רק אני והביקיני שלי: קנדל, בלה והיילי מציגות את החופשה המושלמת

החיים של האיט גירלס הגדולות בהוליווד כל כך קשים, שהן צריכות לצאת כל חודשיים לחופשה באי בודד. עם שמיים כחולים מושלמים, אופנועי ים ענקיים ובגדי ים קטנטנים, אפשר ללמוד הרבה דברים מבהייה בחשבונות האינסטגרם שלהן. אלו הם רשמינו

מאת  | ‏ 10 מאי 2017

סקי מים אנד צ'יל. בלה וקנדל בחופשת החלומות (צילום: אינסטגרם bellahadid)

סקי מים אנד צ'יל. בלה וקנדל בחופשת החלומות (צילום: אינסטגרם bellahadid)

בזמן שרובנו רק מתחילות לחשוב מה יהיה היעד הבא של חופשת הקיץ שלנו, ורחוקות מרחק שנות אור מלחשוב על מה אנחנו אורזות עבורה, יש כבר כמה בנות שמשאירות אבק לכל התכנונים האלו. הרגענו לרגע את מפלס הקנאה הגואה ויצאנו לחקור אילו בגדי ים ואילו טריקים של סטיילינג עושים בימים אלו את החיים של האיט גירלס לקצת יותר ויראלים ויפים. חזרנו  עם כמה מסקנות:  

הצבע הוא שקובע

ביקיני הורסים יש כמו דגים בים. השאלה היא איך את הופכת את שלך למשהו לדבר עליו. להיילי בולדווין יש את התשובה והיא מגיעה בוורוד ניאוני. בולדווין בחרה בדגם בולט במיוחד מקולקציית הניאון של המותג Solid & Striped. השילוב בין הנוף הטורקיזי לעור השזוף שלה לא משאיר אף אחד אדיש, ובטח לא את מאות אלפי המלייקקים שלה.

 

A post shared by Hailey Baldwin (@haileybaldwin) on

שימי מבטחך באקססוריז

עוד אחת שללא ספק יודעת דבר או שניים בהעלאת מפלס הלייקים היא קנדל ג'נר, ואת החופשה האקזוטית שלה היא מעבירה עם ביקיני הורס בצבע זית, אבל גם עם עגילי חישוק דרמטיים ושרשרת צ'וקר עבה. חדי העין הבחינו כי מדובר באותו בגד הים שג'נר לבשה בחופשה משפחתית בקיץ שלפני שנתיים. מה שנקרא – ביקיני מנצח לא מחליפים.

 

A post shared by Kendall (@kendalljenner) on

תעשי פוזה

הצלע השלישית של המשולש האינסטגרמי הזה היא בלה חדיד, שבימים אלו משגרת גם היא תמונות מחופשה חלומית בביקיני קטנטנן ולבן. בכל התמונות שהעלתה חדיד מהימים האחרונים אי אפשר להתעלם מהפוזות הסקסיות בהן היא מקפידה להצטלם. בין שמדובר ברכיבה משותפת עם הבסטי קנדל על אופנוע מים, או שיזוף על סיפונה של יאכטה הורסת, הפוקוס נשמר לאזור האחוריים. אזור מפרק הירך, כך כבר דיווחנו, הפך בעונה האחרונה למחשוף החדשה וחדיד לא מהססת לנופף בו. 

 

A post shared by Bella Hadid (@bellahadid) on

 

A post shared by Hailey Baldwin (@haileybaldwin) on

 

A post shared by Kendall (@kendalljenner) on

 

A post shared by Bella Hadid (@bellahadid) on

השאירו תגובה