תיק של נטע שדה במתנה

ספרי לנו על האאוטפיט המושלם לדייט ותוכלי לזכות בתיק של נטע שדה במתנה

מאת  | ‏ 16 מרץ 2012

שווי המתנה - 639 ש"ח.

בכל יום שישי נחלק מתנה לגולשים מלאי הסטייל של FF. השבוע תוכלו לזכות בתיק של נטע שדה, מתנת StyleRiver. כל מה שאת צריכה לעשות כדי להשתתף בתחרות הוא לספר לנו על האאוטפיט המושלם מבחינתך לדייט ואולי תזכי בתיק שבתמונה.

ניתן להשיג את הפריט באתר StyleRiver

הזוכה ייבחר בין המגיבים לפוסט עד יום א', 18.03.12, בשעה 12:00.
בכתיבת תגובה הנני מאשרת שקראתי את התקנון והסכמתי לדבריו.

הזוכה בצמיד של ליטל קלמנסון היא יעל שסיפרה לנו איזה כוכבת היא הייתה רוצה להיות:

Marilyn Monroe: אין כמותה

מאז שהייתי קטנה מרלין מונרו הייתה סמל עבורי לנשיות, הצלחה, שאיפה והשגה לא הייתה ולא תהיה כוכבת כמוה. היא החליטה להיות מפורסמת וכלום לא שבר אותה.התחילה כדוגמנית למדה להתערבב עם האנשים הנכונים למדה עיצוב שיער, איפור, משחק. גם כשנתקלה ב-לא היא לא נשברה והמשיכה לרדוף אחרי החלום שלה. יפייפיה אמיתית, לא פחדה להיקרא "סמל מין" לא התביישה להצטלם לפלבויי לא הסתירה את חוש ההומר שלה שכשאלו אותה מה היא לבשה לצילומים היא ענתה "שאנל מס' 5". חיה באמת כמו כוכבת ומתה בטרם עת, אך הספיקה יותר מהמון שחיו כפול ממנה. היא באמת סמל עבורי. לשאוף להיראות טוב ולהיות מטופחת תמיד, לשאוף להשיג את המטרות שאני מציבה לעצמי ולעשות את זה בחן. מרלין מונרו במילה אחת.

השאירו תגובה

 

  •  ג׳ינס צמוד כהה, גופיית בייסיק וג׳קט מחוייט+ נעלי עקב(לא סטליטו, בהתאם לגובהך). תיק ערב + רצועה ארוכה ועגילי פנינה תלויים.
    ביקשתם עד ה- 18.3.12, אבל הפירסום ובקשתכם מופיעים גם היום בפייסבוק!!

    מאת: מאיה אשל |‏ 20 במרץ 2012 | 14:48
  • האוטפייט המושלם לדייט!
    אז ככה הדייט של רובנו לא מתחיל בערב… (בואו נודה בזה )
    הוא מתחיל בבוקר עם העלייה לרגל לכבודו של המשקל.. התתבוננות במראה והחיפוש אחר "חברים חדשים" שאולי נוספו במהלך הלילה.. אחרי זה אנחנו הולכות לעיסקונו, אך אם זה דייט חשוב אין שום עיסוק במהלך היום חוץ מהשאלה הנשאלת – מה ללבוש??. אחרי זה הדייט ממשיך לקניון שם אנחנו פוגשות את כל הבגדים החדשים שמחייכים אלינו וקורצים לנו – זה לא ייאומן בחורה נכנסת לקנייין וכל העולם מחייך אליה .. פיתאום אנחנו תוססות ונחמדות גם אם שנייה לפני זה היינו הכי עצבניות, אחרי זה חוזרים הביתה ונכנסים לטיפול 10.000 באמבטיה- מסכות גילוחים וכו' ואחרי שאנחנו יוצאות מהמקלחת מתחילה הדילמה שהיא אילו תחתונים לשים??.. אם נשים תחתון מעפן אז אולי ככה זה יימנע מאיתנו לשכב איתו, אם נשים תחתון סבבה אז אולי זה לא ירשים , או אולי נשים תחתון שחור תחרה סקסי- אבל אז כנראה שזה יהיה זנותי… דילמה כשלעצמה!! וכמובן שבמשך כל הזמן הזה כל החברות בכוננות ספיגה הם מקבלות טלפונים כאילו הן בחמ"ל בעזה ועידכונים מהשטח\ מהאמבטיה…
    ואל נא לנו לשכוח המשבר עדיין בשיא!!! – עדיין לא מצאנו את האוטפייט ברוב המקרים… גם כאן זה תלוי… תלוי אם בקניון היה משהו מעניין שתואם את התקציב , תלוי אם יש לנו חברה עם ארון שווה שבמקרה במידה שלנו, ולתלוי לאן הולכים … אבל לא משנה מה נלבש, כשהוא יגיע נחשוב שלא בחרנו טוב – זה יכול להיות "טו-מאצצ'" זה יכול להיות פשוט מידי וזה יכול להיות פשוט -לאאא!!!
    והחלק הכי עצוב זה שאת הבחור זה בכלל לא מעניין…. וכנראה (טוב, בטוח) שאין מצב שהוא זוכר יום למחרת מה לבשת….אז לדעתי אין טעם להיכנס כאן לשיחות על טוניקות, על מקסי על ג'קטים שתכלס' קהל היעד לא מכיר ולא הבדל.. לדייט ממולץ להתלבש "מושקע אך לא מושקע" משהו באיזי מאוזן ועדכני- אין צורך לעוף….

    מאת: טליה |‏ 18 במרץ 2012 | 21:25
  •  טוב אז דייט , בואו נודה כי הכל מתחיל בהכנות …. הרי אם נהיה כנות הלבוש שלנו נותן רק את אפקט הרושם הראשוני ואחרי זה, מה שעומד למבחן הוא "האדם שיושב מולי" ולכן מה שחשוב הוא ההרגשה …. אצלי אישית זה לא רק מה אני לובשת אלא כמה זמן אני מתארגנת – האם יקח לי שעתיים או 20 דק. דייט ראשון יכול להיות מוצלח מאוד או מאכזב מאוד ולכן אני אוהבת את הלוק של "לא התאמצאתי ואני פשוט יפה בטבעי " – כי טבעי הכי יפה לנו ! ולכן גם אם יקח לי שעתיים של מדידות אני תמיד אסיים בג'ינס סקיני כהה גבוהה (יש לי אחד כזה שתמיד גורם לי להרגיש חטובה וסקסית) גופיה או חולצה זה לא משנה אבל שתחמיא -כל אחת ומה שהיא רוצה להבליט (אני תמיד בעד גופיה ורודה מגניבה בקיץ או לבנה עם מעיל עור בחורף) ועכשיו למה שהופך כל אאוטפיט למושלם – אקססוריז!!!! אני בעד גדול אבל נכון ! ( צמיד של טיפני בשילוב השעון הנכון) טבעת שתהיה בולטת ועם נוכחות אבל הטאצ' הוא בשרשרת פנינים שלפי דעתי מעדנת את כל המראה וגורמת למתבונן לראות אותך באור הרבה יותר עדין ונשי :) תיק ונעליים הם הפיניש- כמובן שבילוי ערב ידרוש תיק קלאצ' קטן וטרנדי (יש יש אחד כזה צבעוני שפשוט משדרג כל הופעה) עם נעליי סטילו. ולבילוי צהריים הייתי הולכת על תיק גדול אחד כזה שאפשר לשים בו כל דבר (למקרה של שינוי בתוכניות ) ונעלי בובה ….. ועכשיו נשאר רק להנות מהדייט ולא לשכוח הכי חשוב זה לחייך !

    מאת: אלין |‏ 18 במרץ 2012 | 11:41
  • נא להגיע מקולח ובזמן
    אין צורך בחולצת כפתורים, עניבה או חפתים
    אך אנא ממך, נטוש את הסמרטוט שאתה קורא לו חולצה, זה שיש לך עוד מהצבא, שאפילו לא הייתי מנקה אתו את הרצפה.
    את הג'ינס הנכון והנעליים, נשאיר לשיעור מספר 2.

    אני אגיע נינוחה כהרגלי, עוטה על עצמי את סגנוני האישי
    אשתדל לא להעמיס פריטים
    ולא למשוך את עיני כל הסובבים
    כנראה שאבחר בשמלה פשוטה אך מחמיאה, נעליים נוחות וצחוק מדבק

    נתראה הערב? סביבות 6?  

    מאת: טלי |‏ 18 במרץ 2012 | 10:48
  • במידה ויש לי דייט ועד שזה כבר יוצא אני לובשת את הבטוח ואת הלא בטוח ביחד. בגלל הסגנון המשוגע והצבעוני שלי, בדייטים הראשונים אני מגיעה די רגועה אבל עם טוויסט בשביל להראות שיש בי את היציבות והרוגע אבל בפנים אני רועשת וגועשת (שהדייט לא יגיד שלא הזהרתי :) . אז בזמן האחרון אני מוצאת את עצמי לובשת את השמלה השחורה בגזרת המעטפת ומתחתיה אני מניחה איזו חולצת וינטג' מכופתרת עם איזו שרשרת אחידה, נעליים מגניבות ותיק וינטג' אפור שנקנה ב5 ש"ח אבל נראה הרבה יותר. האיפור יהיה סולידי אבל הלק על הציפורניים ממש לא. הרמוניה, איזון, תקראו לזה איך שתרצו. מה שחשוב זה שיצאתי בשלום מהדלת בלי פרצוף עקום מאמא.

    לכל הרווקות באשר הן, תהיו אתן אבל בסטייל.

    מאת: ענבל |‏ 18 במרץ 2012 | 10:30
  •  האאוטפיט המושלם מבחינתי הוא ג'ינס סקיני גבוה ומחמיא, חולצה/גופייה פשוטה אך מדליקה, ג'קט מחוייט עם שרוול 3/4. את העניין באאוטפיט ניתן ליצור עם האקססוריז הנכונים כמו נעליים שטוחות בולטות או אם דרוש גובה נעל סירה מעניינת, תיק קלאץ' קטן עם נוכחות וכמובן תכשיטים. בגלל פשטות האאוטפיט ניתן לשדרג עם אקססוריז בולטים וכיפים…

    מאת: שקמה שורץ |‏ 18 במרץ 2012 | 08:53
  • בשנות החמישים והשישים לא יכולת למצוא אישה מכובדת אשר תלבש חליפה ללא סיכת דש מזהב.
    הסיכה הראתה לנשים שממול כי יש לך טעם, יוקרה, כסף כמובן וכי את אישה מכובדת ומהוגנת. כל זה על חליפות טוויד מכובדות או שמלות במראה שמרני.

    בשנות השמונים חזרו הסיכות לאופנה ועל ג'קטים גדולים בצבעים מטורפים עם כריות כתפיים אשר עשו את הנשים מרובעות היתה חייבת להיות סיכה- כדי "לשבור" את הריבוע.

    ובשנת 2008 הסיכות הגיעו גם אלי:
    כל הסיכות של סבתי המושבניקית, שאומנם ביום יום הלכה עם בגדים כחולים, אבל לחתונות היתה מתלבשת חגיגי, מנפחת את השיער, כי בכל זאת, הרי היא הונגריה, ועונדת סיכת דש מוזהבת יחד עם כל הסיכות של אמא שלי שהיתה קורבן אופנה מזעזע בשנות השמונים ובטוחה שיום יבוא והשמלות הרחבות עם הכותפות יחזרו לאופנה וכן כל הסיכות שאני אספתי ואגרתי במשך שנתיים, מטיולים בחו"ל, בשווקים, בחנויות מעצבים, הכול הכול הגיע אלי…

    גם היום, אם אני רואה סיכה יפה- אני מצרפת אותה לאוסף.

