המדריך השלם: כך תימנעו מטעויות שופינג באסוס

בין אם מעולם לא רכשתם באתר הקניות הבריטי ובין אם אתם כבר שועלי קודים ותיקים, תמיד טוב לרענן וללמוד את כל רזי האסוס. כך תמקסמו את הכסף שלכם ותקבלו את חבילת החלומות. אין בעד מה

מאת  | ‏ 28 ספטמבר 2017

קבלו את המדריך המושלם לרכישה באסוס (צילום: אינסטגרם asos_faceandbody)

קבלו את המדריך המושלם לרכישה באסוס (צילום: אינסטגרם asos_faceandbody)

כבר מספר שנים שאסוס הפך לאתר הבית של לא מעט ישראלים. נוחות הרכישה בו, המגוון האדיר וכמובן, המשלוח החינמי, הקנו לו מעמד עילאי בסבב הרכישות האינטרנטיות המקומי והייפ מפה לאוזן שלא מפסיק.

ככל שהזמן עובר, הכת האסוסית מצרפת לשורותיה עוד ועוד מומרים, שלא יודעים שובע מהחבילות החומות והאפורות המחכות להן, ימים ספורים בלבד אחרי הקנייה בשעת לילה מאוחרת או בזמן למידה למבחן. אז בין אם אתם לקוחות חדשים או שועלי אסוס ותיקים, הגיע הזמן שכל התורה שבעל פה תהיה כתובה וחקוקה בשמורים שלכם. קבלו את מדריך אסוס השלם, כדי שכל קנייה תהיה הטובה ביותר.

 

A post shared by ASOS US (@asos_us) on

השתמשו בכל הטריקים לחסוך כסף

רק כדי להיות בטוחים שכולנו על אותו עמוד, לאסוס ישנם שני קודי הנחה קבועים עבור ישראלים, מכיוון שהם לא רוצים שהמכס ימנע מכם לתת להם את הכסף שלכם. ברכישה מעל 50 פאונד (הסכום המקסימלי עליו לא משלמים מכס ומע"מ) ישנה הנחה של 17% עם הקוד il17. ברכישה מעל 100 פאונד השתמשו בקוד il17plus כדי לקבל הנחה וגם משלוח אקספרס חינם.

המשלוח לארץ הוא חינם ברכישה מעל 20 פאונד, כך שמומלץ מאוד להגיע לסכום המינימלי הזה. שימו לב גם שפריטי בייסיק כמו גרביים או טי-שירטס מגיעים לפעמים באריזות חיסכון.

 

A post shared by ASOS (@asos) on

אם תרצו לחסוך עוד כמה שקלים, ישנן דרכים מתוחכמות יותר, חלקן בהחלט שוות את זמנכם. הראשונה היא להשתמש ב-Ebates, תוסף לדפדפן שמאפשר לקבל מזומן חזרה על כל קנייה. כן, בדיוק מה ששמעתם, בלי שום אותיות קטנות או תנאים מוזרים. לאחר התקנת התוסף כל מה שעליכם לעשות הוא לאשר שאתם מעוניינים לקבל כסף חזרה וזהו, ההחזר כבר יתעדכן מעצמו ותוכלו לבחור בין החזר דרך פייפאל או צ'ק בדואר. Ebates עובד עם אתרי סחר רבים ובכל אחד אחוז ההחזר הכספי שונה. באסוס מדובר ב-2.5% מכל רכישה. לא רע.

בנוסף, ישנם תוספים שונים שמאפשרים לשמור את הפריטים האהובים עליכם ולקבל עדכון כשהמידה שלכם חוזרת למלאי או כשהמחיר יורד. המוצלח ביותר שהשתמשנו בו מהז'אנר הזה הוא Shoptagr, שיש לו ממשק יפה ונוח לתפעול והתקנה פשוטה מאוד. אל תשכחו גם להשוות מחירים בין אתרי אסוס השונים, כי תגלו פערים מפתיעים שיחסכו לא מעט כסף. הדרך הפשוטה ביותר לעשות זאת היא דרך האתר הישראלי asospricecompare.

כמובן – שווה להירשם לניוזלטר של אסוס (הרשמה בתחתית העמוד הראשי) ולקבל התראות על סיילים וקודים מיוחדים.

