אוברול של אניה פליט במתנה

האוברולים חזרו לאופנה והם פה כדי להשאר | הנה ההזדמנות שלך לזכות באחד שווה במיוחד במתנה

מאת  | ‏ 2 דצמבר 2011
אוברול של אניה פליט במתנה

צילום: יח"צ

שווי המתנה – 980 ש"ח

בכל יום שישי נחלק מתנה לגולשים מלאי הסטייל של FF. השבוע נחלק לכן במתנה אוברול דמוי קטיפה של המעצבת אניה פליט. אניה זכתה במקום הראשון בתחרות "המעצבים הכי טובים של FF" בראש השנה. ספרי לנו בתגובות על תחרות חשובה או אירוע מרגש בו זכית במקום הראשון. התשובה המקורית ביותר תזכה את הכותבת באוברול שבתמונה.

* הזוכה ייבחר בין המגיבים לפוסט עד יום א', 4.12.11, בשעה 12:00
* בכתיבת תגובה הנני מאשרת שקראתי את התקנון והסכמתי לדבריו
* את האוברול ניתן להשיג בחנות המעצבת בכיכר מסריק 21, תל אביב
* בשבועיים הקרובים תערך מכירה מיוחדת בחנות ויוצעו למכירה פריטי קז'ואל וערב בהנחות של 50%-70%

 

הזוכה בשמלה ובנעליים של קאלה מהשבוע שעבר היא מורן קופלר שסיפרה לנו על האאוטפיט המושלם שלה לחורף הקרוב:

אוטוטו החורף דופק בדלת…
"אוטוטו החורף דופק כבר בדלת,
אבל אין סיבה להיות מבוהלת,
ישנם כמה פריטים מעניינים
שיכולים לעשות לך החורף חיים קלים,
less is more תקף גם העונה
ולכן לא צריך לעטות עצמנו במלא פריטי אופנה,
חצאית הפליסה חזרה אלינו משנות השמונים,
ולמזלנו נראת מצויין על רוב הנשים,
יחד איתה ניתן לשלב חולצת שיפון מכופתרת
וזהו את הכי מסודרת!
לא לשכוח אקססורי קטן להשלמת המראה
והנה זה כמעט קורה,
שעון או שרשרת וכמובן חגורה על המותן.
ליצור מראה נשי וגם עדכני
האאטפיט הזה בהחלט מושלם
מובטח שכך יגידו לך כולם.."

השאירו תגובה

 

  •  זו היתה הפעם הראשונה והאחרונה שזכיתי מאז שאני זוכרת את עצמי ..
    זה היה לפני 3 שנים , השתתפתי בתחרות כתיבה שבכלל לא רציתי לגשת אליה ,
    זה היה תחרות על סיפורים קצרים וחברה שיודעת שאני כותבת כמה סיפורים קצרים הגישה למועמדות את אחד מהסיפורים שלי מבלי שידעתי, רק אחרי שהגישה היא אמרה לי ואמרתי לה שאין לי סיכוי לכתוב זה סתם שרבוט , סוג של טיוטה ושיש לי עוד הרבה מה לגמר שמה … היתי כ'כ בטוחה שאני לא יזכה , ולהפתעתי הגדולה מאוד חשוב לציין זכיתי במקום הראשון בתחרות בית ספר מתוך 100 תלמידים שהגישו , קיבלתי בנוסף לזה גם תלושים לקניית בגדים בסך 200 ש"ח , ובנוסף התחלקתי עם החברה שהגישה לי מועמדות … אשמח לזכות בפעם השניה במשהו :)

    מאת: שיר אבוטבול |‏ 8 בדצמבר 2011 | 23:38
  •  תמיד הייתי רצה מצטיינת בבית הספר ובתיכון אך אף פעם לא עשיתי זאת בצורה מקצועית.
    תמיד רצון המרתון המקצועיות נראו לי גדולות ואימתניות ומי אני הקטנה שזהו רק תחביבה תוכל לנצי אותן?!
    בעידודה של חברה טובה שרשמה אותי למרתון אילת – טסתי לראשונה לאילת ורצתי לראשונה במרתון המפרך וזכיתי במקום הראשון לנשים.
    האושר כמובן הגיע עד השמיים – אומנם תמיד הייתי טובה ובולטת אך לא האמנתי שאצליח כך מול כל הנשים הללו רבות הניסיון.
    כמובן שאחר כך באה ההתמכרות ומאז מדי שנה אני רצה בתחרויות מרתון.
    מאז כל חבריי קוראים לי בכינויי החיבה "מרתוניסטית" – ואין גאה ממני !!!