    אין ספק שהנשים בשנות החמישים צדקו. הסיכה מראה לכולם מי אני, וקשה מאוד לתפוס אותי ללא סיכת דש. ואין ספק שהנשים בשנות השמונים צדקו, הסיכה שוברת כל מראה משעמם וחד גוני ומוסיפה עניין צבע לכל חולצה או שמלה משעממות.

    מאת: מעיין |‏ 18 במרץ 2012 | 01:23
  • הכל התחיל לפני שלוש שנים.
    מבוסס על הסיפור של השפן ועוגת הגזר….
    חברתי ואני יוצאות כל חודש לארוחת בוקר ו… שופינג.
    לפני שלוש שנים שמנו עינינו על חגורה מרהיבה ביופיה בחנות מעצבים
    נכנסנו, מדדנו, שאלנו : "כמה"? ונענינו: "900 ש"ח"
    טוב, בלענו רוקנו , אמרנו תודה ויצאנו.
    ומאז, כל חודש היינו נכנסות, מודדות, שואלות כמה? נענות על המחיר של 900 ש"ח ו…. יוצאות.
    כמעט שנה לאחר מכן , נכנסנו שוב. שאלנו- "כמה"?
    ולהפתעתנו- 780 ש"ח !!! לא מעט אבל זו התקדמות.
    חזרתי הבייתה וסיפרתי לאימי שסוף סוף הורידו קצת את המחיר.
    באותו השבוע, קיבלתי את החגורה מתנה ממנה ליום הולדתי !!!
    היא רצה לקנות כשהמחיר היה נמוך יותר והשיגה אפילו עוד הנחה קטנה, קצת תשלומים…
    והנה, החגורה לא יורדת ממני.כבר שלוש שנים…
    מלווה אותי לכל דייט ודייט…
    עם ג'נס, מכנס שחור, חצאית או כל בגד היא פשוט "גונבת את ההצגה"

    מאת: מורן |‏ 18 במרץ 2012 | 01:13
  • פשוט כל כך אבל זוהי סיכה!!
    יש לי המון סיכות מיוחדות ויפות שיכולות להתחבר לשמלה, חולצה, חגורה, חצאית ואפילו לסיכות שיער ולקשת שיער או סרט!
    הסיכה מצליחה לשדרג כל לבוש פשוט ללבוש נוצץ ומיוחד,
    קחו את השמלה השחורה הקטנה, תתאימו לה סיכה מיוחדת ויפה, והרי לכן הופעה חדשה ומשודרגת להפליא!

    מאת: גאיה |‏ 18 במרץ 2012 | 01:02
  • האאוטפיט המושלם הוא שרשרת פנינים.
    אני מאוד אוהבת לשלב בדייטים שלי את שרשרת הפנינים שנעשתה לי במתנה על ידי אימי.
    אני משלבת את השרשרת עם שמלה או חולצה מכופתרת או טישירט חלקה לבנה.
    השרשרת משדרגת כל הופעה ומשתלבת עם הרבה סגנונות. היא קלאסית ונצחית.
    אאוטפיט מושלם כמו שאמרתי…

    מאת: לימור |‏ 18 במרץ 2012 | 01:01
  • אם אני קמה בבוקר בהרגשה טובה לגביי השיער שלי, הפרצוף וגם קצת לגביי הגוף, אין ספק שההופעה שלי תשתדרג פלאים,
    אני ארגיש מעולה וגם כל הסובבים יפרגנו במחמאות.
    לעומת זאת, כשטיפה מתערער הביטחון, ישר רואים ואומרים "את נראית ממש עייפה/חיוורת…"
    ולכן, אני מנסה לעזור לעצמי ולהחליט כל בוקר, שהיום- אני מתה על עצמי, אני יפה חכמה ומוכשרת ולכן- היום יהיה יום נפלא!"
    והאמת, שזה באמת עובד…

    אבל אם צריך להתעקש על אביזר אחד חומרי- שרשראות ארוכות ארוכות שנותנות לי הרגשה של חיבוק חם ואוהב …

    מאת: לירון שגב |‏ 18 במרץ 2012 | 00:58
  • אני אסביר למה דרך מקרה שקרה לי ובטח כולן תזדהו אותי…
    דייט כפול שיצאתי אליו ולבשתי אליו שמלה שחורה שאני חשבתי שהיא ייחודית..
    ולהפתעתי, גם הבחורה הנוספת לבשה אותה שמלה והרגשתי שזה עומד לבאס לי את הערב…
    למזלי המטפחת האהובה היתה קשורה לי על התיק, מיד התרתי אותה וקשרתי על הצוואר ומייד השמלה קיבלה מראה אחר ושונה מהשמלה של הבחורה השניה. אני חייבת להודות שלא האמנתי בחיים שחתיכת בד קטנה תעשה אותי ככ מאושרת ונושמת לרווחה…
    מה שמיוחד באאוטפיט הזה שהיום הוא על הצאוור מחר הוא קשור על התיק בקשר מגניב, מחרתיים על הראש כסרט שמקנה לי מראה מתפנק וכל פעם מקנה לי ולטוטאל לוק מראה אחר…

    מאת: סיגל |‏ 18 במרץ 2012 | 00:55
  • מצד אחד, הוא חייב להראות טוב, לשדר בלי מילים, מהרגע הראשון, מי אני. הוא צריך להיות פשוט ולא מתחכם יותר מדי, הוא צריך להיות מושך ומעניין. מצד אחד, לחשוף קצת כדי לסקרן, אבל מצד שני, לא לחשוף הרבה מדי, כדי להשאיר טעם לעוד וחומר למחשבה. ומעל לכל, הוא צריך להיות נוח כדי שלא אצטרך להתעסק כל הזמן בכתפיות סוררות, בכפתורים שנפתחים, בחוטים שנפרמים ובמחשבות על האם הוא צמוד מידי במקום מסוים או מבליט את מה שלא צריך להבליט. בקיצור, זה לא באמת משנה מה אלבש, מה שמשנה זה עם מי, איפה ומתי.

    מאת: גילי |‏ 17 במרץ 2012 | 23:11
  • לדעתי האאוטפיט המושלם הוא דווקא זה שלא כ"כ מושלם..
    הדייט צריך להיות הכי טבעי שיכול להיות וזה מתבטא בחיוך, בסגנון הדיבור באיפור וכן בלבוש. תתלבשי כמו שאת מתלבשת בשגרת היום הרגילה שלך (אם מדובר בדייט באור יום וכן אם הדייט נקבע לערב) כנ"ל לגבי נעליים ותיק שיתאים להשלמת ההופעה.
    הכי חשוב תהיי טבעית, תהיי את, כך שגם אם לא יצא מהדייט כלום תישארי בתחושה טובה.
    אני אישית הייתי לובשת
    דייט ביום: שמלה קיצית קלילה (תלוי בעונה) בשילוב של קרדיגן, נעלי סירה , תיק קטן ואיפור טבעי.
    דייט בלילה: חצאית שחורה, חולצה מיוחדת צמודה, נעלי עקב, תיק קטן ואיפור לילה (הבלטת העיניים והשפתיים)

    מאת: מיטל צוברי |‏ 17 במרץ 2012 | 22:37
  •  חשוף אך שמרני ,צבעוני אך מאופק ,פרוע אך צנוע ,לא מתאמץ מדי אך מתאמץ מספיק יש כל כך הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון בהכנות לערב הגדול שאצל חלק מהנשים מתחילות שבועות מראש . ריצה ללא הכרה בקניון , קביעת טור אצל הספר והקוסמטיקאית הם חלק מהנורמה אצל כמה מאיתנו ,הכל צריך להיות חדש נקי ומתוקתק אז בנות יקרות תנו לי לחדש לכן אותו הגבר שאתן יוצאות איתו אלה אם כן הוא הומו לא ישם לב אם צבעתן את הציפורניים לבד או אם החברה הטובה עשתה לכן מחליק במקום ספר בכיכר המדינה ב-200 ש״ח .אז אנה מכן לא לאבד את השפיות ולבזבז אלפי שקלים על לוק חדש לגמרי תהיו מי שאתן תלבשו את מה שאתן יודעות שנראה עליכן טוב ושהחמיאו לכן אינספור פעמים בו. אם את מבנות המזל ויודעת לאן הדייט שלך לוקח אותך אז אמליץ על כך:
    חוף הים – לבשי שמלת מקסי עם סנדלי עקב , איספי את השיער בקוקו מרושל והוסיפי עגילי זהב גדולים , טיפה מסקרה סומק וליפגלוס יסגרו לך את הפינה של האיפור . זכרי שהערב כנראה יסתיים עם הליכה על החוף ולא בא לך להיות דביקה ומוגזמת עם איפור כבד.
    מסעדה- חולצת שיפון טיפונת שקופה עם חצאית בגזרה גבוהה ונעלי עקב יתאימו לרובינו אך זכרי אם את הולכת על אאוטפיט אלגנטי לא להגזים עם תסרוקת משרדית ומלוקקת לכי אל פזור גלי מה שישדר סקסיות וחוסר מאמץ.
    סרט – ג׳ינס גבוה עם חולצת בייסיק לבנה , בלייזר מעל ונעלי עקב צבעוניות ויסובבו לכל הסובבים אותך את הראשים ולא כי את נראת מגוחך!
    והטיף האחרון שלי אל תתכנני את האאוטפיט מראש את יכולה למדוד משהו יום לפני ולהגיש בו מצויין ובאותו היום זה לא יזרום לך. אל תלחמי בזה זיכרי מה שמרגיש נוח משדר סקסיות וביטחון שזה מה שכל גבר מחפש באישה. עקבי אחר עצות אלו ומי יודע אולי את הערב לא תסיימי לבד במיטה ;)

    מאת: אריאלה |‏ 17 במרץ 2012 | 22:35
  • אני חושבת שלדייט ראשון צריך ללבוש משהו שמייצג את עצמך,
    לכל בחורה יש סגנון ואופי ייחודי משלה, אם זה בלבוש, באקססוריז, באיפור, תסרוקת והנעלה.
    אני הייתי באה בלבוש הייחודי לי, היום-יומי אבל משודרג ליציאה לילית.
    לדעתי הלבוש הזה הוא חלק מהאופי והאישיות – וכיאה לדייט ראשון, המטרה העיקרית היא להכיר את האדם ממולך ולדעת האם הוא מתאים לך.
    לכן, לכל בחורה האאוטפיט יהיה שונה בהתאם.

    האאוטפיט האישי שלי –
    הייתי שמה את הג'ינס שלי (ג'ינס המזל שלי), הוא קצת משופשוף וצמוד, איתו הייתי שמה את החולצה השחורה האהובה עליי, היא לא צמודה, היא יותר נוחה – וגם יפה. מאחור היא עם טקסטורה יפיפיה שמחמיאה לגב.
    בנוסף עליונית קלילה ואביבית, חצי שקופה.
    הנעליים שהייתי שמה הן נעלי עקב שחורות קלאסיות, לא גבוהות מדי ולא נמוכות.
    מבחינת איפור – אני תמיד שמה איפור קל, אייליינר דק דק ואודם אדום בוהק
    לאיפור הייתי מתאימה את הלק – אדום, ושרשרת כסופה עם אבן אדומה.
    עגילים כסופים של פסי כסף ארוכים.
    את השיער הייתי אוספת בקוקו עם שדרוג קטן – עם הגבהה מקדימה.

