40 מעלות בצל | איך לשרוד את החום בסטייל?

המדור לחיים בסטייל I והפעם: 10 טיפים איך להתלבש בימי הקיץ הלוהטים

מאת  | ‏ 5 אוגוסט 2011

איך להתלבש בחום בסטייל

1. גופיה מכופתרת, קאלה, 200 ש"ח | 2. מכנסונים, גריפ, 179 ש"ח | 3. חצאית מקסי, אמה, 250 ש"ח | 4. משקפי שמש, אלדו, 69 ש"ח | 5. מכנסי פאלאצו, H&M, מחיר: 179 ש"ח | 6א. אוברול, TwentyFourSeven, מחיר: 210 ש"ח | 6ב. שמלת כפתורים, לוצ'י, 200 ש"ח | 7. חגורה, רנואר, 50 ש"ח | 8. נעליים שטוחות, בוטיק שושו, 235 ש"ח | 9. כובע קש, פול אנד בר, 90 ש"ח

חודש אוגוסט כבר פה ואיתו המשימה הקשה מכולן, התמודדות עם החום הבלתי נסבל מבלי לוותר על הסטייל. החום והלחות הרי לא יעזבו אותנו בקרוב ואין ברירה אלא לחפש פתרונות יצירתיים שיעזרו לנו להראות טוב גם כשכל מה שבא לנו לעשות הוא להדליק מזגן ולא לצאת מהבית עד אחרי החגים. אז, בין אם את בחורה של מכנסיים, או כזאת שלא מוותרת על עקבים, אספנו עבורך 10 טיפים שיעזרו לך לצלוח את החום בסטייל.

1. חולצות – "כמה שפחות"
המוטו של הקיץ הוא ללא ספק כמה שפחות: כמה שפחות בד וכמה שפחות צמוד לגוף. לשמחתנו, חולצות האוברסייז טרנדיות במיוחד העונה ומאפשרות אוורור מקסימלי בימים חמים במיוחד. אליהן מצטרפות החולצות המכופתרות חסרות השרוולים שהפכו לפריט חובה הקיץ ומספקות פתרון מושלם למראה המחויט גם ברגעים בהם אנחנו נאלצות לצאת מהמזגן אל הרחוב הלוהט. התאימי לחולצה חצאית פליסה או עיפרון ליום עבודה, או קשירה מהירה של קצוות החולצה ומכנסיים קצרים לבילוי סוף שבוע קייצי.

ריהאנה עם חולצת אוברסייז

מה לא עושים בשביל להתקרר? ריהאנה עם חולצת אוברסייז

2. 100% כותנה
כולנו חוטאות בחטא הפוליאסטר מפעם לפעם, אבל בחודשי הקיץ הלחים הכותנה היא חברתה הטובה ביותר של כל פאשניסטה. כשקונים בגדים לקיץ חשוב לזכור שלמרות שהם מרגישים מעולה בחנות הממוזגת, בחוץ הטמפרטורה עומדת על 35 מעלות ו-90% לחות. הצצה מהירה בתווית הפנימית של הבגד תגלה האם נשרוד איתו גם באוויר הפתוח. הכותנה, לעומת הבדים הסינתטיים ואפילו המשי היוקרתי, נושמת וכך מונעת הזעה מיותרת.

3. חצאיות או לא להיות
כחלק מטרנד הבלרינה המתמשך, הפכה חצאית הפליסה ודומותיה לטרנד לוהט גם הקיץ. חצאיות הפליסה רחוקות מהגוף, אווריריות ומגיעות בשלל וריאציות: בחרי במודפסת בשביל להוסיף עניין לאאוטפיט, שקופה ליצירת מראה קליל, מקסי כדי להיות בול בטרנד או מיני כשנהיה ממש חם. חצאית הפליסה תתאים ליום ארוך במשרד בשילוב חולצה מכופתרת או לבילוי סוף שבוע על חוף הים בשילוב עם גופיה פשוטה.

4. משקפי שמש
התברכנו במדינה שופעת שמש ולכן משקפי שמש הם חובה בקיץ הישראלי. התייחסי למשקפי השמש כחלק בלתי נפרד מהאאוטפיט וכאקססורי לכל דבר והשתמשי בהם כדי להוסיף סגנון למראה שלך. למראה טרנדי בחרי במשקפיים עגולים וגדולים עם פיתוחים בידיות או כאלה בעלי מראה חתולי, או לחילופין לכי על סגנון הרטרו גלאם עם משקפיים בניחוח וינטג'. הכי חשוב לזכור להתאים את המשקפיים לפנים ולשאר האאוטפיט ולא להיסחף אחרי טרנדים חולפים שלא בהכרח מתאימים לך.