    מאת: סיגל |‏ 4 בדצמבר 2011 | 11:18
  • כל ילדותי חלמתי לזכות במקום הראשון במשהו. כלשהו. לא משנה מה. אם זה לראשות מועצת התלמידים, תחרות ציורים, תחרות שירה, תחרות איות ועוד היד נטויה. You name it, I tried it.
    גדלתי כבת יחידה ותמיד הייתי רגילה להיות "מקום ראשון" בבית.
    חשבתי שכך יהיה גם בחוץ ובשל יצר התחרותיות המפותח שלי ניסיתי וניסיתי ותמיד הגעתי למקום שני, או שלישי, או רביעי וכן הלאה. אף פעם לא ראשון. תמיד ליד, תמיד כמעט, אף פעם לא מקום ראשון.
    כשבגרתי מעט, לאחר רצף של אכזבות צורמות שהאחרונה שבהן הייתה כישלון בטסט הרביעי לרישיון הנהיגה שלי (עברתי בטסט החמישי…), החלטתי שזהו – אני נערה חסרת מזל. ביש גדא.
    מאז הפסקתי להתחרות, לא לוקחת סיכונים, מפחדת להיכשל.
    אני מקווה שאולי עכשיו בעזרתכם, לראשונה בחיי, אזכה סופסוף במקום הראשון!

    מאת: נטלי |‏ 4 בדצמבר 2011 | 11:05
  • כל חיי הייתי רצה להנאתי, אולם תמיד פחדתי להפוך את התחביב למשהו קצת יותר מקצועי. יום אחד, בעזרתו של חבר טוב, אזרתי אומץ ורצתי במירוץ של 10 ק"מ. ראיתי כי החוויה הייתה עבורי כיפית ומאתגרת, וכך המשכתי לרוץ בעוד מירוצים, ועם האוכל בא התיאבון. כך לאחר 4 שנים של אימונים החלטתי שהשנה אני עושה את זה, והחלטתי לרוץ את ריצת המרתון הראשונה שלי – 42.2 ק"מ של אתגר הריצה הגדול ביותר שקיים היום. לאחר למעלה מחצי שנה של ריצות ארוכות ואימונים מפרכים הגיע היום המיוחל – רצתי את ריצת המרתון הראשונה שלי!! וזה היה שווה הכל, אפילו זכיתי בגביע בקטגוריית הגיל שלי. מאז רצתי עוד 3 מרתונים ועוד היד נטויה! זהו הניצחון הקטן של הרוח הספורטיבית על הגוף והסבל הפיזי בריצה של 42.2 ק"מ. ממני, מרתוניסטית גאה :-) 

    מאת: מיקה |‏ 4 בדצמבר 2011 | 10:00
  • התחרות האישית שלי שבה זכיתי היא למעשה תחרות כנגד הזמן על החיים שלי…
    אומנם אני נראית קטנה ושברירית אבל אני פראמדיקית מוטסת ביחידה 669  ובמלחמת לבנון האחרונה זכיתי במקום הראשון בפרס הכי חשוב שזה למעשה החיים שלי.
    במהלך פינוי חיילים שנפגעו מאש מחבלים בעומק לבנון בעוד אנו סוחבים את האלונקה בדרך למסוק התפוצצה פצצת מרגמה ככה"נ די סמווך אלינו ואני חטפתי רסיס קטן ובודד לריאה.
    ממסייעת לפינוי הפצועים הפכתי לפצועה בעצמי ,הפציעה הייתה קשה מאוד ולהערכת הרופא אם לא אגיע ב10 דקות הקרוובת לטיפול בבי"ח לעצירת הדימום ככה"נ סיכויי לשרוד נמוכים ביותר. כאן החל מסע מטורף של חבריי ליחידה למצוא את הרגע הנכון להמריא ו"לעוף" משם כמה שיותר מהר לבית חולים.
    המראנו תחת ירי כבד ואני כפי שסיפרו לי חבריי הגעתי "בדקה ה-90".
    האירוע הקשה לא גורם לי להפסיק לשרת במילואים בתפקיד האדיר הזה, אלא להיפך! – כעת אני בטוחה שיש לי השגחה עליונה שגרמה לי לזכות בתחרות הכי חשובה שאדם יכול להתחרות בחייו – התחרות כנגד המוות, אני למזלי ניצחתי וזכיתי בחיים!!

    מאת: לימור |‏ 4 בדצמבר 2011 | 00:00
  • אספר על אחת הפעמים שגם אני שברתי את אפי יום לפני מופע גדול בהיכל התרבות בעירי נס ציונה לאחר חודש של חזרות מפרכות.
    יום לפני המופע בעיצומה של החזרה הגנרלית החלקתי ושברתי את האף.
    מיד פינו אןתי לבי"ח , חבשו את אפי והופעתי עם תחבושת ענקית באמצע הפרצוף :-(
    אני לא אצטט פה שיר של יהודה עמיחי (נראה לי קצת פלצני), אבל בהחלט התביישתי כל כולי ולמרות המראה הקשה זכיתי במקום הראשון בתחרות ועליתי לקחת את הפרס והרגשתי הכי מגוחכת בעולם…

