יא מאמא: אשלי גראהם ואמא שלה לוהטות בבגדי ים

דוגמנית הפלאס-סייז שלאט לאט משנה את העולם טסה לחופשה פוטוגנית במרוקו עם האישה שהביאה אותה לעולם, והתוצאה היא, כצפוי, קמפיין מהמם ומעורר השראה שמוכיח שהכל נשאר במשפחה, כולל גישה בריאה וחיובית לדימוי גוף

מאת  | ‏ 6 פברואר 2018


לליין בגדי הים המדובר של אשלי גראהם קוראים "Swimsuits For All" – בגדי ים לכולן, וכל מי שכבר מכיר קצת את פועלה של הגברת אמור לדעת שכשאשלי גראהם אומרת "כולן", היא בהחלט מתכוונת לזה במלוא מובן המילה. הפעם, כדי להדגיש את האמירה הזאת, הלכה אשלי על גימיק מנצח שתמיד עובד, והביאה את אמא שלה, לינדה, לסט הצילומים.

השתיים התפנקו בטיול מפואר למרוקו, והתוצאה הכובשת היא הקמפיין שקיבל את הכותרת "כוחו של מסע", ובו מככבות, על רקע חוף ים מדברי ואקזוטי, הדוגמנית פורצת הדרך והאישה שהביאה אותה לעולם במגוון דגמים של בגדי ים: שלמים, ביקיני וכל מה שבאמצע, ובשלל צבעים ופרינטים.

"מה שאני רוצה זה שנשים בגילה של אמא שלי ירגישו מועצמות ויידעו שגם הן יכולות להיות לוהטות בבגד ים שלם, ביקיני או חוטיני", סיפרה אשלי ל"ווג" והמשיכה לפרוש את המניפסט הידוע והחשוב שלה: "אני מאמינה שיופי הוא מעבר לגיל, גזע או מידה, וזה לא טרנד – את יכולה להרגיש יפהפייה בכל שלב בחיים שלך". מאמא גראהם מחזקת: "הנה אני, בגיל 53, בביקיני ורוד לוהט", מתלהבת לינדה, ולא שוכחת לתת קרדיט למי שבזכותה זה קרה: "זה היה כל כך טוב שאשלי הייתה שם וגרמה לי להרגיש בנוח. מצחיק איך התהפכו היוצרות".

מבחינת אשלי עצמה מדובר, איך לא, בסגירת מעגל מרגשת: "אמא שלי הייתה שם איתי מההתחלה, ותמכה בי במהלך כל האתגרים והמצוקות שנדרשו כדי להגיע למקום הזה. היא הייתה לי מודל לחיקוי מאז שהייתי ילדה, ושיחקה תפקיד חיוני בפיתוח הבטחון העצמי שלי", סיפרה. "היא קידמה דימוי גוף בריא אצלנו בבית לפני שזו הייתה 'תנועה חברתית', והגישה החיובית שלה כלפי הגוף שלה עיצבה את היכולת שלי להישאר בטוחה בעצמי. לא יכולתי לחשוב על פרטנרית מושלמת יותר בשביל לחגוג את היופי שבכל הצורות והמידות. חוץ מזה, היא לוהטת ונראית מדהים בכל הדגמים!". אוקי גברת, את לא ממש אובייקטיבית, אז אנחנו נקבע: תכלס.

 

 

 

A post shared by Linda Graham (@themamagraham) on

 

 

A post shared by Sara Mitzner (@madamemitzner) on

 

 

A post shared by Linda Graham (@themamagraham) on

 

 

 

השאירו תגובה