הופה הופפה! איך הפכה פתאום אגם בוחבוט לפאשניסטה היסטרית?

הזמרת בת ה-14 וחצי היא כבר מזמן כוכבת מובהקת בתעשייה המקומית, אבל איכשהו עדיין המשכנו לראות אותה כילדונת המתוקה עם הקוקו הנמוך מ"בית ספר למוזיקה" - עד ששיטוט אקראי באינסטגרם גרם לנו לקלוט פתאום - נהייתה כאן מפלצת סטייל. אז מיהרנו לתפוס שיחה דחופה עם הסטייליסטים שלה, שבהחלט הצליחו להפתיע אותנו - בעיקר בכל הנוגע לגובה של הגברת

מאת  | ‏ 23 אוגוסט 2018

מכירים את זה שאתם גוללים את פיד האינסטגרם בנוהל, כמעט בשעמום, ואז קולטים בכמה שניות איחור שהעיניים שלכם ראו כרגע משהו שמחייב אתכם לגלול בדחיפות בחזרה למעלה ולהסתכל עליו שוב? כי זה מה שקרה לנו לאחרונה עם כמה וכמה תמונות של אגם בוחבוט. נכון, עברו כמה שנים מאז "בית ספר למוזיקה", שנים שבהן קרו דברים כמו "אצל הדודה והדוד" ו-"כמו בריו", אבל עדיין, כשחשבנו על אגם בוחבוט, חשבנו על הילדונת המתוקה והמוכשרת עם הפנים העגלגלות והקוקו הנמוך, שרק רצתה להביא קצת נחת למורה משה פרץ.

ואז פתאום, כמעט בין לילה, קלטנו שעכשיו מדובר בכוכבת ענקית שהיא גם פאשניסטת על. מספורט-סטייל נונשלנטי דרך סטריט-סטייל מגה-קולי ועד פופ-סטייל נשי וגלאמי – לא הצלחנו לשים את האצבע על מה בדיוק קרה שם, אבל אלוהי האינסטוש יודע שהיה שם סטייל. בכמויות. אז מיהרנו ליצור קשר עם צמד הסטייליסטים רנה גליקסמן ולימקה, שעומדים מאחורי המייקאובר הכי מרענן שפגשנו לאחרונה בזירה המקומית.

"האמת היא שהקשר התחיל ממש מזמן – לפני ארבע שנים בערך, במסגרת איזה משדר שבו אנחנו מלבישים את כל האמנים", מספר גליקסמן. "מהרגע הראשון היה קליק ותמיד היא מאד אהבה את מה שהבאנו לה, אבל כל פעם היה לה סטייליסט אחר, עד שיום אחד היא פשוט אמרה – אני לא מבינה, אם כל כך מצליח לנו ביחד למה אנחנו לא עובדים יחד באופן קבוע? וזה קרה ממש לפני חצי שנה בערך. ממש טרי".

ואיך זה לעבוד איתה?
"וואו", הוא פולט מיד. "וואו. בכנות? זו ההרגשה הכי שונה שהייתה לי בעשור שאני עובד כסטייליסט, ואין אמן שלא עבדתי איתו. כי מצד אחד היא בת 14 וחצי וזה כל הזמן נמצא שם – זה משהו שאנחנו לא יכולים להתעלם ממנו. מצד שני היא מאד יודעת מה טוב לה ומה היא רוצה, והיא שותפה מלאה.

זה כל הזמן לחפש איפה לחדש – אין לה קו קבוע, אנחנו כל פעם מתאימים אותה לרגע ולסיטואציה, זה מאד ורסטלי, וזה כיף – כי היא כמו אחות קטנה, זה אומר יותר לגונן עליה. למשל, היא לא דתיה או משהו, אבל היא לא בקטע של פרובוקטיביות. ואני אוהב את זה. אני אוהב את הבגרות שלה. לפעמים בשיחות שאנחנו מנהלים לתוך הלילה על מה נלבש השבוע אני תופס את עצמי ומסתכל עליה, על איך שהיא מדברת והדברים שהיא אומרת, ומבין ששכחתי שהיא בת 14 וחצי".