    מאת: טלי |‏ 17 במרץ 2012 | 22:30
  • אני ממליצה ללכת על בטוח עם הלוק המנצח שלנו. זה שאנחנו מרגישות בו הכי יפה בלי להתחכם. מה שאומר שאם את בחורה של נעליים שטוחות, כמוני, אל תנסי להרשים דווקא בדייט ראשון עם סטילטו. זאת הסיבה שהאאוטפיט שאני בוחרת לעצמי הוא טי שירט וג'ינס עם נעליים שטוחות, או סניקרס וחולצה בצבעים שמחמיאים לגוון הפנים שלי.
    הכי חשוב שהגזרה תהיה מחמיאה אבל נוחה. כזאת שלא תגרום לי להתייחס כל הערב לבטן שצצה. בגדול, הרעיון הוא פשוט: ככל שאנחנו מתאמצות ומשתדלות יותר, המראה יוצא פחות מוצלח. לכן, לכי על הנטורל הטבעי שלך עם טוויסט חביב: אאוטפיט לא מריח ולא מסריח מעיד על פשטות ולא יוצר סטראוטיפ קיצוני. מרגיש טיימלס, נונשלנטי ומאוד נוח. הבשורה הטובה היא שמפה אפשר רק להפתיע.

    מאת: מורן |‏ 17 במרץ 2012 | 22:29
  • לדעתי האאוטפיט המושלם הוא דווקא זה שלא כ"כ מושלם..
    הדייט צריך להיות הכי טבעי שיכול להיות וזה מתבטא בחיוך, בסגנון הדיבור באיפור וכן בלבוש. תתלבשי כמו שאת מתלבשת בשגרת היום הרגילה שלך (אם מדובר בדייט באור יום וכן אם הדייט נקבע לערב) כנ"ל לגבי נעליים ותיק שיתאים להשלמת ההופעה,
    הכי חשוב תהיי טבעית, תהיי את, כך שגם אם לא יצא מהדייט כלום תישארי בתחושה טובה.

    מאת: מיטל |‏ 17 במרץ 2012 | 22:26
  •  בארץ שלנו האאוטפיט המושלם לא מתאמץ.
    הבחירה הבטוחה של השמלה השחורה הקטנה לא תופס ואפילו קצת משעמם.
    לדייט לבשי סקיני גבוה, גופיה קצת משוחררת עם הדפס מגניב או בצבע שמכריז: ״אני פה״,
    סטילטו שתדהים אותו (שימי לב שאת לא גבוהה מהדייט שלך…), קלאץ׳ שחור וזה מושלם.
    בנוגע לאקססוריז אסור להגזים ואסור לקמץ! העצה שלי: נונשלנט! אל תראי לו שפרקת את כל הארון על המיטה, אל תראי יותר מדיי מחשוף ואל תתאפרי בכבדות כי זה מיד מראה על משהו לא כל כך אמיתי.
    תשארי את אבל משודרגת והכי חשוב ליהנות!.

    מאת: רג׳ין |‏ 17 במרץ 2012 | 21:59
  • לדעתי בבחירת האאוטפיט לא צריך להתלבט יותר מדי, כמובן ששמלה היא התשובה הנכונה כשזה נוגע למראה סקסי. לשמלה אני הכי אוהבת לחבר נעלי עקב פיפטואו מנומרות, כי כל מראה סקסי צריך לכלול הדפס חייתי כלשהו.
    בגלל שהגבול בין סקסי לזול יכול להיות דק, אז אני מקפידה לא לחשוף יותר מדי – אם בחרתי לחשוף רגליים, אז אקפיד על מחשוף סגור יחסית ולהפך. אם הלכתי על שמלה נועזת ונעליים מנומרות, אז האיפור ממש קליל והשיער טבעי כדי להימנע ממראה מוגזם. להשלמת האאוטפיט אני מוסיפה קלאץ' קטן ותכשיט עדין, גם כאן כדאי ללכת על המראה המעודן ולא להגזים באקססוריז, אני נותנת לשמלה ולנעליים להיות מרכז ההופעה.

    מאת: לימור |‏ 17 במרץ 2012 | 21:30
  •  לדעתי מכנסי ג'ינס הם תמיד נכונים לדייט.אפשר ליצור מראה מושקע לגי'ינס אבל עצם השימוש בהם מראה על קזו'אליות .אם מישהי בוחרת ללבוש מחשוף אז להשתדל לא לחשוף גם רגליים או ציצי או תחת לא שניהם כי זה יוצר מראה זול . רצוי לוותר על נצנצים והדפסים נועזים מדי כדי שהוא יוכל להתרכז בך ובמה שאת אומרת .התאפרי באיפור טבעי שידגיש את הנתונים שיש לך ולא להגזים עם האיפור ולנסות דברים חדשים שרק יקלקלו.אז כמו שאמרתי ג'ינס עם חולצת טוניקה אלגנטית למראה קלאסי, מגפונים עם או בלי עקב כל אחת ומה שמתאים לה, עגילים עדינים , תיק קלאץ קטן, מייק אפ ,ליפ גלוס או שפתון להדגשת השפתיים ומסקרה לעיניים קצת סומק

    מאת: שני חי |‏ 17 במרץ 2012 | 21:03
  • ארנק של נטע שדה שנמצא אצלי בתיק באופן קבוע ומשדר פרסטי'ז.

    מאת: סמדר |‏ 17 במרץ 2012 | 20:38
  • כרטיס האשראי של בן זוגי.

    מאת: סמדר |‏ 17 במרץ 2012 | 20:35
  • נעל שטוחה ונוחה ןבן זוג אם לוק הורס.

    מאת: סמדר |‏ 17 במרץ 2012 | 20:33
  •  האאוטפיט הכי מושלם הוא הבגד שאת עוטה על עצמך, כל יתר הדברים הם רק הנילווים לבגד ולכן צריך להשקיע בבגד כל אחת לפי סגנון הלבוש שלה, לא להתיימר להיות מי שאת לא. אני הייתי לובשת שמלה באורך הברך צבעונית, לא חשופה מדי מוסיפה שרשרת יפה, נעלי עקב לא גבוהות מדי שתהיינה נוחות, איפור יפה, תיק קטנטן, בושם משכר וכמובן חיוך מנצח וכובש.

    מאת: שני |‏ 17 במרץ 2012 | 20:05
  •  הכי חשוב זה חיוך על הפנים. חיוך אמיתי, כזה שיכבוש כל אדם. להגיע עם אנרדיות טובות ובלי ציפייה גבוהה לגביו. לבוש סקסי אבל לא לחשוף יותר מדי(: משהו שנוח לך איתו, שמלה מתוקה ולא מוגזמת, גרביונים יפים, נעליים קצת גבוהות, תיק קטן וחמוד(ובתוכו ליפסטיק, בושם ומסטיקים). הכי חשוב זה להריח טוב, להרגיש טוב ולהתנהג בטבעיות, להיות מתוקה כמו שאת(: כך אולי יהיה דייט שני, שלישי ורביעי(: בהצלחה!

    מאת: איילת |‏ 17 במרץ 2012 | 19:22
  • האאוטפיט המושלם הוא – (איך לא?) הגבר הנכון!
    תכל'ס לא משנה מה נלבש וכמה יפות, נינוחות וסקסיות ניראה
    אם הפרטנר לא משהו- איך אומרים… חבל.

    מאת: רקסי |‏ 17 במרץ 2012 | 18:29
  • אאוטפיט רומנטי ונשפך כמו זה: שמלת מחוך בצבע פודרה שחצאיתה בגזרה גבוהה רומנטית, נשפכת ומתנפנפת שמגיעה עד קצת מעל הברך, חגורה שחורה במותן בדיוק איפה שהמחוך נגמר ומתחילה החצאית, נעלי עקב לא גבוהות מידי בצבע שחור וקלאץ בצבע שחור עם עיטורי תחרה שחורה.
    בחום התכשיטים נוסיף רק טבעת יהלום עדינה בצבע כסף ועגילי יהלום צמודות.
    איפור עדין וטבעי וחיוך ענק… כי כשאת מחייכת מי לא יתאהב בך?

    מאת: שובל |‏ 17 במרץ 2012 | 18:08
  • בדרך כלל אני אבוא עם שמלה שאני מאוד אוהבת עם נעלי בובה, בתוספת שרשרת יפה או עגילים מיוחדים. אם קר אני אבוא עם ג'ינס בגזרה גבוהה שמאריכה את הגוף, עם חולצת קשירה מעניינת וג'קט.

    מאת: טל |‏ 17 במרץ 2012 | 16:23
  •  אחרי שראיתי שהרבה שואלים מה ללבוש לדייט ראשון ושהרבה עונים- תהיי את תלבשי ג'ינס וחולצה,
    רציתי לשתף אותם בתהיות שלי בנושא הזה-

    אני זוכרת שיצאתי לדייט עם מישהו שהתחלתי איתו וואללה הלכתי עם העצה הטיפשית של "תלבשי ג'ינס וחולצה פשוטה". וכך היה.
    זה היה הדייט היחיד. אולי בגלל שגם פה לא ממש הרגשתי בנוח כי אין מה לעשות- אני טיפוס של שמלות.

    מה שאני באה לספר לכם זה לא על עולם הדייטים היאבש שלי, אלא על השאלה התמידית של-מה לובשים בדייט הראשון?
    אז כמובן כן-אל תתלבשי גרנדיוזי מדי ואל תלבשי בגד ים אם אתם יוצאים לפאב ואל תלבשי חולצת נצנצים אם אתם יוצאים לבית קפה, אבל תזכרי משהו אחד-
    יבוא היום, בתקווה כמובן, שתיפגשו שוב ואז תתחילי להתלבש כמו שאת אוהבת,ובלי כל העצות המטומטמות האלה ובלי לדפוק חשבון- בעצם, תתחילי להיות את בבגדים. ואז מה? הוא יפסיק לחבב אותך?

    אני אומרת, לדייט הראשון לובשים את המשפט- זאת אני. Take it or leave it.

    מאת: שירן מור |‏ 17 במרץ 2012 | 15:44
  •  לדייט ראשון קודם כל כדאי שזה יהיה משהו שתרגישי בו הכי נוח, שמלה שחורה קטנה, נעלי עקב או נעל בובה עם אקסוריז שייתן את השיק, שרשרת גדולה או עגילי זהב. לבוש תחתון סקסי שייתן לך להרגיש מתחת שאת הכי שווה : )

    מאת: קרן פוקס |‏ 17 במרץ 2012 | 14:54
  •  בארץ שלנו האאוטפיט המושלם לא מתאמץ.
    הבחירה הבטוחה של השמלה השחורה הקטנה לא תופס ואפילו קצת משעמם.
    לדייט לבשי סקיני גבוה, גופיה קצת משוחררת עם הדפס מגניב או בצבע שמכריז: ״אני פה״, סטילטו שתדהים אותו (שימי לב שאת לא גבוהה מהדייט שלך), קלאץ׳ שחור וזה מושלם.
    בנוגע לאקססוריז אסור להגזים ואסור לקמץ! העצה שלי: נונשלנט! אל תראי לו שפרקת את כל הארון על המיטה, אל תראי יותר מדיי מחשוף ואל תתאפרי בכבדות כי זה מיד מראה על משהו לא כל כך אמיתי.
    תשארי את אבל משודרגת והכי חשוב ליהנות!.

    מאת: רג׳ין |‏ 17 במרץ 2012 | 14:53
  • יש לבחור בשמלה קצרה,
    לא חשופה,
    גרביונים אטומים אם קר,
    נעלי בלרינה פשוטות ושטוחות
    ושרשרת עדינה.

