בת 4 בגוצ'י: החיים המטורפים שלה יעוררו בכם קנאה

רוב הילדים אוגרים כרגע חולצות טריקו לקראת החזרה לבית הספר, אבל למילי-בל דיאמונד יש מלתחה שמורכבת משמות כמו ברברי, מוסקינו ובלמיין. וכן, כמו כל בלוגרית אופנה זה כולל גם חופשות ממומנות מסביב לעולם

מאת  | ‏ 2 ספטמבר 2018

בעוד כמה ימים מרבית האימהות ילבישו את פעוטותיהן באיזו חליפת גן פושטית ויקדמו את הראשון לספטמבר באנחת רווחה גדולה. אימא של מילי-בל דיאמונד אולי תשמח גם היא ללוות את בתה לגן שבמקום מגוריה, אבל דבר אחד בטוח – דיאמונד  כנראה תעשה זאת בשמלת מעצבים מעדות הדולצ'ה וגבאנה.  

משפיענית הרשת הקטנה בת ה-4, האוחזת בחשבון אינסטגרם מצליח עם קרוב ל-200 אלף עוקבים, נחשבת לאחת מהפאשניסטות הקטנטנות הכי מתוקתקות בסביבה, והמלתחה הממותגת שלה מתפקעת מבגדי מעצבים יקרים.

האם, שמנהלת את החשבון של בתה, סיפרה ל"דיילי מייל" כי בעקבות הנוכחות האופנתית של הילדה ברשת החלו לזרום ההצעות למסעות מפנקים בעולם, ובלוגרית האופנה הקטנה מוסיפה עכשיו לרזומה שלה גם טיולים ביעדים שונים וחלומיים הניתנים לה תמורת תיוגים.

בראיון ציינה האם שהפעילות בעמוד החלה כהובי בזמן שדיאמונד עוד הייתה תינוקת: "העמוד שלה אינו עסקי עבורי אלא מהווה ערוץ קריאטיבי לאהבה שלי לאופנה. כנראה שאנשים רבים מארצות הברית, אוסטרליה ואנגליה נהנים ממנו ונהנים לעקוב אחריו". ואכן, קהל העוקבים הצומח של העמוד סידר לפעוטה מלתחה מופרכת ביותר שכוללת אינספור חולצות ופריטים של גוצ'י, תיקי ויטון קטנטנים, ארסנל של בגדי ים משובצים של ברברי ואינספור פריטים אחרים שכל אימא שפויה הייתה שמחה להחליף תמורת בגדים במידה שלה.

"המלתחה שלה מדהימה", העידה האם, "אנחנו בעיקר משתפים פעולה עם מותגים וחנויות בינלאומיים כדי לתת במה לאופנת ילדים גבוהה". האם הוסיפה כי למילי הקטנה אין שום מושג שחצאיות הטוטו המפונפנות, התיקים היוקרתיים ונעלי המעצבים שלרגליה עולים כל כך הרבה. הדבר הראשון שהיא עושה כשהן חוזרות הביתה מצילומים זה להחליף לבגדי רשתות נוחים שאשכרה אפשר לשחק איתם בבית.

כשלוחה נוספת של המפעל האופנתי הקטן של דיאמונד, הפעוטה חולשת גם על לייבל פרטי הנושא את ראשי התיבות של שמה (MBD), ונמצא כרגע בתהליכי הרחבה ופיתוח. עד שתושלם המלאכה התזרים השוטף של פריטי המעצבים ימשיך להגיע אליה, כך שאין באמת סכנה שבפוסט הבא שלה היא תאלץ להסתפק בטרנינג של שלוש במאה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

השאירו תגובה

 

  • ממש מזעזע!! ילדה בת 4, תנו לה לבחור, תאפשרו.

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 2 בספטמבר 2018 | 13:25
  • כמה עצוב….
    איזה עולם צר יהיה לילדה הזאת…

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 1 בספטמבר 2018 | 22:44