מה היה החזון שלך לגביה?
"קודם כל, זה כמו שתינוק נולד ואת רואה אותו משתנה ומתבגר משבוע לשבוע, הופך להיות משהו ברור יותר? אז קלטנו שמיום ליום גיל הנעורים יותר בא לידי ביטוי אצלה. פתאום היא מרזה, פתאום היא גובהת – אנשים לא יודעים שהיא כל כך גבוהה – היא 1.75! כשאני אוסף לה בגדים אומרים לי 'קח לה את השמלה הזאת' – אי אפשר, זה יהיה לה קצר!

כשהבנו את זה זה גרם לי לעצור רגע ולהבין שצריך לעשות פה משהו – והחזון היה לא להעתיק אף אחת אחרת, כי בדרך כלל בטווח גילאים הזה הן נורא מסתכלות על חו"ל – על אריאנה גרנדה, סלינה גומז וכאלה. אני לא זוכר בחצי השנה האינטנסיבית הזאת שמתישהו בקבוצת הוואטסאפ שלנו שלחנו תמונה של מישהי ואמרנו 'בואו נעשה משהו כזה'. אנחנו מבינים את האירוע ואת הקהל – אם זו הופעה, השקה או שער שהיא מצטלמת אליו ובוחרים את מה שמתאים לאותו רגע".

 

A post shared by RENE GLIKSMAN (@renegliks) on

אז אין מודל לחיקוי? מוזה?
"היא", הוא יורה מיד בטון נחרץ. "אגם. אני אתן לך דוגמה: אתמול נסענו באוטו ביחד, והיא השמיעה לי שיר שלה שעדיין לא יצא. ישר אמרתי לה 'תקשיבי, אם מצלמים לזה קליפ – אני מדמיין אותך ככה וככה'. משם זה נובע – ממנה ומאיך שהיא משתנה".

ובכל זאת, איך היית מגדיר את הסטייל שלה?
"זה לגמרי מכל העולמות. אתמול בחרתי לה בגד סופר נשי אבל שגם מאד מכבד את הגיל שלה, והבוקר העליתי תמונה שלה בטוטאל לוק מנומר של אדידס. עכשיו כשאני מדבר איתך על זה, זו פעם ראשונה שאני קולט שזה בעצם מה שגורם לנו את ההנאה – אנחנו לא משתעממים מזה כי בכל יום אנחנו לוקחים את זה למקום אחר. אי אפשר להכניס את אגם לקטגוריה. נועה קירל לדוגמה היא מאד פופית, והיא עושה את זה מעולה בעיני, אבל אגם היא בכל העולמות – גם במוזיקה וגם בסטייל".

יש תגובות לא טובות?
"האמת היא שלא נתקלתי יותר מדי, וזה לא שאני מתעלם מביקורת, אבל זה בכל מקרה בטח לא יכול להוריד אותנו. ברור לי שלא כולם יכולים לאהוב. כשאנחנו מעלים תמונה ויש תגובות באינסטגרם, אני אוהב את זה שיש שיח ולא כולם מסכימים, אבל עצם זה שתמיד מתקשרים אלי מחברות ואומרים לי 'תקשיב, השמלה נגמרה, החולצה שהיא לבשה אזלה מהמלאי' – זה אומר שאנחנו עושים משהו טוב ושהיא עצמה לגמרי מובילת דעה".

כמה סיי יש לה?
"במערכת היחסים היומיומית האינטסיבית שלנו, אנחנו כבר די מבינים את הכיוון, סומכים אחד על השניה וגם לומדים לשחרר. אתמול דיברנו על משהו שיש לה בתקופה הקרוב, והיא אמרה לי – 'לא בא לי לזה שמלה'. אז לא תהיה שמלה. כי אני לא משתמש בה כקנבס להביא את היצירתיות שלי – אנחנו עושים פה מהלך משותף, ואנחנו כל הזמן דואגים להתעדכן מה הולך לקרות איתה חודשיים מראש, ולבנות משהו".

היא אוהבת אופנה בכלל?
"אני חושב שהיום כן. היא בכל זאת עוד ילדה, עד לא מזמן היא לא ממש התעסקה בזה, אבל היום היא מאד מבינה בגזרות, מאד יודעת מה טוב לה. אנחנו הרבה מדברים על דברים כאלה, והיא מאד מתעניינת ומבינה בזה".

 

A post shared by RENE GLIKSMAN (@renegliks) on

 

A post shared by RENE GLIKSMAN (@renegliks) on

 

A post shared by RENE GLIKSMAN (@renegliks) on

 

A post shared by RENE GLIKSMAN (@renegliks) on

השאירו תגובה