אם לעקוב, אז אחריהן: אלה הדוגמניות הכי פופולריות באינסטגרם

הן נראות כמו חלום, חיות את החלום ודואגות לחלוק אתנו כל רגע ורגע ממנו - קבלו את מצעד הדוגמניות הפופולריות ביותר באינסטגרם לשנת 2017. אז מי הצליחה לגבור על שלל בגדי הים של אמילי רטאייקובסקי ועל תמונות הילדות המתוקות של ג'יג'י ובלה חדיד?

מאת  | ‏ 6 דצמבר 2017
 

A post shared by Kendall (@kendalljenner) on

זה לא שלא ידענו, אבל עם המספרים אי אפשר להתווכח. באינסטגרם חשפו לאחרונה את עשרת הדוגמניות שזכו השנה לפופולריות הרבה ביותר, בהתבסס על שקלול של כמות עוקבים, לייקים, צפיות ואינטראקציות נוספות. התוצאות לא ממש הותירו אותנו עם פה פעור, ובכל זאת הן כוללות כמה נתונים מפתיעים למדי.

במקום הראשון ניצבת קנדל ג'נר. מי שממש לא מזמן עקפה את ג'יזל בתור הדוגמנית הרווחית ביותר בתעשייה (עם לא פחות מ-22 מיליון דולרים שהתווספו אל חשבונה רק ב-2017) כבשה גם את הגולשים. 85 מיליון מתוכם, ליתר דיוק. היא הפרזנטורית של "לה פורלה", אדידס, אסתי לאודר ועוד, צועדת על המסלולים של כל שבועות האופנה ויש לה את המשפחה המסקרנת בתבל. צריכים עוד סיבות?

 

A post shared by Kendall (@kendalljenner) on


את המקום השני והמכובד כובשת ג'יג'י חדיד בפער לא קטן, עם 37 מיליון עוקבים. כנראה שצילומים שמציגים סטיילינג מושלם, שיתופי פעולה עם מעצבי על כמו טומי הילפיגר וסטיוארט ויצמן ושערים על "ווג" ו"גלאמור" פשוט לא מספיקים. במקום השלישי תמצאו את ג'יזל, עם פיד סולידי ומשפחתי במיוחד שהצליח לסחוף מעל 13 מיליון עוקבים, ואחריה בלה חדיד, שלמרות התיעוד השוטף של שמלות הערב והמסעות ברחבי העולם משתרכת אחרי אחותה עם 16 מיליון עוקבים "בלבד".

קארה דלווין קוטפת את המקום החמישי, כנראה בזכות חוש ההומור האדג'י והאמירה הפוליטית הלא מתנצלת, עם כמעט 50 מיליון עוקבים. במקום השישי אוחזת היילי בולדווין, שרק לא מזמן חגגה את יום הולדתה ה-21 לצד לא מעט מחברותיה לרשימה, עם כמעט 11 מיליון עוקבים, ואחריה מלאכית ויקטוריה'ס סיקרט הוותיקה אדריאנה לימה, שלפוסטים שלה מחכה מס' דומה של מעריצים מושבעים.

 

A post shared by Gigi Hadid (@gigihadid) on


את המקום השמיני והתשיעי מאיישות איט גירלז מוכרות פחות – ברברה פלווין וג'וזפין סקרייבר, עם 7 ו-4 מיליון עוקבים בהתאמה. שתיהן דיגמנו לויקטוריה'ס סיקרט ו-H&M, ושמה של פלווין אף נקשר לג'סטין ביבר ולפרידה הטראומטית שלו מסלינה ב-2012.

הרשימה הנחשקת נסגרת עם אמילי רטאייקובסקי, שכנראה מתנחמת ב-15 מיליון עוקביה הנאמנים, באוסף בגדי הים ההיסטרי שלה וברקע שמסתמן, לפי הפוסטים אותם היא מעלה, כמו קיץ אקזוטי ואינסופי. לא היינו מתנגדים.

 

A post shared by Gisele Bundchen (@gisele) on

 

A post shared by (@bellahadid) on

 

A post shared by Cara Delevingne (@caradelevingne) on

 

A post shared by Hailey Baldwin (@haileybaldwin) on

 

A post shared by Adriana Lima (@adrianalima) on

 

A post shared by Josephine Skriver (@josephineskriver) on   

 

A post shared by Emily Ratajkowski (@emrata) on

השאירו תגובה