האימא הסטייליסטית עם אוסף הנעליים המושלם

ברברה מרטלו עזבה את תפקידה כעורכת אופנה לאחר לידת התאומים שלה כדי להפוך לסטייליסטית. חשבון האינסטגרם שלה מלמד על סטייל נקי ומדויק ואוסף נעליים שהשאיר אותנו המומים

מאת  | ‏ 2 אוגוסט 2017

כמעט ולא יורדת מהעקבים (צילום: אינסטגרם Barbara Martelo Official)

כמעט ולא יורדת מהעקבים (צילום: אינסטגרם Barbara Martelo Official)

לא מעט פשניסטות אוחזות באובססיה אופנתית אחת ומובהקת שמצליחה להשאיר אותן גבוה מעל השאר. במקרה של הסטייליסטית ויועצת האופנה ברברה מרטלו האובססיה הזו מתבטאת בחיבה לנעליים. והרבה מהן.

זה שלא שהיא לא אוחזת באוסף מרשים ומדויק של בגדי מעצבים. מהג'ינסים הכי לוהטים דרך תיקי איט וכלה במשקפי השמש הכי מדויקים. יחד עם זאת אוסף הנעליים המרשים שלה הוא ללא ספק מה שהופך את חשבון האינסטגרם שלה ל"מכה" עבור חובבות נעליים ממותגות. לצד לא מעט זוגות של שאנל, הרמס ואיב סן לורן, חלקו הגדול של ארון הנעליים שלה שמור לאינספור זוגות של אגדת ההנעלה מנולו בלניק.

מרטלו, שנודעה בזכות סטייל לא מתאמץ בסגנון בירת הבגט והברט נולדה דווקא במדריד. היא החלה את דרכה המקצועית כעורכת דין במחלקה המשפטית של תאגיד הענק הספרדי אינדיטקס ולאחר מכן (ועל פי עדותה גם באופן די מקרי) החלה לעבוד כעורכת אופנה, התקדמה למשרה בווג הספרדי ולאחת לידת תאומיה עברה לעבוד כפרילנסרית.

כאמור, נהוג ליחס את הקסם הסגנוני שלה ללוקים שאינם מזיעים ממאמץ. מרטלו היא דוגמה מצוינת לכדאיות שבהשקעה בפריטי בייסיק איכותיים ושילובם עם פריטי מעצבים שנותנים את הניצוץ המיוחד. יש לה חיבה מובהקת לפריטי עור שמחספסים בצורות שונות את הלוקים שלה ומחזקים את האג'נדה  הנונשלנטית.

סטייל לא מתאמץ, עד שמגיעים לנעליים (צילום: אינסטגרם barbaramartelo)

סטייל לא מתאמץ, עד שמגיעים לנעליים (צילום: אינסטגרם barbaramartelo)

עקרון נוסף שמאפשר לה לבסס אמירה אישית בעידן שבו כולן קצת נראות אותו דבר הוא הסירוב של להיכנע לטוטאלוקים. מרטלו העידה שהיא רוחשת כבוד לעיצובים של בתי אופנה ומותגים שונים אבל שלא הייתה יכולה להתחייב ללבישה מלאה של קולקציה או להיצמד לטוטאלוק קיים.

את המראה הנערי מגבה גם הגזרה הדקה שלה שמתוחזקת על ידי שגרת אימונים קפדנית. "אני משוגעת", התוודה בראיון ל COVETEUR, "אני רצה מדי יום. זו סוג של מדיטציה. התחלתי לפני שנים ואני רצה כל בוקר. לא משנה היכן אני בעולם. לאחר הריצה אני מרגישה שאני מוכנה לכל דבר. אם אני לא רצה, אני מצוברחת מכיוון שהגוף שלי כל כך רגיל לכך".

מרטלו, אגב, אינה מסתפקת רק בריצה ולא מזניחה גם את אימוני היוגה והבוקסינג שלה. כנראה שהמשוואה "קשה באימוני הספורט- קל בסטייל" מתקיימת בענק בכל מה שקשור לבחירות של מרטלו. נותר רק לקוות שלפחות בכל האימונים האלה היא משאירה את נעלי העקב הגבוהות שלה בצד. 

השאירו תגובה