הקץ לסבל: נמצא הטריק שיתאים כל ג'ינס חדש לצורת הגוף שלנו

הלבישה הראשונה של ג'ינס כותנה תמיד כרוכה באי נעימות והגבלה של התנועה, אבל יכול להיות שהתגלה הפתרון המושלם. הוא דורש אמנם הקרבה של לילה אחד, אבל מה זה בשביל מכנסי דנים מושלמים שישרתו אותנו שנים (ושגם נוכל לנשום בתוכם)?

מאת  | ‏ 17 ספטמבר 2018
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Urban Outfitters (@urbanoutfitters) on

עם ירידת קרנו של הסקיני ג'ינס, נכנס לזירת הדנים שחקן מרכזי חדש – הג'ינס עשוי הכותנה. המראה הטבעי, המחוספס ובעל הנוכחות שלו מושלם לגזרות "מאם", בויפרינד ולדגמי הקרופ המתרחבים שהשתלטו על כל חלקה אופנתית טובה, אבל יש איתו בעיה מרכזית אחת: הוא יכול להיות מאוד לא נוח ללבישה בפעמים הראשונות לאחר הרכישה.

העובדה שהוא עשוי כותנה בלבד ולא כולל סיבים אלסטיים הופכת אותו לנוקשה יותר, וממש כמו נעלי עור חדשות צריך "לשבור" אותו עד שיתרכך ויקבל את צורת הגוף שלנו. במגזין WhoWhatWear נדרשו לסוגיה הזאת בדיוק, ומצאו את הטריק המושלם שידלג על אי הנעימות הכרוכה בישיבה במשך יום שלם משרד עם ג'ינס הדוק מדי. שינה בתוכו.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by GRLFRND DENIM (@grlfrnd_denim) on

"כשקולגה סיפרה לי שהיא ישנה בג'ינס חדש לפני שהיא לובשת אותו מחוץ לבית בפעם הראשונה זה נשמע לי מטורף, אבל היא טענה בתוקף שההאק המוזר הזה יוצר התאמה מושלמת בין המכנסיים לגוף", מספרת קייטלין ברנט, שלקחה על עצמה לבצע את התחקיר החשוב. "הייתי חייבת לנסות בשם העיתונות".

ברנט ניסתה את ההליך עם שני מותגים לוהטים – Grlfrnd ו-Re/Done והגיעה למסקנה חד משמעית: "בבוקר שאחרי הם עדיין מתאימים כמו כפפה ושומרים על צורתם המחמיאה, אבל בניגוד למצבם ההתחלתי, אפשר לעשות בהם דברים כמו לשבת בנינוחות ולנשום. אין ספק שמדובר בהצלחה". למרות זאת, היא לא מבטיחה שתצליח להתמיד בשגרה הזאת עם כל ג'ינס חדש שתקנה. "טוב שיש פתרון קסמים בכיס, אבל אני עדיין מעדיפה להירדם בפיג'מה שלי".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by RE/DONE (@shopredone) on

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Diesel (@diesel) on

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Wrangler (@wrangler) on

השאירו תגובה