 

A post shared by ASOS Studio (@asos_studio) on

הכירו את מותגי הפרמיום

אין כמו מותג הבית של אסוס, אבל ישנם המון לייבלים בינלאומיים פופולריים ונפלאים אחרים שתוכלו למצוא באתר. רוב הפריטים שלהם מתומחרים גבוה, כך שיתכן ותאלצו לשלם מע"מ ומכס, אבל אם תתמקדו בחיפוש שלהם בסייל ותשתמשו בקודים הקבועים (או בקודים המזדמנים שנוטים להיות עם הנחה גבוהה יותר) תוכלו לחטוף מציאות של ממש.

מותגי הפרמיום המועדפים עלינו באסוס הם Asos White, נייקי, Ba&sh, פרנץ' קונקשן, Paul & Joe, מון ריבר ו-One Teaspoon. רוצים לראות עוד? פשוט בחרו בתפריט הראשי בקטגוריית Designer.

 

A post shared by ASOS US (@asos_us) on

פגשו את הסטייליסטים

ההיצע העצום שנמצא באסוס הוא ברכה וקללה. תוכלו למצוא שם כמעט כל דבר, אבל בשיטוט חסר מטרה מוגדרת באתר אפשר ללכת לאיבוד ולהרים ידיים. הסטייליסטים של אסוס, שנקראים שם "אינסיידרס", יוכלו לעזור לכוון אתכם לסגנון שלכם.

פשוט היכנסו לעמוד הראשי של האינסיידרס וחפשו את מי שחולק אתכם את אותו הסגנון. תמצאו שם גברים ונשים במידות מגוונות ועם חוש אסתטי שונה האחד מהשנייה. התקציר של הגישה האסתטית שלהם מופיע בעמוד עצמו, כך שתוכלו פשוט ללחוץ על מי שהכי מתאים לכם ולהגיע למוצרים שהם ממליצים עליהם.

 

A post shared by ASOS Face + Body (@asos_faceandbody) on

התוודעו למותגי הביוטי ואגף המתנות

הנטייה של רובנו היא לצלול ישר לתוך הבגדים והאקססוריז, אבל באגפים הפחות פופולריים של אסוס, כמו Face + Body, תמצאו אוצרות של ממש. בלעו את העלבון על כך שהמותג הפופולרי Benefit לא שולח את מוצריו לארץ והמשיכו לברור בין מותגים לא פחות שווים.

מה למשל? מותג הטיפוח הטרנדי והסופר משתלם The Ordinary, האיפור המעולה של נארס ו-Nyx, מותג השיער האהוב על הסלבס Ouai, מותג הטיפוח הזול Nip+Fab שקיילי ג׳נר משתמשת בו, מותג מנקי הפנים החשמליים Foreo, שלל מוצרים לטיפוח הזקן הגברי, מותגי טיפוח קוריאנים והרשימה רק ממשיכה.

 

A post shared by ASOS Face + Body (@asos_faceandbody) on

גם אגף המתנות של אסוס יפתיע אתכם ויגרום לכם להצטער על כל פעם שפניתם לאורבן אאוטפיטרס בשביל גאדג'טים לבית עבורכם או עבור חברים.

כאן תמצאו כרטיסי ברכה, אביזרים למטבח, מוצרי נייר, אביזרים למסיבות, כריות ועוד אינספור מוצרים מעוצבים, שנעים על המנעד שבין ממש יפים למצחיקים בטירוף, ובעיקר – במחירים מאוד משתלמים.

 

A post shared by ASOS (@asos) on

השתמשו בוויש ליסט בחוכמה

הוויש ליסט, שבמקרה של אסוס נקרא "פריטים שמורים", לא מיועד רק עבור פריטים שאתם לא בטוחים אם בא לכם לקנות כרגע. כל מוצר שתוסיפו לרשימה נשמר ל-60 יום, כך שתוכלו לקפוץ לשם כדי לראות אם המחיר שלו התעדכן והוא נמצא בהנחה.

בנוסף, זו הדרך המהירה ביותר לראות אם משהו שאזל מהמלאי במידה שלכם חזר. המלאים באסוס מתעדכנים בתדירות גבוהה וגם אם היום לא מצאתם את הריבוק שרציתם במידה שלכם, ייתכן ומחר מישהו יחזיר אותם, כך שתמיד עדיף ללחוץ על כפתור הלב במקום להרים ידיים.

 

A post shared by ASOS Studio (@asos_studio) on

השאירו תגובה