שיתוף הפעולה המדובר בעולם הושק, והפאשניסטות בהיסטריה

הצימוד בין בית האופנה היוקרתי גוצ'י למותג המטיילים "דה נורת' פייס" הוא לא מתבקש, בלשון המעטה, אבל השניים הצליחו ליצור יחד את אחת הקולקציות הנחשקות והמסקרנות של השנה. לצד הסתערות מכיוון האיט-גירלס ושלל פוסטים נלהבים באינסטגרם יש גם תגובות מסוג אחר לחלוטין. הברקה או הזיה?

מאת  | ‏ 12 ינואר 2021
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by thinker (@the.thinkings)

איחוד הכוחות האחרון בין בית האופנה גוצ'י למותג המחנאות וה-outdoor "דה נורת' פייס" מצליח להפיח חיים בקטגוריה המשומשת והמעט חבוטה של שיתופי הפעולה. בניגוד לאדישות שליוותה את החשיפה של לא מעט שיתופי פעולה בשנים האחרונות, הנוכחית מתקבלת בתערובת מסקרנת של התרגשות וסלידה.

בחודש ספטמבר האחרון עלה טיזר לקולקציה המשותפת בחשבון האינסטגרם של גוצ'י, והמתח לאט לאט נבנה. בית האופנה האיטלקי, בהובלתו של אלסנדרו מיקלה, סיפק בשנים האחרונות לא מעט רגעי שיא של הייפ, והחדשות על החיבור המפתיע התקבלו בהתעניינות.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by design dunker (@designdunker)

חשיפתו המלאה של הקו, המורכב מפריטי הלבשה, אביזרים שונים ואפילו ציוד מחנאות, מלווה בימים האחרונים בכותרות רבות. ב"ווג" הכריזו שמדובר בשיתוף הפעולה של העונה, והגדירו את הקולקציה כ"חלומם של חסידי הלוגו". פלטפורמות אחרות מיהרו להכתיר אותה כאחת ההפתעות הטובות של התקופה האפרורית הזו, ומבחן הנוכחות הוויראלית גם הוא הושלם בהצלחה הגוצ'יאית המוכרת והידועה. טווח המחירים נוטה אף הוא לכיוון הלייבל היוקרתי, ומתחיל ב-600 שקלים עבור גרביים עד כמה אלפי שקלים למעיל.

המותגים מציגים את הקולקציה כ"חיבור בין ההיסטוריה והערכים המשותפים" וכ"חגיגה של רוח החקירה והגילוי". בולטת בה, מעבר ללוגו המשותף והעצום שמעטר את הפריטים, אווירה סבנטיזית משופעת בפרינטים צבעוניים. פיגורות מוכרות כמו אייסאפ רוקי ופיקסי גלדוף כבר נרתמו להגברת ההיסטריה והעלו פוסטים עם פריטים מתוך הקולקציה. במקביל, תמונות של שקיות הענק הוורודות שעוצבו במיוחד עבור הליין משותפות גם הן באובססיביות באינסטגרם.

לצד ההתלהבות מלוות את שיתוף הפעולה הזה גם תגובות מסוג אחר. "מגוחך", "הזוי", ו"מיותר" הם רק חלק מהכינויים שנתנו לו בימים האחרונים עוקבים של שני המותגים. גם תמונות מהקמפיין המתעד חבורה אקלקטית של מטיילים מתקבלות בלעג, במיוחד אלו בהן נראות המטיילות עם נעלי עקב. "זו בדיחה?", "אתם צוחקים עלינו?", כתבו לא מעט גולשים. רבים אחרים שיתפו בדיוק בתחושה ההפוכה והשתפכו עם "וואו!" ו"מדהים". אדישות, כפי שציינו, לא ממש נרשמת כאן.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Emma Chen (@emma_bchen)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Shop Jiyu (@shopjiyu)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kib Krairiksh (@kkib)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by thinker (@the.thinkings)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Maiko Matsuura (@matsuura_maiko)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by GABRIEL WALLER (@gabwallerdotcom)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Haya_del_haya (@haya_del_haya)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kwankhao S. (@kwankhaosml)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by MAE TAN (@marxmae)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ICON Singapore (@iconsingapore)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Amanda Keisha Ang (@akasounds)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Aimee Song (@aimeesong)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Alba Roces (@derechoaroces)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@minogarova)

  • החליפו מערך שלם בגוצי, אלסנדרו מיקלה זה רק השם החדש, הוא לר אחראי על הכל, אפשר לתת קרטיד לעוד

    מאת: איה |‏ 17 בינואר 2021 | 11:20
  • מריירת
    אולי בגלגול הבא יהיה לי כסף

    מאת: אני |‏ 16 בינואר 2021 | 22:35
  • כל מה שאלסנדרו שותף בו פשוט מושלם.
    לא יודעת מה איתכם אבל אני לגמרי הולכת לקנות לפחות משהו אחד מהקולקציה.

    מאת: משהי |‏ 15 בינואר 2021 | 14:39
  • לא מאוד יפה, ויקר בטירוף

    מאת: תמי |‏ 14 בינואר 2021 | 06:58
  • אהבתי מאוד. רק חבל שאין לי כסף מיותר לקנות שטויות.

    מאת: לעשירים בלבד |‏ 12 בינואר 2021 | 18:09
  • הבגדים מרהיבים ביופיים

    הדוגמנים והדוגמניות חסרי חן חסרי יופי

    מאת: לוי |‏ 12 בינואר 2021 | 14:40

השאירו תגובה