    כך לא תיראי מתאמצת מדי, תהיי נשית, יהיה לך נוח למקרה שהדייט יגיע למקומות בלתי צפויים וגם תפגיני סטייל על-זמני :) 

    מאת: טלי |‏ 17 במרץ 2012 | 14:35
  •  אז זהו חברה אמרה לי שיש לה משהוא להכיר לי. היא אמרה לי ככה זה הבחור מזה יתאים לך כדי לך לנסות ואני אמרתי יאללה אזרום איתך.
    קבעתי עם הבחור ואמרתי לו ככה תראה אני אף פעם לא הייתי בחרמון לא יודעת למה אבל מתאים לי ללכת לפגישה ראשונה איתך יחד לחרמון הבחור אמר יאללה זורם ….
    אקח יום חופש ונבלה בחרמון.
    אני קניתי לי בגדים מתאים ומעיל מחממם ואופנתי ו…נפגשנו הוא הגיע עם גיפ בצבע בורדו ושננו נוסעים לנו לצפון הקר.
    לא אלאה אותכם בסיפורים כמובן שזרקנו שלג אחד על השני היום הוא בעלי …..

    מאת: מירי |‏ 17 במרץ 2012 | 14:35
  • לאחר שהלבשתי חברות רבות לדייטים ראשונים, הגעתי למסקנה אחת ברורה: זה צריך להיות מחמיא (מן הסתם…), לא מתאמץ מידי ולא סקסי מידי. לכן האאוטפיטים המועדפים כללו ג'ינס שמתאים לכל מאורע, חולצה מעניינת (אבל חלילה לא יותר מידי מתוחכמת…) ואיזה קרדיגן חמוד לסיום. כלומר, אנחנו בוחרות להתלבש לדייט בצורה סולידית ולא מאיימת וקצת שוכחות להראות מי אנחנו באמת. ובכן, אני כבחורה שאוהבת להתלבש בצורה מאוד דרמטית, אוואנגרדית ויוצאת דופן החלטתי שלא משנה מה, לדייט אתלבש כמו שאני תמיד מתלבשת. הפנימיות שלי באה לידי ביטוי בחיצוניות, ואם זה מהווה איום על הפרטנר שלוקח אותי לדייט כנראה שזה פשוט לא זה! אין צורך בהצגות ובלשווק את עצמך כמישהי שהיא לא את באמת רק כדי לרצות גבר. היי מי שאת והבחור שיאהב ויקבל את זה הוא הבחור הנכון! :) 

    מאת: שירלי |‏ 17 במרץ 2012 | 14:19
  • אין כמו אקססוריז !!!! לא משנה מה תחליטי ללבוש תכשיט עדין יכול לעשות המון! , לא צריך להאמץ ולהשקיע מחשבה עמוקה איזה שמלה ללבוש ,או חולצה , אפילו חולצה חלקה שחורה יכולה להשתדרג בצורה מפתיעה עם שרשרת מיוחדת . בלי הרבה דיבורים -שרשרת!-

    מאת: סיון |‏ 17 במרץ 2012 | 14:13
  •  האאוטפיט המושלם בעיני לדייט ראשון- כלל ראשון והכי חשוב להרגיש בנוח, אם תרגישי בנוח עם איך שאת לבושה ולא תתעסקי בלסדר את הבגד אלא תהיי נינוחה. את הכי יפה שנוח לך זה המוטו :) שנית יש להתחשב במיקום אם זו מסעדה או סרט או כל מקום אחר צריך וחשוב להתאים את הלבוש למקום. לשאלה מה ללבוש לדייט ראשון תשובות רבות, כל אחת ומה שמתאים כל בחורה והסגנון שלה. לפי דעתי אין תשובה אחת נכונה ולכן צורת הלבוש צריכה להיות זו שגורמת לך להרגיש הכי בנוח וזו שתגרום לך להיראות הכי טוב.

    מאת: סיון |‏ 17 במרץ 2012 | 12:59
  • חיוך, שמחת חיים, וקלילות וכל מה שתלבשי יראה האאוטפיט המושלם לאותו דייט!

    מאת: דנה |‏ 17 במרץ 2012 | 11:12
  • בדייט קודם כול יש להתאים את הבגדים לאופי הבילוי!!! שלא יצא מצב שאת באה עם שמלת מיני ונעליי עקב מטורפות,והוא לוקח אותך לחברים לצפות הסרט או לבית קפה על החוף…….ועכשו כשהבהרתי את הנקודה הזו אציג את הטוטל לוק המנצח שלי……הפריט הנצחי שמתאים לכול מטרה/אירוע/דייט קבלו את גינס(איו ולא יהיה עליו) הרעל שלי זה גינס סקיני כהה אך משופשף מפוצץ בקרעים(גם פתוחים וגם עם טלאים),נעלה למעלה לחלק העליו,עכשו זה תלוי בך אם את במילא בעלת נוחכות(גבוהה,שיער נפוח וכדו..)טי שרט לבנה תעשה את העבודה ואם את פחות מחזיקה בגד וצריכה חולצה שתגרום לואווו שימי גופיית סטן מנומרת(חולה על מנומר) ומעל כול זה זרקי על עצמך גקט מחוייט שחור צמוד!!! אין לשכוח את האקססורי כמובן-עם הגופיה המנומרת שימי שרשרת ארוכה שחורה וצמידים שחורים,
    אך עם הטי שרט הלבנה תפצצי שרשרת מובנת מהמון שרשרות בכול מיני גדלים!
    והנעליים אך אפשר בילעדייהם?!?! נעל שחורה/אדומה כמו נעלי אוקספורד או מוקסין אבל על עקב יעשו פה את העבדה בגדול!!!!
    אז מה קיבלנו פה מצד אחד את מגניבה עם הגינס קרעים ומצד שני אלגנטית ומתונה עם הגקט,הנעליים והאקססריז הם התוספת המרעננת של כול העסק והם גם המקום לתת נגיעה אישית שמייחדת אותך מהשאר,
    עוד טיפ קטן אין צורך לשים את כול מה שאופנתי הרגע-גברים גם ככה לא מבינים אופנה הם רק מעריכים מה את לובשת וש מתאים לך מבחינתם זה שיא האופנה !!!!  

    מאת: דרור סימה |‏ 17 במרץ 2012 | 10:58
  •  אני הייתי בוחרת את השימלה שלי בצבע אדום ונעלי עקב שחורות שרשרת בצבע כסף, ועגילים.

    מאת: דפנה וינטרוב |‏ 17 במרץ 2012 | 10:40
  • בשבילי המשפט- את הכי יפה כשנוח לך הכי רחוק מהמציאות. בג'ינס וטישירט אני מרגישה מוזנחת וסתמית ורק מחכה לרגע בו אחזור הביתה ואוכל ללבוש משהו שאני אוהבת.
    למרות שלאורך השנים ניסו לשכנע אותי ללבוש ג'ינס לדייט אני חושבת שהאאוטפיט המושלם בשבילי הוא שמלה עם גרביון מגניב ונעלי עקב… משהו נשי ולא חשוף יתר על המידה.
    מאז ילדותי תמיד הייתי "לבושה מדי" ובשלב מסויים החלטתי שכדאי להפסיק להציג מצג שווא- אני אוהבת חצאיות ושמלות וכדאי שיידעו את זה כבר בהתחלה.

    מאת: מאיה |‏ 17 במרץ 2012 | 09:29
  • חלקינו תאמרנה שהרגשה פנימית טובה וחיוך יעשו לנו טוב ויקרינו מבפנים החוצה. וחלקינו תאמרנה שלוק נוח יעשה את העבודה. אצלי, החלק הראשון לא עובד בלי החלק השני, והחלק השני לא עובד ללא החלק הראשון. האאוטפיט שלי משדר את מה שאני מרגישה ובד"כ זה משפיע על כל הארוע כולו. לדעתי זה גם תלוי במס' הדייט (דייט 1, דייט 2..), במיקומו ובימים בחודש. לכן אני לא דוגלת באאוטפיט אחד. יחד עם זאת- בנות לא הכל כזה מורכב בחיים.
    סיפור אמיתי- קבעתי עם בחור לדרינק במסעדה (דייט 1): לבשתי שמלה שחורה צמודה עד מתחת לברך עם סנדלי עקב סגולות. השיער היה פזור וחופשי, איבזרתי בטבעת וזוג עגילים. מה שנקרא: "רק זרקתי על עצמי משהו ויצאתי". סקסי אך לא חושף הרבה, מושקע אך ללא מאמץ. הרגשתי יפה , קלילה, שמחה, איך שנוח לי, מתי שנוח לי. מלאת בטחון.
    דייט 2 היה בחוף הים. הגעתי עם גינס דהוי, "זרוק" (גדול עליי בחצי מידה). טי שירט לבנה זרוקה, עם קצת פיפשואו בכתף. משקפי שמש וסנדלים. דייט 3 היה בבית קפה בשבת בצהריים. הגעתי עם שמלת קיץ אורירית ומשוחררת, כובע קש, שיער פזור ומשקפי שמש. והדייטים ממשיכים..אנחנו טריים :) וכיף לנו יחד.
    כשנוח לי זה יוצא מבפנים. אני יותר קלילה , מצחיקה, חופשייה, עם הרבה בטחון. ומי לא רוצה להיות ככה..ולא רק בדייט :)

    לחיים בנות.

    מאת: אנה |‏ 17 במרץ 2012 | 08:22
  •  אז ככה- קודם כל ליבשי חיוך, ולא אחד מזוייף, אלא אמיתי ומכל הלב, כזה שיראה שבאמת באת להנות בשעה-שעתיים הקרובות. ועכשיו לבגדים: אין כמו ג׳ינס!!! במיוחד כזה שהכי נוח לך איתו, כי ככה תרגישי לאורכו של כל הדייט! אם הדייט הוא בערב, אז כדאי לשדך לג׳ינס נעלי סטילטו יפות וחולצה אלגנטית. אם הדייט הוא במהלך היום, אזי נעלי פיפ-טו או נעלי בובה עם עקב נמוך, וגופיית סבא נינוחה, בשילוב אקססורייז מגניב- שרשרת עם נוכחות או עגילים מהודרות… מה שלא תעשי, הג׳ינס הוא הכוכב המושלם לדייט מושלם בשבילי! והנה גילוי נאות: בדייט הראשון בו הכרתי את בעלי, לבשתי את החיוך שלי ואת הג׳ינס הנצחי :-) וזה עשה את העבודה… בהצלחה!

    מאת: תותי פרוטי |‏ 17 במרץ 2012 | 00:24
  •  אני יוצאת מנק' הנחה שמדובר על דייט ראשון, אז התיחכום הוא בפשטות,
    אז ג'ינס טוב שיושב על הגוף, טי שרט לבנה , מפתח עגול או וי , וג'קט שחור.
    תיק קטן למפתחות כסף ונייד (לא לוקחים את כל הבית לדייט) , נעל עקב או שטוחה , העיקר שתהיה נוחה, איפור קל , שיער אסוף ברישול או פזור , והכי חשוב שיהיה נוח , אין צורך לחשוף הכל מהתחלה, ובטח לא ללבוש צבעים צועקים שתשומת הלב של בן הזוג תתעסק בבגדים שלך, במקום בך, בושם טוב שמשאיר אחרייך שובל של ריח ואקססורי שיקפיץ את ההופעה הסולידית, חוץ מזה את הולכת להנות, או שלא ! אז תגיעי לדייט חיובית במקרב הכי גרוע בזבזת ערב או אולי פחות. בהצלחה.

