השמלה המטורפת הזאת של קנדל מחכה לכם ב-H&M

העולם המתין בסקרנות לשיתוף הפעולה של H&M עם ג'יאמבטיסטה ואלי, שיגיע בשבוע הבא לחנויות בעולם ובארץ. רגע לפני שאנחנו מסתערות על הקולבים, דיברנו עם מעצב העל וקיבלנו ממנו את כל הפרטים

מאת  | ‏ 31 אוקטובר 2019

מתוך שיתוף הפעולה של H&M עם ג'יאמבטיסטה ואלי (צילום: הנס מוריץ)

מתוך שיתוף הפעולה של H&M עם ג'יאמבטיסטה ואלי (צילום: הנס מוריץ)

בין רגעי השיא האינסטגרמיים של השבוע האחרון שמור מקום של כבוד לשמלת הטול של קנדל ג'נר, שמובילה את הקמפיין של שיתוף הפעולה המסקרן בין המעצב המוערך ג'יאמבטיסטה ואלי לענקית האופנה המהירה השוודית H&M.

בתצוגה שנערכה בפלאצו רומאי מהודר היה כבר אפשר להתרשם באופן מלא מהדיאלוג שנוצר בין מה שרבים רואים כוחות קוטביים בעולם האופנה העכשווי – מאסטר בקוטור עדין ומלא רגישות מול רשת שכוחה טמון בתרגום מהיר ועצבני של טרנדים.

צילום: הנס מוריץ

צילום: הנס מוריץ

ואכן, בריאיון מיוחד שהוא מעניק לנו לכבוד השקת שיתוף הפעולה (שיגיע לסניף הרשת בקניון TLV, כמו בשאר העולם, ב-7.11), ג'יאמבטיסטה ואלי מודה שתהליך העבודה על הקולקציה כלל גם היבטים שונים מאלו המאפיינים תהליכי עבודה רגילים שלו.          

"תהליך העיצוב אחר מאוד". הוא מספר, "מכיוון ש-H&M היא תעשייתית מאוד, היה צורך לתרגם את העבודה עם הבדים והטכניקות לנקודת מחיר נמוכה יותר. אני רואה בשיתוף הפעולה הזה פרק נוסף בהיסטוריה של בית האופנה שלי, כשהקולקציה נועדה לחבק את קהל הלקוחות של H&M אך עדיין מגלמת את האופי מלא החיים של ג'יאמבטיסטה ואלי ונשארת 100% נאמנה לו בכל מה שנוגע לגזרות, סילואטים ואטיטיוד. יחד עם זאת, התהליך הקריאטיבי – החל מהקונספט ועד ההוצאה לפעול, לא היה שונה מתהליך רגיל בו אני מתיישב ליד השולחן שלי עם חתיכת נייר לבנה ומתחיל לעבוד".

צילום: הנס מוריץ

צילום: הנס מוריץ

אלו פשרות היית צריך לעשות כדי ליצור קולקציה בכזה סדר גודל?
"שום פשרה. אבל אני כן יכול להגיד שהפן הכי מאתגר היה לבחור מכל הדגמים היפים שייצרנו למדידות אחרי ששרטטתי את הקולקציה. כל הצוותים היו נרגשים מאוד, ובסופו של דבר היה לנו יותר מדי עם מה לעבוד ונדרשה עבודת עריכה שהייתה קצת מרירה-מתוקה".

כפי שכבר אפשר להבין לאחר שנחשפה הקולקציה המלאה, הקו כולל את מנת הטול המצופה מואלי, שיצירותיו המורכבות והחלומיות הולכות לפניו ומעטרות אינספור שטיחים אדומים. ובכל זאת, המעצב מספר שדאג לשלב בקולקציה, המיועדת לנשים ולגברים, גם אלמנטים "ואליים" אחרים, שיידברו לטעם ולצרכים של קהל הרבה יותר רחב.

צילום: הנס מוריץ

צילום: הנס מוריץ

איך ההרגשה להגיע לאנשים רבים כל כך, שקודם לכן לא יכלו להרשות לעצמם לקנות את העיצובים שלך?
"הייתי מופתע מאוד מהאופן שבו שהציבור הרחב קיבל את ההודעה על שיתוף הפעולה. אני רגיל להלביש לקוחות מרקעים שונים מסביב לעולם, אבל בזכות הפרויקט הזה אני מגיע להרבה יותר אנשים וההתרגשות היא פי כמה. אני שמח ומאושר לראות קבוצה רחבה יותר לובשת את היצירות שלי, כשכל אחד מפרש אותן בצורה שונה".

זה גורם לך לרצות לעצב בצורה נגישה וגם זולה יותר גם בהמשך, בקו שלך?
"נבר סיי נבר".

צילום: הנס מוריץ

צילום: הנס מוריץ

צילום: הנס מוריץ

צילום: הנס מוריץ

צילום: הנס מוריץ

צילום: הנס מוריץ

צילום: הנס מוריץ

צילום: הנס מוריץ

צילום: הנס מוריץ

צילום: הנס מוריץ

צילום: הנס מוריץ

צילום: הנס מוריץ

צילום: הנס מוריץ

צילום: הנס מוריץ

צילום: הנס מוריץ

צילום: הנס מוריץ

צילום: הנס מוריץ

צילום: הנס מוריץ

השאירו תגובה

 

  • מזעזע

    מאת: תמר |‏ 3 בנובמבר 2019 | 12:51
  • חקי חיון , אני ולילי התחלנו לעשות שופינג , נשפך על השופינג הזה הרבה כסף. קנינו שטויות , קנינו דברים שונים , וקנינו דברים יוקרתיים ויקרים. אנו נקנה גם בארץ וגם בחו"ל , פריז , אמסטרדם , ניו יורק , איטליה , ספרד ועוד ועוד… לילי אוהבת שופינג שטויות ופינוקים.

    מאת: חקי חיון |‏ 1 בנובמבר 2019 | 18:29