מג'יין בירקין ועד קארה דלווין: איך להתלבש כמו איט גירל?

הן יפות, הן מוכשרות, הן המוזה של המעצבים הגדולים והחשוב מכל: יש להן סטייל היסטרי | מצאנו את האיט גירלס הכי שוות של התקופה, וגם כמה מימים עברו

מאת  | ‏ 13 מרץ 2014

צילום: גטי אימג'ס

| לופיטה ניונגו |

זוכת פרס האוסקר לופיטה ניונגו, היא אייקון אופנה בהתהוות. הפשאניסטה פרצה לתודעת הציבור השנה בסרט "12 שנים של עבדות", עם פנים מושלמות, שיער קצר וחיבה לאאוטפיטים בגוונים עזים. לופיטה חורכת את השטיח האדום פעם אחר פעם.

לפני מספר חודשים היא נבחרה לאחת מהפרזנטוריות החדשות של מיו מיו לאביב 2014 יחד עם אליזבת אולסן, אל פאנינג ובל הית'קוט. היא לא מפסיקה להופיע על שערי המגזינים, גונבת את המבטים והופכת לאיט גירל מן המניין.

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס


1. שלומית אופיר, מחיר: 88 ש"ח
2. Orly, מחיר: 29 ש"ח
3. איב סן לורן, מחיר: 196 ש"ח
4. Laster, מחיר: 99 ש"ח
5. Hotcrown, מחיר: 220 ש"ח
6. קליגולה, מחיר: 229 ש"ח
7. Asos, מחיר: 85 דולר (כ-300 ש"ח)

| אלכסה צ'אנג |

שיערה לא מסורק, היא הולכת עם נעליים שטוחות ומתלבשת פשוט. אלכסה צ'אנג, הפאשניסטה שכולם אוהבים לאהוב, היא מגישת טלוויזיה בריטית ופרזנטורית של חברות אופנה רבות. מזה מספר שנים שאין שבוע אופנה שהיא לא מבקרת בו, בשורה הראשונה כמובן, ואולי הגושפנקא הכי מובהקת לכך שהיא איט גירל אמיתית: צ'אנג הוציאה השנה את הספר "איט", הטומן בחובו עצות אופנה ולייף סטייל.

היא מעוררת השראה בלבוש חסר מאמץ שלה, באופן המזכיר את ג'יין בירקין. ללא מחשופים, ללא עקבים, שיער פרוע ובלוק הכי נוח שיש – אלכסה כובשת את ליבנו.

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס


1. Asaf&Tomer, מחיר: 80 ש"ח
2. גרטרוד, מחיר: 181 ש"ח
3. רד ולנטינו לפקטורי 54, מחיר: 6,790 ש"ח
4. Laster, מחיר: 249 ש"ח
5. סיליז, מחיר: 995 ש"ח
6. בועז שטיין, מחיר: 85 ש"ח

| קארה דלווין |

עם גבות כהות ופרועות ולוק של מלאכית רוקיסטית, קארה דלווין נחשבת לקייט מוס של השנים האחרונות. היא האחות הצעירה של פופי דלווין, איט גירל בריטית בפני עצמה, משפחתה בקשרים טובים עם משפחת המלוכה ולמרות שהיא נשמעת כמו ילדה טובה לונדון, מדובר במעוררת פרובוקציות. מסמים ועד יחסים בי סקסואלים.

היא מככבת על כל המסלולים הכי מפורסמים, פרזנטוריות של הקמפיינים הכי חמים, מברברי ועד DKNY ואם זה לא מספיק: ממש כמו אלכסה צ'אנג וג'יין בירקין, גם היא קיבלה תיק הנושא את שמה. את התיק היא עצמה עיצבה עבור המותג הנחשב "מלברי".

בקיץ האחרון גילתה דלווין לציבור כי היא עלולה לפרוש מדוגמנות בעקבות פסוריאזיס, מחלת עור קשה, המתפרצת בעיקר בתקופות בהן היא עסוקה במיוחד על מסלולי שבועות האופנה ברחבי העולם. מקווים שנמשיך לראות אותה על המסלול ובשורות הראשונות גם בשנים הבאות.