    מאת: גליה עדן |‏ 16 במרץ 2012 | 22:29
  • אני חושבת שהלבוש ה100מם הוא לבוש סקסי חושפני אבל גם כזה שיראה לגברים שאת לא מוכנה לעשות
    הכול בשבילו
    אז שימי או שימו שמלה אם מחשוף עמוק אבל שהיה שוג של רשת
    במחשוף ככה תהי סקסית אבל שהיה לו למה לחכות
    תדעדי שהחצית תהיה קצרה אבל שימי גרביונים כדי שהם היו רשת
    אאבל שימי גם נעלי בובה זה ישדר לא שלמרות שאת לא
    חושפנית ממש את גם חמודה תיק של נטע שדה
    צמידים שחורים ושרשרת שחורה

    מאת: שרון נפתליאב |‏ 16 במרץ 2012 | 22:20
  •  אתחיל מזה שלדייט מושלם חשוב שתיראי ממש ממש טוב. הכי טוב שאת יכולה. מתוקתקת מכף רגל ועד ראש.(גבות, שפם, שורשים ושאר צרות). א ב ל הכי חשוב זה שזה יראה כאילו לא ממש התאמצת. כאילו שמת על עצמך משהו, התאפרת בקטנה ויצאת. המראה הכאילו לא מוקפד שלמעשה הוא האמא של המוקפדים. חשוב לטעמי שהבגד ישדר אישיות וייחוד ויהיה בשילוב צבעים וטקסטורות. שיהיה במראה שכבות ושיהיה יחד עם הכל גם סקסי. לדוגמא, חצאית מיני לא קצרה מידי, גבוהה במותן, עם חיתוכים מעניינים ומחמיאים, וכיווצים במקומות הנכונים, נגיד באפור עכבר או כחול אפור,או שחור אפור, חולצה וורודה או אפרסק או לבן, שחור, ניוד וכד',מעל קרדיגן קצר נגיד במנומר חום או בגוון אפרסקי תיק בגודל בינוני בצבע חרדל, גרביון מעניין, וחצי מגף עם עקב אך במראה יומיומי.שרשרת ועגילי זהב. וכמובן להשפריץ הרבה בושם טוב, גם על הבגדים…

    מאת: mskerenina |‏ 16 במרץ 2012 | 21:25
  •  אני חושבת שלדייט ראשון הכי חשוב זה להיות נקייה ומריחה טוב. הגיינה זה מאסא והדבר הכי מושך. אם זה עורך דין תתלבשי מחויט(: הכי סקסי והוא הכי רגיל למראה כזה אז כדאי..תוסיפי עניבה מיוחדת, ועקב גבוהה. אם זה היטקיסט אז את יכולה ללבוש גינס וחולצה מחמיאה והנעל פחות משנה. אם זה ארס מצוי אז תתלבשי חשוף ותהיי "צעקנית" במראה ואפילו בהתנהגות(:כמה שיותר פרחי כך יותר טוב, הוא רגיל לזה(: אם זה סלבריטי אז תתנהגי בהתאם! תתלבשי בצורה ייצוגית, לחשוף קצת ולהסתיר קצת…אגב, ההגינה תקפה לכל הגברים! ואל תשכחי לחייך ולהרגיש נח עם עצמיך..תאהבי את עצמיך ויתאהבו בך…

    מאת: סימונה |‏ 16 במרץ 2012 | 21:08
  •  אני חושבת שלדייט ראשון הכי חשוב זה להיות נקייה ומריחה טוב. הגיינה זה מאסא והדבר הכי מושך. אם זה עורך דין תתלבשי מחויט(: הכי סקסי והוא הכי רגיל למראה כזה אז כדאי..תוסיפי עניבה מיוחדת, ועקב גבוהה. אם זה היטקיסט אז את יכולה ללבוש גינס וחולצה מחמיאה והנעל פחות משנה. אם זה ארס מצוי אז תתלבשי חשוף ותהיי "צעקנית" במראה ואפילו בהתנהגות(:כמה שיותר פרחי כך יותר טוב, הוא רגיל לזה(: אם זה סלבריטי אז תתנהגי בהתאם! תתלבשי בצורה ייצוגית, לחשוף קצת ולהסתיר קצת…אגב, ההגינה תקפה לכל הגברים!

    מאת: סימונה |‏ 16 במרץ 2012 | 21:07
  • לדייט המושלם צריך שניים, ולכן גם האאוטפיט המושלם הוא דייט בין שני הדברים שכנראה יש לך מהם הכי הרבה בארון: ג׳ינס וחולצה – שילוב מנצח! דבר ראשון, את לא רוצה להיראות מתאמצת מדי. דבר שני, השילוב הזה מתאים לכל מבנה גוף: בין אם את גבוהה, נמוכה, רזה או לא- זה ממש לא משנה ! ג׳ינס גזרה גבוהה, סקיני, או אפילו מכנסונים קצרים, ג׳ינס בוי-פרינד או הג׳ינס הכי דהוי ושחוק שיש לך בארון, הכל הולך ! חולצה צמודה, גופיית סבא או טוניקה, שקופה או צבעונית; שילוב מנצח לכל עונה ולכל מזג אוויר….ממש מה שבא לך לראש. קצת מחשבה על שילוב של אקססוריז : צמידים ענקיים או שרשרת, תיק ענק או קלאצ׳ קטן, ולסיום תקנחי עם טוייסט בנעליים: עקבים, מגפיים עד הברך או כפכי אצבע – תרכיבי לעצמך אאוטפיט מושלם. וכדי להיות ממש הורסת, לא לשכוח ביטחון עצמי ועודף אופטימיות – שיהיה בהצלחה (-: 

    מאת: יוספה |‏ 16 במרץ 2012 | 20:48
  •   חשוף אך שמרני ,צבעוני אך מאופק ,פרוע אך צנוע ,לא מתאמץ מדי אך מתאמץ מספיק יש כל כך הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון בהכנות לערב הגדול שאצל חלק מהנשים מתחילות שבועות מראש . ריצה ללא הכרה בקניון , קביעת טור אצל הספר והקוסמטיקאית הם חלק מהנורמה אצל כמה מאיתנו ,הכל צריך להיות חדש נקי ומתוקתק אז בנות יקרות תנו לי לחדש לכן אותו הגבר שאתן יוצאות איתו אלה אם כן הוא הומו לא ישם לב אם צבעתן את הציפורניים לבד או אם החברה הטובה עשתה לכן מחליק במקום ספר בכיכר המדינה ב-200 ש״ח .אז אנה מכן לא לאבד את השפיות ולבזבז אלפי שקלים על לוק חדש לגמרי תהיו מי שאתן תלבשו את מה שאתן יודעות שנראה עליכן טוב ושהחמיאו לכן אינספור פעמים בו. אם את מבנות המזל ויודעת לאן הדייט שלך לוקח אותך אז אמליץ על כך:
    חוף הים – לבשי שמלת מקסי עם סנדלי עקב , איספי את השיער בקוקו מרושל והוסיפי עגילי זהב גדולים , טיפה מסקרה סומק וליפגלוס יסגרו לך את הפינה של האיפור . זכרי שהערב כנראה יסתיים עם הליכה על החוף ולא בא לך להיות דביקה ומוגזמת עם איפור כבד.
    מסעדה- חולצת שיפון טיפונת שקופה עם חצאית בגזרה גבוהה ונעלי עקב יתאימו לרובינו אך זכרי אם את הולכת על אאוטפיט אלגנטי לא להגזים עם תסרוקת משרדית ומלוקקת לכי אל פזור גלי מה שישדר סקסיות וחוסר מאמץ.
    סרט – ג׳ינס גבוה עם חולצת בייסיק לבנה , בלייזר מעל ונעלי עקב צבעוניות ויסובבו לכל הסובבים אותך את הראשים ולא כי את נראת מגוחך!
    והטיף האחרון שלי אל תתכנני את האאוטפיט מראש את יכולה למדוד משהו יום לפני ולהגיש בו מצויין ובאותו היום זה לא יזרום לך. אל תלחמי בזה זיכרי מה שמרגיש נוח משדר סקסיות וביטחון שזה מה שכל גבר מחפש באישה. עקבי אחר עצות אלו ומי יודע אולי את הערב לא תסיימי לבד במיטה  ;)

    מאת: שלי |‏ 16 במרץ 2012 | 20:40
  •  האאוטפיט שלי לדייט הוא הפנים להיות זוהרת בפנים עם איפור נכון ומתאים
    לאישיות שלך ועם שיניים נקיות. לשים ריח בושם סקסי שמושך ונעים. ולאחר מכן
    הלבוש הצנוע מכנס עם חולצה, פשוט ונעים.צבעים לבן ושחור תמיד הולך.נעלי עקב לא גבוהות במיוחד ונוחות הכי חשוב עם תיק קטן קלאסי. ובקיצור להנות באותו ערב כי אולי זה לא יחזור על עצמו.. תודה.

    מאת: מירה |‏ 16 במרץ 2012 | 18:49
  •  אומרים תמיד" את הכי יפה כשנוח לך" ,אז נכון..ברור שלא נלבש את הטרנינג הדהוי והגופיה מסיני אבל בשבילי תמיד מנצח השילוב של ג'ינס משופשפים , חולצה לבנה שמאירה את הפנים,נעל שטוחה או עקב קטן, קצת גלוס וחיוך על הפנים, כי מגיע גם לי :)

    מאת: גלית |‏ 16 במרץ 2012 | 18:15
  •  האאוטפיט הכי שווה לדייט זה אאוטפיט סקסי אלגנט
    מיכנס קצר אלגנתי לא צמוד בצבע אופוויט מכוך לבן עים נקודות שחורות
    בלייזר מוקה .
    תיסרוקת אסופה מרושלת
    נעלי עקב שחורות חצי מגף
    אפשר אים איזה שרשרת קטנה אבל לא יותר מידי
    וגם לא יותר מידי איפור

    מאת: ירין טייב |‏ 16 במרץ 2012 | 17:48
  •  האאוטפיט הכי שווה לדייט זה אאוטפיט סקסי אלגנט
    מיכנס קצר אלגנתי לא צמוד בצבע אופוויט מכוך לבן עים נקודות שחורות
    בלייזר מוקה .
    תיסרוקת אסופה מרושלת
    נעלי עקב שחורות חצי מגף
    אפשר אים איזה שרשרת קטנה אבל לא יותר מידי
    וגם לא יותר מידי איפור

    מאת: ירין טייב |‏ 16 במרץ 2012 | 17:47
  • בדייט הראשון כדאי ללכת על בטוח, עם בגד שלבשתי ואני יודעת שקוצר מחמאות בכל פעם שאני לובשת אותו, ורצוי לוותר על אאוטפיט שלובשים לראשונה.
    אני בעד ללכת על בחירה נשית – זו יכולה להיות שמלת מידי שמחה ורכה, עם חיתוך מחמיא במחשוף אך לא חונקת – כך שאהיה עסוקה בלהנות בדייט במקום רק ליישר אותה כל הזמן,
    אלו יכולים להיות מכנסי ג'ינס הורסים עם חולצת שיפון מחמיאה וזורמת שיוצרת לוק רענן.
    כמובן שחשוב להשאיר קצת מסתורין, גברים מעריכים נשים אלגנטיות שלא חושפות את הקלפים מיד :)
    נעליים – נעל עקב שתורמת לבטחון אבל כזו שאני כבר מכירה והפכנו לחברות, שלא תגרום לי לצלוע בצורה בלתי חיננית אחרי שעתיים של הליכה בהן. עקב לא דק מדי ולא גס ועבה, שמרים את מה שצריך ויוצר סילואט מחמיא.
    עוד טאץ' משמעותי ללוק שלא כדאי להשאיר בבית – החיוך. בחורה שמחייכת משדרת נינוחות ובטחון, וכמו שכולם יודעים – חיוך זה מדבק ושובר את הקרח.
    הדייט הוא לא ראיון עבודה, כך שאפשר בהחלט לתת ביטוי ליצירתיות ולדברים הקטנים שמייחדות אותנו – סיכה מתוקה, תכשיט יקר ללב, לק מגניב, גרביון עם הדפס מעניין, וכל דבר שיגרום לנו לאושר קטן בלב.

