' כיבדה בנוכחותה את תצוגתו), סימון רושה, ג'ונתן אנדרסון ומעצב הכובעים האהוב כל כך על משפחת המלוכה, פיליפ טרייסי.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ALEX BRAMALL (@alexbramall) on

בראיון המלווה את הפקת האופנה המרשימה ספנסר מדברת על הנושאים הרגילים – חשיפה באינסטגרם והסטייל האישי והיומיומי שלה, אך נמנעה באלגנטיות מהתייחסות לנקודות רגישות יותר, כמו יחסה לסדרת השערוריות סביב בית האופנה האיטלקי דולצ'ה וגבאנה איתו יש לה קשרים הדוקים ושעל מסלוליו צעדה בעבר.

באופן פריביליגי השמור רק לבני המלוכה, היא גם מצליחה להתחמק משאלות בנוגע לסטטוס הזוגי שלה ורק מפריחה הצהרות כלליות הנוגעות לחיי האהבה שלה. "אני רק אוהבת אנשים עם טוב לב", היא מתארת את מה שעושה לה את זה בגברים, "אם אין לך את זה אין לך הרבה. הגברים שהייתי איתם היו כאלה והם כאלו עדיין".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Sid Neigum (@sidneigum) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Harper's BAZAAR (@harpersbazaarus) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Harper's BAZAAR (@harpersbazaarus) on

השאירו תגובה

 

  • גנטיקה מופלאה? ברצינות? לא נסחפתם קצת? סתם פריווילגית עם יותר מדי זכויות יתר, ולא יפה במיוחד.

    מאת: אחת |‏ 28 במרץ 2019 | 08:34