בגיל 52 סינדי קרופורד מצטלמת לשער ונראית מדהים

הבת שלה, קאיה, היא אולי האיט גירל של השעה, אבל סינדי קרופורד דואגת להזכיר שוב לעולם מאיפה כל הגנים הטובים האלה הגיעו. השער החדש של מגזין InStyle מארח את הסופר-מודל בשמלת זהב של ורסאצ'ה, ואנחנו לא מצליחים להירגע

מאת  | ‏ 1 פברואר 2018
 

A post shared by instylemagazine (@instylemagazine) on

בית האופנה ורסאצ'ה לא מפסיק לרדת מהכותרות, ומי שהספיק כבר להתמכר לסדרה "הרצח של ורסאצ'ה" המשודרת בימים אלה, רק מלא סקרנות בכל הנוגע למותג עוד יותר. עכשיו, עם חשיפתו של שער גיליון מרץ של המגזין InStyle נדמה שההייפ רק ילך ויגבר. על כריכת עיתון האופנה מופיעה לא אחרת מאשר סינדי קרופורד בשמלת זהב של ורסאצ'ה, כששישה גברים חשופי חזה לרגליה.

סדרת הצילומים בכיכובה מהווה מחווה לקולקציית אביב 2018 של בית האופנה, שנחשפה ברעש גדול בספטמבר האחרון. הקולקציה ציינה 20 שנה לרצח של מייסד בית האופנה, ג'יאני, והיוותה הומאז' אוהב לסגנון המזוהה אתו. על מסלול התצוגה נרשם איחוד מרגש ומיוחד של הטופ-מודלס מהניינטיז, וקרופורד צעדה עליו יחד עם שותפותיה לעשור המצוטט: קלאודיה שיפר, נעמי קמפבל, קרלה ברוני והלנה כריסטנסן.

 

A post shared by Cindy Crawford (@cindycrawford) on

השער המדובר, שצולם על ידי קרטר סמית', יצא אל העולם לאחר חשיפתו של שער אחר, בכיכובה של אופרה ווינפרי. על מלאכת הסטיילינג הופקדה קרלה וולץ' ועל הריאיון – אריק ווילסון. כצפוי, קרופורד מספרת בראיון על הקשר המיוחד שלה עם ג'יאני ודונטלה, שהתפתח לקשר "מעצב- מוזה", ועל האקלים שעיצב את תקופת הסופר-מודלס האייקונית.

"אם אתה שואל אותי מתי באמת זה קרה", היא מספרת לווילסון על התקופה, "אני אצטרך להגיד שזה קרה בתצוגה של ורסאצ'ה כשכריסטי, לינדה, נעמי ואני יצאנו יחד אל המסלול ועשינו ליפסינג לשיר של ג'ורג' מייקל". ואכן, תצוגת סתיו 1991 של וראסצ'ה נחשבת עד היום לנקודת ציון חשובה בתעשיית אופנה, כזו שסימנה את ג'יאני כילד פלא שפיצח קוד חדש בכל מה שקשור לשילוב אופנה, פנים מוכרות ופרסום.

 

A post shared by instylemagazine (@instylemagazine) on

עלייתה מחדש של משפחת ורסאצ'ה לכותרות מגיעה בנקודת זמן מצוינת בכל מה שקשור להתעניינות של עולם האופנה במבנים משפחתיים שונים. האחיות חדיד הפכו לצמד נחשק ומככבות על שערים יחד, על שבט קרדשיאן כמעט לא צריך להכביר במילים וגם משפחת קרופורד, על מצבור הגנים המשובח שלה, לא מפסיקה לייצר שיאי התעניינות חדשים.

קרופורד מודעת היטב לרגע הזה בזמן, רגע שהומחש היטב בתצוגה המדוברת של ורסאצ'ה, כשהיא ובתה קאיה צעדו שתיהן על המסלולים. "עבורה אני אימא", סיכמה הכל בריאיון, "אבל אני סינדי קרופורד לחברים שלה".

 

A post shared by instylemagazine (@instylemagazine) on

 

A post shared by Xpoze Online (@xpozeonline) on

הסופר-מודלס באיחוד מרגש (צילום: ap photo/luca bruno)

הסופר-מודלס באיחוד מרגש (צילום: ap photo/luca bruno)

בשבילה היא אמא, בשביל אחרים סינדי קרופורד (צילום: ap photo/luca bruno)

בשבילה היא אמא, בשביל אחרים סינדי קרופורד (צילום: ap photo/luca bruno)

השאירו תגובה