    מאת: גלה |‏ 16 במרץ 2012 | 17:30
  • קוקו שאנל, הגדולה מכולן, מלכת ה"נשיות החופשית", אמרה שלכל אישה חייבת להיות שמלה שחורה קטנה, שתעשה עבורה את העבודה…
    חוויתי פריחה מאוחרת ואת עולם הדייטינג גיליתי רק ממרומי גיל 20. כמו כולן, התקשתי בבחירת הלבוש: מה זה יהיה הפעם? ג'ינס וטישרט? שמלה סקסית? אולי גופיה וחצאית? או סתם מכנס? איך יודעים מה נכון? מה לא יראה מוגזם? מה יציג את עצמי כפי שאני מעידה על עצמי?
    לפני שנתיים בערך הסתובבתי בזארה, סתם ללא מטרה, והיא פשוט הביטה בי. שמלת קטיפה שחורה, עם פתח וי בגב, באורך הנכון. מדדתי אותה ומאז היא שלי. היא פשוט מתאימה לכל מאורע חשוב (בדיוק כפי שקוקו שאנל אמרה…). היא מחטבת ומבליטה, אבל גם מצניעה, ממש שמלת פלא ואף בחור לא נותר אדיש אליה… אני משלבת אותה עם כל זוג נעליים שיש לי, וכל סוגי התכשיטים. היא באמת מאפשרת לי להשתגע בכל רובד אחר ועדיין להרגיש אני, בלי להגזים :)
    קשה להגדיר אאוטפיט כיוון שלדעתי מה שחשוב זה פריט אחד בלבד באאוטפיט, שיגרום לך להרגיש עצמך…

    מאת: דנה |‏ 16 במרץ 2012 | 17:27
  • כן, זה אולי משמע מוזר אבל לדעתי האאוטפיט המושלם לדייט הוא כובע, אבל לא כובע מצחייה של טיולים שנתיים אלא כובע נשי, יוצא דופן ומיוחד (משהו בסגנון כובע צרפתי). כך הדייט שלך יזכור אותך בתור זאת עם הכובע המיוחד ואולי אפילו ינסה למדוד אותו (דבר שיוצר קירבה.. מניסיון), וכמובן שהכובע יכול להיות הסוואה נהדרת אם השיער לא ממש הסתדר באותו ערב ;) 

    מאת: ליטל |‏ 16 במרץ 2012 | 17:25
  •  לפי דעתי הכי יפה לדייט לשים סקיני ג'ינס, חולצה קצרה יפה עם קרדיגן מעל אם קר ונעלי בובה שמתאימות ללבוש. חוץ מזה, להפגין ביטחון, לבוא בקלילות, לבוא ולהיות מי שאת, להרגיש טבעי, להרגיש שאת הכי יפה והכי קורנת לא משנה מה עבר עלייך היום, זה הזמן שלך להינות ולהירגע- תנצלי אותו. כל לבוש כל שהו שתשימי, צריך לייצג את מי שאת. אני אישית הייתי שמה סקיני וחולצה עם קרדיגן כי זה מה שאני. ככה אני מרגישה הכי אני והכי טבעית, וככה הייתי רוצה שבן הזוג שלי יכיר אותי, ולכן בעייני זה הדבר הכי טוב שיש. להיות טבעית, לחייך, ולזרום עם הדברים. :)

    מאת: רותם |‏ 16 במרץ 2012 | 17:08
  •  לדייט ראשון ולכל מקום ראשון- ראיון עבודה, יום ראשון בעבודה/ לימודים, פגישה עם ההורים שלו/ה…
    כדאי ללבוש חיוך ולהצטייד באנרגיה טובה.
    סוך שבוע מעולה לכולם!

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 16 במרץ 2012 | 16:36
  •  חשוף אך שמרני ,צבעוני אך מאופק ,פרוע אך צנוע ,לא מתאמץ מדי אך מתאמץ מספיק יש כל כך הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון בהכנות לערב הגדול שאצל חלק מהנשים מתחילות שבועות מראש . ריצה ללא הכרה בקניון , קביעת טור אצל הספר והקוסמטיקאית הם חלק מהנורמה אצל כמה מאיתנו ,הכל צריך להיות חדש נקי ומתוקתק אז בנות יקרות תנו לי לחדש לכן אותו הגבר שאתן יוצאות איתו אלה אם כן הוא הומו לא ישם לב אם צבעתן את הציפורניים לבד או אם החברה הטובה עשתה לכן מחליק במקום ספר בכיכר המדינה ב-200 ש״ח .אז אנה מכן לא לאבד את השפיות ולבזבז אלפי שקלים על לוק חדש לגמרי תהיו מי שאתן תלבשו את מה שאתן יודעות שנראה עליכן טוב ושהחמיאו לכן אינספור פעמים בו. אם את מבנות המזל ויודעת לאן הדייט שלך לוקח אותך אז אמליץ על כך:
    חוף הים – לבשי שמלת מקסי עם סנדלי עקב , איספי את השיער בקוקו מרושל והוסיפי עגילי זהב גדולים , טיפה מסקרה סומק וליפגלוס יסגרו לך את הפינה של האיפור . זכרי שהערב כנראה יסתיים עם הליכה על החוף ולא בא לך להיות דביקה ומוגזמת עם איפור כבד.
    מסעדה- חולצת שיפון טיפונת שקופה עם חצאית בגזרה גבוהה ונעלי עקב יתאימו לרובינו אך זכרי אם את הולכת על אאוטפיט אלגנטי לא להגזים עם תסרוקת משרדית ומלוקקת לכי אל פזור גלי מה שישדר סקסיות וחוסר מאמץ.
    סרט – ג׳ינס גבוה עם חולצת בייסיק לבנה , בלייזר מעל ונעלי עקב צבעוניות ויסובבו לכל הסובבים אותך את הראשים ולא כי את נראת מגוחך!
    והטיף האחרון שלי אל תתכנני את האאוטפיט מראש את יכולה למדוד משהו יום לפני ולהגיש בו מצויין ובאותו היום זה לא יזרום לך. אל תלחמי בזה זיכרי מה שמרגיש נוח משדר סקסיות וביטחון שזה מה שכל גבר מחפש באישה. עקבי אחר עצות אלו ומי יודע אולי את הערב לא תסיימי לבד במיטה ;) 

    מאת: שלי |‏ 16 במרץ 2012 | 16:23
  •   אם זה חורף,
    הייתי לובשת מגפון חמוד עם עקב אך לא גבוה מדיי כדי לא להיות אלגנטית מדיי במידה ונלך לאיזה בר שכונתי, אך גם לא עם עקב שטוח שאני ארגיש יותר בטוחה בעצמי. הייתי לובשת מכנס ג׳ינס אבל את ההכי יפה שלי. דייט זה בשלבים של ההתחלה את עוד לא יודעת בדיוק מה הוא מצפה ואת גם לא רוצה להשקיע יותר מדיי במידה ואת לא תיהי בעניין ותרגישי שהשקעת לשווא. הייתי מוסיפה לזה גופיה שחורה סקסית אולי עם גב קצת חשוף שירמז מעט חושפנות אבל לא כאילו השתדלתי בשביל זה, כשהמחשוף בגב זה קצת כאילו את לא מודעת לזה שהוא שם, הוא פשוט הפתעה קטנה למתבונן. וגב חשוף בעיניי זה מאוד סקסי.
    בג׳קט, הייתי הולכת על עור קצת מחוייט עם צעיף בצבעים נעימים וחורפיים בכל זאת, לא רוצה שיהיה לי קר.
    בקיץ,
    שמלה!!כי שמלה בקיץ זה אוטומטית פחות מתאמץ מאשר בחורף.
    שמלה בצבעים אביביים אבל לא מדיי, שלא יהיה ילדותי אבל כן ישדר אופטימיות וקלילות. משהו מתחכם עם גזרה מושלמת קצת וינטג׳.
    כמובן שהייתי משלבת פה סנדל שטוח, או כזה עם עקב ממש עדין ולא מורגש.
    אני משקיעה המון מחשבה בפרטים הקטנים, כדיי שזה לא ייצא מתאמץ מדיי את מתאמצת המון.(:

    מאת: הדר |‏ 16 במרץ 2012 | 16:20
  •  אם זה חורף,
    הייתי לובשת מגפון חמוד עם עקב אך לא גבוה מדיי כדי לא להיות אלגנטית מדיי במידה ונלך לאיזה בר סבבה אך גם לא עם עקב שטוח שאני ארגיש יותר בטוחה בעצמי. הייתי לובשת מכנס ג׳ינס אבל את ההכי יפה שלי. דייט זה בשלבים של ההתחלה את עוד לא יודעת בדיוק מה הוא מצפה ואת גם לא רוצה להשקיע יותר מדיי במידה ואת לא תיהי בעניין ותרגישי שהשקעת לשווא. הייתי מוסיפה לזה גופיה שחורה סקסית אולי עם גב קצת חשוף שירמז מעט חושפנות אבל לא כאילו השתדלתי בשביל זה, כשהמחשוף בגב זה קצת כאילו את לא מודעת לזה שהוא שם, הוא פשוט הפתעה קטנה למתבונן. וגב חשוף בעיניי מאוד סקסי. וג׳קט הייתי הולכת או על עור קצת מחוייט עם צעיף בצבעים נעימים וחורפיים בכל זאת, לא רוצה שיהיה לי קר.
    בקיץ,
    שמלה!!כי שמלה בקיץ זה אוטומטית פחות מתאמץ מאשר בחורף.
    שמלה בצבעים אביביים אבל לא מדיי, שלא יהיה ילדותי אבל כן ישדר אופטימיות וקלילות. משהו מתחכם עם גזרה מושלמת קצת וינטג׳.
    כמובן שהייתי משלבת פה סנדל שטו, או כזה עם עקב ממש עדין ולא מורגש.
    קצת תכשיטים.
    אני משקיעה המון מחשבה בפרטים הקטנים, כדיי שזה לא ייצא מתאמץ מדיי את מתאמצת המון.(:

    מאת: הדר |‏ 16 במרץ 2012 | 16:11
  •  האאוטפיט הכי מדהים לדייט, הוא פשוט לדעת להתאים את האקססרויז הנכונים למה שאת לובשת. זה משדרג לך את כל המראה..

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 16 במרץ 2012 | 15:24
  • חיוך רחב ואמיתי, בושם שמשאיר שוב, ג'ינס מחמיא, נעל עקב וחולצת טריקו צמודה לדעתי זה המתכון המנצח!!!!!!!!!!

