קפיצה קטנה לחו"ל: קולקציית הקיץ של מותגי פקטורי 54
הרשת הישראלית שמביאה את בשורת המותגים לארץ מציגה את ההיצע לקיץ הקרוב | הבגדים הישר מהמסלולים - והמחירים בהתאם
בעוד על המסלולים בפריז מתחילות לעבור הקולקציות של החורף הבא, רשת פקטורי 54 המייבאת לארץ את מותגי הביניים של המעצבים הגדולים מכניסה לסניפיה את קולקציות הקיץ הזה. כפי שחזו התצוגות, על המדפים תמצאו שלל פריטים בצבעי פסטל, בהדפסים צבעוניים, ובסגנון פיג'מתי. כל אלו הם בשורת מותגי הייבוא של הרשת: אמפוריו ארמאני, D&G, ZZenga, רד ולנטיניו, מייקל קורס, M מיסוני, פרד פרי (יבוא חדש ברשת), רפטו, פול אנד שארק, MW מת'יו וויליאמסון, Juicy Couture וכמובן, היהלום שבכתר, מארק ביי מארק ג'ייקובס.
| קוצרים את הפירות של זארה |
ב-7 שנותיה, פקטורי 54 התפתחה והשתנתה ביחד עם הציבור, מסבירה יפעת אירני, מבעלי הרשת. מהתמקדות בקהל הגברי ובפרטי בייסיק בלבד לנשים, הדגש בחנויות הוטה וכעת הקליינטורה הנשית מקבלת את מירב תשומת הלב עם פריטים טרנדיים בהתאם למגמות מהמסלול. "הלקוחות היום מאוד מעודכנים, וזה הרבה בזכות זארה, H&M והרשתות העממיות", אומרת אירני, "כדי לקנות פריט יקר צריך להתאמן באופנה, לפתח טעם, וזה משהו שאפשר לעשות אצלן. הן עשו עבודה יפה בהבאת הטרנדים ובחשיפת הציבור לאופנה". אם בתחילת הדרך, הלקוח הישראלי המצוי אהב פריטי בייסיק פשוטים ללבישה ומלאי לוגואים, "היום מחפשים יותר את הטרנדים בסגנון מעודן יותר, יותר פאשן".
| כדאי להתחיל בתיק |
המותג שגברי ישראל הכי אוהבים לקנות הוא אמפוריו ארמאני, שמציע שלל פריטים מחוייטים לצד כמה הברקות פחות חמורות סבר כמו ז'קט-דייגים קל בבד דמוי ג'ינס. יקיר הנשים הישראליות הוא, איך לא, מארק ביי מארק ג'ייקובס, שמציע העונה פריטי משי מודפסים ופיג'מתיים, הרבה ורוד פוקסיה, הרבה כחול כהה וגם שמלה מנוקדת אחת עוצרת נשימה בסגנון שנות ה-50 (1990 ש"ח אם שאלתן). למרות הקולקציות הססגוניות של מארק, הלקוחות בישראל נמשכות במיוחד לתיקים שהפכו אותו לאגדה בעולם כולו. "ההשקעה הכי חכמה היא תיק", תומכת אירני בלקוחותיה, "הוא מאוד בולט באאוטפיט, קל מאוד לזהות את חומרי הגלם הטובים בו, ואפשר ללכת איתו כמה ימים בשבוע, מה שאי אפשר לעשות עם חולצה מרד ולנטינו למשל". אחרי התיק, יפעת מציעה לחובבות המותגים – שהולכות ונהיות צעירות יותר משנה לשנה – להשקיע בנעליים, ורק אחר כך לעבור לבגדים שמושפעים הרבה יותר ממגמות עונתיות.
| גם המחיר עשה עלייה לארץ |
ההיצע בחנויות הרשת מרגיש חו"ל, אבל המחירים לעיתים ארצישראליים וגבוהים. כך למשל, שמלת סריג של M מיסוני שעולה בנט-א-פורטה 330 יורו – 1680 ש"ח בקירוב, תעלה לקונה בחנות 2390 ש"ח. לעומתה, מחיר השמלה המנוקדת שתפסה את עיננו אצל מארק ג'ייקובס לא כל כך שונה (1810 ש"ח לקונות באינטרנט, 1990 למי שבאות לחנות וגם מודדות את הרכישה). "אנחנו עושים עבודה רצינית כדי להוריד את המחירים ולהשאר ברמה של אירופה", מדגישה אירני, "זה התאפשר לאחרונה בזכות שינוי החקיקה על המכס, שהוריד משמעותית את המחיר לצרכן, ב-15 אחוזים בממוצע".
יודע שאין על פקטורי :)
מאת: ברנדה | 29 בפברואר 2012 | 14:54שאין על פקטורי :)
מאת: ברנדה | 29 בפברואר 2012 | 14:53אירופה כאןןןןןן
מאת: היללי | 29 בפברואר 2012 | 10:09מכורה לג'וסי….איזו קולקצייה מהממת
מאת: רונית | 29 בפברואר 2012 | 09:57האם תגיעה הקולקצייה שעיבה איימי ווינהאוס לפרד פרי לחנויות פקטורי?
מאת: יולי | 29 בפברואר 2012 | 09:56אבל לא שמים אפילו תמונה אחת שלה לרפואה?
מאת: הילה | 28 בפברואר 2012 | 20:30ודווקא תפס את עיני תיק הפילים של מיסוני, איזה מקסים!
איזה כיף שיש מענה תחת אותה קורת גג למי שמבינה אופנה
מאת: דנה | 28 בפברואר 2012 | 17:18