בר רפאלי והחבר דיוויד שיפר | צילום: אלעד דיין

אפילו בר יצאה מהג'ינס הקבוע. בר רפאלי והחבר דיוויד שיפר | צילום: אלעד דיין

5. פאלאצו זה הסקיני החדש
תתחילו לשנן את השם, כי מכנסי הפאלאצו (Palazzo Pants) מתחילים לתפוס תאוצה ומספקים פתרון גם לאלה מבינינו שמעדיפות מכנסיים בימים החמים ביותר בשנה. כי כשחם ולח הדבר האחרון שאת רוצה הוא לריב עם מכנסי הסקיני, או להזיע בתוך הג'ינס. הגיע הזמן להשאיר את הסקיני בארון ולנסות מכנס בגזרה רחבה מבד קליל ואוורירי, ממש ללכת עם ולהרגיש בלי. מכנסי הפאלאצו כבר הוכיחו שהם כאן כדי להישאר וימי הקיץ הם הזמן הטוב ביותר לאמץ את הטרנד החדש.

6. אוברול במקום שמלה
כמובן שאין כמו שמלה בימים החמים של אוגוסט. השנה מצטרף אל השמלה האוברול, שממשיך איתנו מהחורף האחרון. כדי לשדרג את האוברול מומלץ להוסיף חגורת מותן, שרשרת דומיננטית או סנדלים צבעוניים. אם בכל זאת בחרת בשמלה, בחרי באופציה של חולצת שמלה מכופתרת בגזרת אוברסייז, אפילו הלוואה של חולצה מהארון של החבר תספק את הסחורה.

7. השקיעי באקססוריז
בימים החמים כשהביגוד הופך פשוט יותר, זה בדיוק הזמן להתפרע עם אקססוריז. גם אם את בחורה של ג'ינס וטי שירט, אקססוריז ישדרגו לך את ההופעה בלי הרבה מאמץ והכי חשוב – בלי להעלות את מדד החום. חגורה צבעונית תוסיף המון למכנס חלק ומשעמם, תיק מעניין ימנף כל הופעה וזוג עגילים גדולים תמיד יוסיפו עניין.

גל גדות | צילום: אלעד דיין

כדאי ללמוד ממנה איך לעשות את זה כמו שצריך. גל גדות | צילום: אלעד דיין

8. לכי על שטוח
עקבים נועדו למזג אוויר אופטימלי, בחום ובלחות עדיף להישאר קרוב לקרקע ולהימנע מהמאמץ המיותר. גם אם בחרת לדבוק בסנדל השטוח, בחרי בכזה צבעוני ומעניין שישדרג לך את המראה וייתן את הטון לשאר האאוטפיט.

9. חכמה בשמש
הכובע הוא הפריט האולטימטיבי ליום חם במיוחד, הוא מגן מהשמש ושומר על עור הפנים תוך שהוא מוסיף טאץ' אישי להופעה. הכובעים העונה ממשיכים להיות טרנדיים, גם מחוץ לגבולות הבריכה או הים, ואפשר למצוא בחנויות שלל דגמים וסגנונות. הכובע מתאים במיוחד לבילוי בסוף השבוע כשהוא מתווסף לבגדי קז'ואל לטיול מחוץ לעיר או רביצה במרפסת של בית הקפה השכונתי.

בלייק לייבלי וליאונרדו דיקפריו

גם בניו יורק לוהט. בלייק לייבלי וליאונרדו דיקפריו

10. הכיני גופך לקיץ
בדיוק כמו שהלבוש שלנו משתנה בקיץ, כך גם מוצרי הקוסמטיקה צריכים להיות מותאמים למזג האוויר המהביל. חשוב מאוד, במיוחד בישראל החמה והלחה, להשתמש באיפור, מוצרי שיער וקרמים שמותאמים לקיץ. מוצרים אלה הם בדרך כלל קלילים יותר, כוללים מקדם הגנה גבוה ועמידים יותר מפני זיעה, חום ולחות. הקפידי להתאים את התכשיר לסוג העור שלך, לפעמים צריך לנסות כמה מוצרים שונים עד שמוצאים את זה שמרגיש הכי נכון. שימי לב לשינויים בעור הפנים ובשיער כשמזג האוויר מתחמם והתאימי או החליפי תכשירים בהתאם.

השאירו תגובה