    מאת: ורד |‏ 16 במרץ 2012 | 15:21
  • יש לנו מטרה אחת בדייט והיא למצוא חן בעיני הגבר,להרגיש טוב עם עצמך ושבאמת הפגישה תיהיה מוצלחת ובגדים זה באמת חלק מההופעה שלך ומה שאת משדרת,בכל זאת הרושם הראשוני זה מה שיקבע אם יהיה דייט שני או ש…;-)
    אז אני חושבת שאני צריכה להיות עצמך,טבעית,ממש לא איפור כבד,ולא שמלה מפוצצת,כמובן שתלוי היכן מתקיים הדייט אבל אני הייתי הולכת על אאוטפיט מנצח-
    חצאית בצבע חרדל(לא מדי קצרה) עם חולצה טיפה רחבה בצבע שמנת עם נעלי פלטפורמה או נעלי בובה, אני הייתי משאירה את השיער פזור,מתאפרת קלות,עגילי וינטג' כפתור ומעיל בצבע בז'. לא להיראות חשופה מדי ולא יותר מדי מפוחדת, לשדר ביטחון בהליכה,בדיבור,תהיי מי שאת וכולם יאהבו אתכן:)

    מאת: ליאור אלמליך |‏ 16 במרץ 2012 | 15:18
  • 1. תהיי את עצמך. אל תנסי להמציא את עצמך מחדש בשביל אף אחד, ממילא זה לא יעבוד.
    2. לבשי משהו נוח, לא משהו הדוק מדי שיגרום לקוצר נשימה (אצלך, לא אצלו..) או משהו קצר מדי שתצטרכי למשוך מטה כל הערב.
    אבל,
    3.תשקיעי. תראי שאכפת לך. את המראה השלוכי (עד כמה שהוא נוח) תשאירי בבית והתאמצתי בפרטים קטנים ולא מוגזמים.
    4. את מראה מרילין מונרו (מהשבוע שעבר) תשאירי לשלבים מתקדמים יותר. הדייט הראשון אמור לסקרן , לבדוק את הכימיה אך לא להקפיץ את ההורמונים..
    5. פריטי חובה: חיוך ומשקפיים ורודות.
    תבלי;)

    מאת: נחמה |‏ 16 במרץ 2012 | 14:20
  •  האאוטפיט המושלם לדייט, לדעתי, יהיה חצאית מקסי (בכל זאת זה עדיין דייט, צריך לשמור על אורך מתאים, גם כי רוב הדייטים האפשריים הם במסעדה ויושבים) בכל צבע שהוא , עם חולצה מכופתרת מקופלת בשרוולים, ופלטפורמה(הכל בשביל הנוחות, עקב רגיל עלול להפריע) בצבע ניטרלי(חום או ניוד.. או אפילו באז'), וקלאץ' חמוד כדי להשלים את המראה .
    האאוטפיט הזה משקף נשיות, אבל מצד שני עם החולצה המכופתרת מייצגת צד שמראה חוזק .
    ולסיום, חיוך תמיד כובש, אז אל תשכחי אחרי הכל לחייך :)

    מאת: נועה |‏ 16 במרץ 2012 | 14:19
  •  האאוטפיט המושלם לדייט, לדעתי, יהיה חצאית מקסי (בכל זאת זה עדיין דייט, צריך לשמור על אורך מתאים, גם כי רוב הדייטים האפשריים הם במסעדה ויושבים) בכל צבע שהוא , עם חולצה מכופתרת מקופלת בשרוולים, ופלטפורמה(הכל בשביל הנוחות, עקב רגיל עלול להפריע) בצבע ניטרלי(חום או ניוד.. או אפילו באז'), וקלאץ' חמוד כדי להשלים את המראה .
    האאוטפיט הזה משקף נשיות, אבל מצד שני עם החולצה המכופתרת מייצגת צד שמראה
    ולסיום, חיוך תמיד כובש, אז אל תשכחי אחרי הכל לחייך :)

    (שלחתי פעמיים כי שכחתי לכתוב מייל )

    מאת: נועה |‏ 16 במרץ 2012 | 14:18
  •  האאוטפיט המושלם לדייט, לדעתי, יהיה חצאית מקסי (בכל זאת זה עדיין דייט, צריך לשמור על אורך מתאים, גם כי רוב הדייטים האפשריים הם במסעדה ויושבים) בכל צבע שהוא , עם חולצה מכופתרת מקופלת בשרוולים, ופלטפורמה(הכל בשביל הנוחות, עקב רגיל עלול להפריע) בצבע ניטרלי(חום או ניוד.. או אפילו באז'), וקלאץ' חמוד כדי להשלים את המראה .
    האאוטפיט הזה משקף נשיות, אבל מצד שני עם החולצה המכופתרת מייצגת צד שמראה
    ולסיום, חיוך תמיד כובש, אז אל תשכחי אחרי הכל לחייך :)

    מאת: נועה |‏ 16 במרץ 2012 | 14:16
  • כשאת יוצאת לדייט את כל כך מתרגשת, מתוחה, לחוצה ולפעמים גם קצת מובכת? אני כן. זו הסיבה שבגללה מבחינתי זה חובה להתהדר באאוטפיט נינוח, רגוע, לא זעקני מידי (בשביל לא להלחיץ את הפרטנר), והכי חשוב- משהו שיסמל אותי. ומבחינתי? בעבר הייתי בסדנת ייעוץ נשי ואופנתי עם חברותי, והסטייליסטית אמרה לי דבר כזה- את משדרת במראה הטבעי שלך, בפנייך ובגופך, משהו מאוד בטוח בעצמו, מאוד חזק, מאוד יציב ועוצמתי, ולכן יתאים לך ללבוש בדיוק ההפך- שליו וקטן. לכן, כשאני יוצאת לדייט, בדרך כלל תראו אותי עם בגדים בהירים, מלמלות, תחרות, הכי נסיכתי. בפעם האחרונה שיצאתי לדייט לבשתי חצאית גבוהה בצבע קרם, מעליה גופייה מיוחדת בצבע וורוד בייבי ומעל הכל בלייזר שחור, בתוספת נעלי בובה שחורות פשוטות. אין צורך לציין שמסתבר והלוק עבד והדייט נמשך ונמשך עד עצם היום הזה כן? :)

    מאת: נעמה |‏ 16 במרץ 2012 | 14:02
  • כולנו מכירות את זה, שלב ההכנות לדייט. את הופכת את הארון תוך מחשבות קדחתניות על מה ללבוש, מה זה ישדר ואיך תיראי. אולי כבר קנית איזה אאוטפיט חדש כי ממש התרגשת ואולי זורם לך ללבוש בגד מוכר ואהוב שתמיד עושה את העבודה. מאז שאני זוכרת את עצמי, הנוחות תמיד היתה הכי חשובה מבחינתי. לא נעל העקב הלוחצת שלא לבשתי בשנה האחרונה, לא חולצת המחשוף השקופה שתגרום לי לזוז באי נוחות תוך ניסיונות להיראות מרוכזת בשיחה. לכל אחת יש את הלוק שהוא גם נוח אבל קצת יותר זוהר מהיומיומי. אם זו שמלה, מכנס וחולצה או אפילו פריט קטן-העיקר שיהיה נוח ויראה אותך נהדרת כפי שאת!

    מאת: אלה |‏ 16 במרץ 2012 | 13:48
  •  להיות את עצמך לא לנסות להרשים בבגדים שאת לובשת אלה באופי ובחיוך מקסים על הפנים. כל אדם אוהב לבוש אחר וכל אדם בעל טעם שונה לכן צריך להיתלבש כפי שאת אוהבת ולא כפי שמצפים ממך. אני בדייט הראשון עם בעלי לבשתי ג'ינס מחוייט, חולצת בסיק וקרדיגן, אליגנטי ושקט והדייט היה טוב ונחמד ואף אחד לא הסתכל על הביגוד והלבשה אנחנו הסתכלנו בעיניים אחד של השנייה וזה הכי חשוב בדייט שאנשים יבינו שהם מתאימים והבגדים זה פרט שולי… הכי חשוב שהעיניים ייפגשו ויגידו הכל…..

    מאת: יולי |‏ 16 במרץ 2012 | 13:22
  •  להיות את עצמך לא לנסות להרשים בבגדים שאת לובשת אלה באופי ובחיוך מקסים על הפנים. כל אדם אוהב לבוש אחר וכל אדם בעל טעם שונה לכן צריך להיתלבש כפי שאת אוהבת ולא כפי שמצפים ממך. אני בדייט הראשון עם בעלי לבשתי ג'ינס מחוייט, חולצת בסיק וקרדיגן, אליגנטי ושקט והדייט היה טוב ונחמד ואף אחד לא הסתכל על הביגוד והלבשה אנחנו הסתכלנו בעיננים אחד של השנייה וזה הכי חשוב בדייט שאנשים יבינו שהם מתאימים והבגדים זה פרט שולי….

    מאת: יולי |‏ 16 במרץ 2012 | 13:19
  •  כמישהי שיצאה תקופה ארוכה מאוד לדייטים הניסיון לימד אותי שהכי חשוב זה ללבוש בגד שאני מרגישה בטוחה בו, לא משהו שאני לובשת בפעם הראשונה. לא צמוד מדי ולא קצר מדי, כדי לשדר נינוחות. כמובן שצריך להשקיע בתחום של שיער ואיפור אבל באופן שלא יורגש שהתאמצתי. חשוב לבוא עם ראש פתוח וחיוך, מסתבר שזה עוזר. רוב הדייטים שלי היו די מוצלחים. מה שבדרך כלל לבשתי זה ג'ינס צמוד וחולצה שיש בה משהו מעניין, נעליים שטוחות למקרה שנרצה להסתובב אחרי הדייט.
    סופ"ש חמים ונעים לכולן.

    מאת: סיון קאשי |‏ 16 במרץ 2012 | 13:06
  •  לפי דעתי לדייט המושלם צריך להתייפיף אבל להישאר טבעית ונינוחה.לפי דעתי, צריך לשדר קלאסיות טבעית
    כך שחצאית שחורה קצרה בגזרה גבוהה וחולצת שיפון חצי שקופה מכופתרת וארוכה יעשו את העבודה.
    נעלי עקב שחורות ועדינות+שרשרת ארוכה ופשוטה בצבע זהב ותיק קלאץ' שחור יתאימו בדיוק לאלגנטיות שכל אחת רוצה לשדר.
    האיפור לא צריך להיות מוגזם בכלל, טיפה מייק-אפ ומסקרה וגלוס שקוף, כי את צריכה להיראות הכי את שבעולם ורק ככה יתאהבו בך.
    והאקססורי הכי חשוב: חיוך ענק!!!

    מאת: רויטל חסיד |‏ 16 במרץ 2012 | 12:56
  • בשביל לשפר את הלוק חייב תיק כזה שישלים את הוואהו איזה כיף אני נראית היום.
    ג'ינס צמוד ונעלי עקב, חולצה לבנה וג'קט מזרה צהוב או כתום, שרשרת ותיק שישלים את המראה.

    מאת: חגית |‏ 16 במרץ 2012 | 12:23
  •  מן הסתם כשהייתי יוצאת לדייט הייתי משקיעה יותר במראה שלי האיפור היה הכי טבעי שיכול להיות עדין ולא גס והייתי לובשת את הבגדים שהכי נוח לי איתם לרוב ג'ינס וחולצה תמיד עם נעל שטוחה שזה הכי נוח לי וכמובן הייתי הכי אני כי מי שבאמת ירצה אותך יאהב את איך שאת ולא מי שאת מתיימרת להיות הכי טבעי זה הכי יפה!!!!!

    מאת: dina |‏ 16 במרץ 2012 | 12:22
  •  לבוש לדייט ראשון הוא בהחלט סוגיה. מצד אחד את רוצה להראות הכי טוב שאפשר, מצד שני עליך להיראות פשוט ושלא יבחין שהתאמצת יותר מדי. עד לפני כחצי שנה הייתי בעד ג׳ינס מחטב וחולצה מחמיאה, ואילו היום אני לובשת מה שגורם לי להרגיש נוח באותו יום. אני יכולה ללבוש חצאית וגרביון, שמלה ג׳ינס ועוד, אני מעדיפה ללבוש צבעים שקטים ולא להתאפר הרבה.
    לסיכום, דייט ראשון זה גם ככה מבאס, הכי חשוב שתלכי אליו בהרגשה טובה!!!

    מאת: הגר טלמן |‏ 16 במרץ 2012 | 11:59
  •  צריך לבוא עם שמלה שחושפת רגליים בלבד , שמלה יפה וצנועה בחלקה העליון לא סגורה לגמרי כידוע פחות זה יותר … עקבים נשיים שישדרו אצילות ונשיות מתפרצת , קלאצ' גדול ויפה , שיער אסוף ועגילים בולטים . אני מאוד אשמח לקבל את התיק ויחד איתו לחזור ללמודים בע"ה ביום ראשון כי כבר נמאס לשבת בבית !!!!!!