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

 


1. סווטש, מחיר: 779 ש"ח
2. Seven Seventy, מחיר: 195 ש"ח
3. קסטרו, מחיר: 229 ש"ח
4. Chic, מחיר: 22 ש"ח
5. מיו מיו, מחיר: 1,850 ש"ח
6. אלדו, מחיר: 600 ש"ח

| קייט מוס |

ואם מדברים על קייט מוס החדשה, אי אפשר שלא להתייחס לגברת המקורית. מוס בת ה-40 הייתה ועודנה אחת הנשים ההורסות ביותר בעולם האופנה, וב"ווג" אף קבעו באופן רשמי שהיא המתלבשת הטובה ביותר של העשור.

היא התחילה כנערה חיוורת שהחזירה את סגנון ה"הירואין שיק" השערורייתי של טוויגי מהסיקסטיז הישר לשנות התשעים, בעזרתו האדיבה של קלווין קליין כמובן. הקמפיין למותג הנושא את שמו סלל עבורה את הדרך לתהילה והפך אותה לאייקון תרבות, עם עשרות שערים במגזינים הכי נחשבים, תצוגות וקמפיינים.

מוס היא מלכת הרוק והבוהו שיק. היא חובבת סקיני ג'ינס, חולצות בייסיק נשפכות ומוסיפה צעיפים, וסטים, תיקים מעניינים וגרביונים. אחרי שהפכה לאימא מוס שינתה במעט את הסגנון למעט סולידי יותר. היא מעדיפה מראות נשיים יותר, עם שמלות וחצאיות ופריטים מתחרה בלוק בוגר ואלגנטי.

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס


1. גולדן ליידי, מחיר: 80 ש"ח
2. Axela, מחיר: 271 ש"ח
3. H&M, מחיר: 119 ש"ח
4. פנדורה, מחיר: 529 ש"ח
5. בוטיק ירין, מחיר: 389 ש"ח
6. איב סן לורן, מחיר: 193 ש"ח
7. סטיב מאדן, מחיר: 189 ש"ח
8. לואי ויטון, מחיר: 42,500 ש"ח

| ג'יין בירקין |

המלכה האם של הנונשלנט. ג'יין בירקין כבשה את ליבו של סרז' גינזבורג אי שם בשנות השישים ודמותה הכובשת נותרה עמנו עד היום. יפה, חיננית, לא מאופרת, לא מסורקת (ההשראה של אלכסה), ונראית באופן כללי עם רגליים על הקרקע ולא על השטיח האדום.

בירקין, כמובן, אחראית על ה"בירקין בג", מבית הרמס, שהוא לא רק סמל סטטוס, אלא משדרג כל הופעה והופך אותך לאיט גירל ברגע.

ג'ינס וטי שירטס, שמלות מיני פשוטות, שרשראות בוהמייניות ומינימליזם שמעיד על חוסר מאמץ אופף כל לוק. לבירקין וגינזבורג יש ילדה משותפת, שרלוט, שהפכה לזמרת, שחקנית ופאשניסטה בפני עצמה.

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס


1. Asos, מחיר: 42 דולר (כ-145 ש"ח)
2. אור טוקטלי, מחיר: 3,600 ש"ח
3. גלי, מחיר: 160 ש"ח
4. טומי הילפיגר, מחיר: 990 ש"ח

| בריז'יט בארדו |

כשאלוהים ברא את האישה הוא חשב על בריז'יט בארדו. עם התסרוקת האיקונית והגוף המושלם, בארדו הצליחה מאז ומעולם להיראות כמו פצצת סקס מלאת סטייל.

עם נעלי בלרינה שטוחות, בארדו מעולם לא פחדה לזגזג בין שמלות נשיות המציגות את הפיגורה השופעת שלה או חליפות אנדרוגניות, הטאץ' שמשלים כל לוק: איילינר חתולי.

חתולית. בריז'יט בארדו

צילום: גטי אימג'ס


1. קסטרו, מחיר: 399 ש"ח
2. לאורל למילוס, מחיר: 1,690 ש"ח
3. מייבלין, מחיר: 90 ש"ח
4. Rare למולטי ברנד, מחיר: 580 ש"ח
5. הילה טולדנו, מחיר: 860 ש"ח
6. פריטי בלרינס, מחיר: 1,790 ש"ח

השאירו תגובה

 

  •  טרחתם להדגיש את העובדה שאלכסה נועלת נעליים שטוחות, ובפועל דפקתם נעל על עקב לא נמוך בכלל, בלשון המעטה…

    מאת: אלכסה צ?אנג |‏ 14 במרץ 2014 | 18:30