    מאת: ליאור |‏ 16 במרץ 2012 | 11:50
  •  חייב להיות המבט המושך אך עם זאת הצנוע והביישן שרק אנחנו יודעות לעשות ואני תמיד בעד מכנס גבוה וגופיה לבנה :)

    מאת: אורטל כהן |‏ 16 במרץ 2012 | 11:49
  • הכי כדאי ללבוש לדייט בגד שעונה על כל הדרישות ויש כאלה.. אז ככה. את צריכה להיראות במייטבך אבל לא בהופעה מפוצצת מדי, מצד שני צריכה לשדר נוחות אך גם לא פושטיות רבה. צריכה להיות מושכת, אבל לא פרובוקטיבית. שמלה ועקבים זה טו מאצ', מחשוף ענק או מיני זה ממש לא, ג'ינס וטי שרט פשוטה זה הכי לא! לכן, זוג מכנסיים איכותיים רצוי בשחור, טופ מדליק שהוא יהיה הדומיננטי בהופעה אך לא צעקני מדי, תכשיט עדין, איפור מינמלי ונעליים נוחות- לא שטוח אך גם לא סטילטו, עקב בינוני זה האידיאל. אם את מרגישה בנוח, ומרגישה יפה את גם תשדרי את זה החוצה!

    מאת: טליה |‏ 16 במרץ 2012 | 11:32
  •  לפני שנתיים כשאני ובן זוגי היום יצאנו לדייט הראשון שלנו, הוא הפתיע אותי שעה לפני המועד בו הוא היה אמור לאסוף אותי. הוא בא לבית שלי (אני מכירה אותו משנים עברו שהיינו ילדים – אך מעולם לא היה לנו קשר קודם חוץ משלום שלום)ופשוט אמר לי לרדת כמו שאני בלי שום הכנה מוקדמת. מיותר לציין שלבשתי טרנינג וחולצת T פשוטה להחריד, בנוסף שערי אסוף בקוקו גבוהה, בקיצור כאילו הרגע סיימתי לעשות ספונג'ה. מראה מלבב:) מה אני אגיד לכם, ירדתי, כמו גדולה, אמרתי לעצמי שאם הוא מתכננן עליי בין כה, אז זו אני במלוא הדרי:))) מיותר לציין שהדייט היה מדהים!!! על פסגת הר הצופים ישבנו מחובקים וקפואים, הדבר האחרון שעניין אותנו זה מה אנחנו לובשים. בנות- זה באמת לא משנה מה נלבש, חשוב מה נרגיש:) שבת שלום!

    מאת: karin |‏ 16 במרץ 2012 | 10:58
  • לפני שנתיים כשאני ובן זוגי היום יצאנו לדייט הראשון שלנו, הוא הפתיע אותי שעה לפני המועד בו הוא היה אמור לאסוף אותי. הוא בא לבית שלי (אני מכירה אותו משנים עברו שהיינו ילדים – אך מעולם לא היה לנו קשר קודם חוץ משלום שלום)ופשוט אמר לי לרדת כמו שאני בלי שום הכנה מוקדמת. מיותר לציין שלבשתי טרנינג וחולצת T פשוטה להחריד, בנוסף שערי אסוף בקוקו גבוהה, בקיצור כאילו הרגע סיימתי לעשות ספונג'ה. מראה מלבב:) מה אני אגיד לכם, ירדתי, כמו גדולה, אמרתי לעצמי שאם הוא מתכננן עליי בין כה, אז זו אני במלוא הדרי:))) מיותר לציין שהדייט היה מדהים!!! על פסגת הר הצופים ישבנו מחובקים וקפואים, הדבר האחרון שעניין אותנו זה מה אנחנו לובשים. בנות- זה באמת לא משנה מה נלבש, חשוב מה נרגיש:) שבת שלום!

    מאת: karin |‏ 16 במרץ 2012 | 10:57
  • לדייט ראשון בבר: שמלת מיני שמסתיימת לפני הברכיים, מגפיים גבוהים (כי עדיין חורף), קלאץ' מעטפה ומעיל צמר ארוך עם סט כפתורים כפול (רק עד שניכנס לבר)

    לדייט שני בקולנוע (הצגה מאוחרת + גלידה אחרי): ג'ינס סקיני גזרה גבוהה, מגפונים נמוכים על עקב סטילטו, סריג קשמיר ומעליו שכמיה (רק עד שניכנס לקולנוע) וכמובן תיק קטן עם רצועה ארוכה

    לדייט שלישי עסקית שבת צהריים במסעדה: חצאית משבצות בגזרת A, סריג צמוד (בתוך החצאית), נעלי בובה על פלטפורמה ושוב קלאץ'

    לדייט רביעי טיול רגלי בערב בתל אביב עם אופציה לקפה ועוגה: מכנס בד צמוד, עמוס כיסים וכפתורים, מגפיים חצי גבוהים בלי עקבים, חולצה מכופתרת בתוך המכנס ומעליה סוודר וצעיף

    לדייט חמישי ארוחת ערב אצלי בבית: טרנינג צמוד היינס, גופיית בייסיק צמודה (הבית מחומם, לא צריך יותר מזה), גרבי צמר עבים וכוס יין ביד בזמן שאני פותחת את הדלת וריחות בישול נהדרים עולים מן המטבח

    מאת: שרון |‏ 16 במרץ 2012 | 10:48
  • האאוטפיט המושלם לדייט…

    הייתי רוצה להתחיל בכל הקלישאות תרגישי נהדר עם עצמך.. תרגישי יפה…
    אבל מה לעשות לא תמיד זה המצב וישנם ימים בחודש שאת לא מרגישה נהדר ולא תמיד יפה.
    בקריאה ראשונה של המשפט "מה האאוטפיט המושלם לדייט" ישר חשבתי עליה.
    ה- שמלה ה- שחורה שלי, שתמיד עושה את העבודה (זה מוכח), וגורמת לי להרגיש מעולה גם בימים שאני מרגישה ענקית, מגושמת ולא נוח.
    לא משנה מה אני משלבת איתה- היא תמיד עושה את העבודה ותמיד נוח "להתפרע" איתה..
    בין אם זה עם זוג עקבים, בכל צבע שאבחר, שמדגיש את השמלה ואת הרגליים ומוסיף אדג'. שיער פזור או אסוף, ממש לא משנה. וזוג עגילים (כי המחשוף עושה את העבודה).
    אם כך מסקנות:
    שמלת קוקטייל שחורה צמודה, מומלץ מחשוף וי.
    אל בהלה, שמלות קוקטייל נפוצות בכל מקום כי זאת שמלת בייסיק, אין צורך לחרוש את המדינה בשביל למצוא אחת כזאת.
    נעלי עקב באיזה צבע או גוון שתבחרי…השמיים הם הגבול. אני אוהבת סנדלי עקב כשהאצבעות המטופחות מבצבצות להן בנוחות. אני מתפרעת עם הצבעים כחול, ורוד פוקסיה, סגול, ירוק, אדום, מנומר, קשירה בקרסול, פיפטואו- מה שבא לי לפי מצב הרוח.
    -לא חייב סנדלי עקב אם לא נוח לך.. תרגישי חופשי ללכת עם נעלי עקב ללא אצבעות מבצבצות.
    נמשיך…זוג עגילים צמוד אוזן או תלוי (לא עגילים סגנון שושנה דמארי או צועני -משהו סולידי הפעם).
    איפור שידגיש את היופי הטבעי שלך (אני לא אוהבת איפור כבד אנחנו לא יוצאות למלחמה) וכמובן בושם שזה חלק בלתי נפרד מאאוטפיט.
    זהו את מוכנה לצאת לדרך. בלי הרבה מאמץ. בלי הרבה מחשבה. ותאמיני לי המבט הראשון (ולא רק של הדייט) יתן לך הרגשה של מיליון דולר.

    *חשוב לציין שהאאוטפיט מתאימה לדייט בכל שעות היממה. זהו הקסם של שמלות הקוקטייל, השקעה במינימום מאמץ.

    בהצלחה :)
    ענת.

    מאת: ענת עשרי |‏ 16 במרץ 2012 | 10:39
  • האאוטפיט המושלם לדייט…

    בקריאה ראשונה של המשפט ישר חשבתי עליה.
    ה- שמלה ה- שחורה שלי, שתמיד עושה את העבודה (זה מוכח).
    לא משנה מה אני משלבת איתה- היא תמיד עושה את העבודה ותמיד נוח "להתפרע" איתה..
    בין אם זה עם זוג עקבים, בכל צבע שאבחר, שמדגיש את השמלה ואת הרגליים ומוסיף אדג'. שיער פזור או אסוף, ממש לא משנה. וזוג עגילים (כי המחשוף עושה את העבודה).
    אם כך מסקנות:
    שמלת קוקטייל שחורה צמודה בגובה מתחת לברך, מומלץ מחשוף וי.
    אל בהלה, שמלות קוקטייל נפוצות בכל מקום כי זאת שמלת בייסיק, אין צורך לחרוש את המדינה בשביל למצוא אחת כזאת.
    נעלי עקב באיזה צבע או גוון שתבחרי…השמיים הם הגבול. אני אוהבת סנדלי עקב כשהאצבעות המטופחות מבצבצות להן בנוחות. אני מתפרעת עם הצבעים כחול, ורוד פוקסיה, סגול, ירוק, אדום, מנומר, קשירה בקרסול, פיפטואו- מה שבא לי לפי מצב הרוח.
    -לא חייב סנדלי עקב אם לא נוח לך.. תרגישי חופשי ללכת עם נעלי עקב ללא אצבעות מבצבצות.
    נמשיך…זוג עגילים צמוד אוזן או תלוי (לא עגילים סגנון שושנה דמארי או צועני -משהו סולידי הפעם).
    וכמובן בושם שזה חלק בלתי נפרד מאאוטפיט.
    זהו את מוכנה לצאת לדרך. בלי הרבה מאמץ. בלי הרבה מחשבה. ותאמיני לי המבט הראשון (לא רק של הדייט, גם אנשים מסביב יבחינו בך) יתן לך הרגשה של מיליון דולר לאורך כל הדייט.
    *חשוב לציין שהאאוטפיט מתאימה לדייט בכל שעות היממה. זהו הקסם של שמלות הקוקטייל, השקעה במינימום מאמץ.

    בהצלחה :)
    ענת.

    מאת: ענת עשרי |‏ 16 במרץ 2012 | 10:25
  •  האאוטפיט הכי נוח להגיע איתו לדייט הוא מה שאת מרגישה בו נוח. מבחינתי זה בושם טוב שגורם לבחור להמשך אלייך. לבוש וצבעים שאת מרגישה בהם טוב. נעל מרשימה אבל סולידית. חיוך על הפנים(: וכמובן הגיינה מקסימלית…הכי חשוב להרגיש בנוח ולא להיות לחוצה כאילו את בראיון עבודה(: מניסיון…ואז אולי תצאי עם אהבה…(:

    מאת: רינת |‏ 16 במרץ 2012 | 10:10
  • שמלה מחמיאה, מומלץ בצבע שחור, אפילו עם חגורה באמצע ושרשרת שמתאימה בצבע…
    נעלי עקב בצבע שונה מהשמלה-
    שמלה שחורה
    נעלי עקב סגולות חציל
    שרשרת בצבע זהב
    סוודר יפה/של/צעיף
     

    מאת: נועה בוכניק |‏ 16 במרץ 2012 | 09:50
  •  האאוטפיט המושלם מבחינתי כולל שמלה קלילה ומחמיאה, כזאת שמגלה טפח ומסתירה טפחיים, תכשיטים עדינים ונעליים קלאסיות שטוחות :)

    מאת: שי-לי דנון |‏ 16 במרץ 2012 | 09:48