    מאת: לירון |‏ 3 בדצמבר 2011 | 23:36
  •  בתקופה שבה לא יכולתי לבחור בבוקר מה ללבוש…כשהייתי קצינה צעירה האחראית על מס' קצינות בצבא, בזכות עבודה רבה ומעבר למסירות הגעתי למעמד המרגש כשנבחרתי לקצינה מצטיינת במעמד של דרגת אלוף. זה היה כבוד גדול ומרגש במיוחד שהעשייה זכתה להערכה. יותר מעצם הזכייה היה מרגש שכולם עטפו בחום ושבחים על שהגיע לי…אבי שנפטר היה גאה בי

    מאת: מיטל אוסטוינד |‏ 3 בדצמבר 2011 | 23:01
  •  אני לא מהאישיות הבולטת, המצנחת. תמיד לא בסוף אבל בעיקר לא בהתחלה. יום אחד בתחיל הסמיסטר באנוברסיטה החלטנו להחליף ארונות לכמה ימים שלושת החברות. בתחילה התבאסתי כי אם יש משהו שאני מחוברת אליו- זה הארון שלי. כעבור יומיים מתחילת ההחלפה כל המראה של חברתי השתנה, כולם פתאום התחילו לשים לב אליה והמחמיא לה על טעמה ומראה. מאז, בתחרות אומנם לא מוגדרת ויש שיגידו לא מציאותית אני הכתרתי את עצמי למלכת הסטייל. אני זוכרת שאז זו הייתה הפעם הראשונה שבאמת הרגשתי שיש משהו בו שאני מתעלה על חברותי.

    *אם שמתם לב אני כבר כותבת כל שבוע במאמץ רב, מקדישה זמן ומאמץ גדול מלא באהבה… אז אבקש אם תגוונו את מגוון הזוכות.

    מאת: טל |‏ 3 בדצמבר 2011 | 22:03
  •  אוי זו הייתה תחרות מתישה – נפשית ופיזית.. מול מלכת הכיתה על רחבת הריקודים. כמובן שהיה פרס למנצחת- אני כבר לא זוכרת מה בדיוק אבל אני התחרתי על קיומי מולה. הייתי בכיתה ה' היום עברו השנים ולמרות שהתבגרתי (עוד שבוע יומולדת!) הזיכרון טרי- הוא עוד חוזר לי בחלומות בכל פעם שניצב בפני אתגר קשה.
    אני ניצחתי אותה והחזרתי לה על כל האנרגיה השלילית שפיזרה לעברי – באלגנטיות ובדיפלומטיות, למרות שהתחשק לי לקלל אותה ולהרביץ לה – אוי כמה שהיא הייתה יהירה ומנופחת מחשיבות עצמית. לא סתם אומרים שהעיניים הם החלון לנפש האדם – כי את זה הבנתי אז- קודם נאבקתי למי יש סגנון וסטייל בריקוד ואח"כ זה היה כבר קרב של הרוח- של העיניים מי נשברת ראשונה. ונחשו מה? זכיתי ! אוי זה היה מתוק מדבש. הקרב היה צמוד אבל החיוך שלי הכריע- חיוך ומבט של ניצחון. מבט שאומר אני לא פחות טוב וחשוב- גם לי יש מה לומר גם אם אני לא מלכת הכיתה.
    זה מדהים כמה הזכרונות של הילדות משפיעים עלינו- היא בטח לא זוכרת את זה.. אני לא אשכח

    מאת: רוית |‏ 3 בדצמבר 2011 | 18:32
  •  כשהייתי בכיתה ז' יצאנו לתחרות אזורית לריצה מטעם בית הספר (לפני 20 שנה לערך). היה לי קשה, בייחוד לקראת סוף המקצה. במה זכיתי? זכיתי בלקח לכל החיים שמלווה אותי עד היום ברגעים הקשים : כאשר אתה בנקודה קשה במיוחד – דקה לפני שנשברים ומרימים ידיים.
    את שעון העצר של התחרות לא יכלו להפסיק עד שאגיע לקו הסיום. אתם לא מתארים לכם את גודל הבושה שחשתי בתור בחורה שבכל דבר הצטיינה. המורה ליווה אותי בעידוד כולם צחקו ואני כבר לא יכולתי ללכת פיזית. אבל להראות לכולם שאת הקו אחצה ויהי מה- אז חציתי כמעט על ארבע!!!
    זה ניצחון הרוח על הרגש, נגד הסיכויים, נגד התחושה שזה או אני או הם, של כבוד…. לא אשכח את המורה הזה כל חיי… הלוואי והיו עוד כאה!

    מאת: רוית |‏ 3 בדצמבר 2011 | 18:08
  • זה היה בכיתה ו'..באותה תקופה הייתי מנגנת על גיטרה..והגיטרה שעליה הייתי מנגנת הייתה של אחותי ומאוד רציתי גיטרה שתהייה שלי לעצמי..שאני אוכל לנגן בה מתי שאני רוצה..ואני לא אצטרך להיות תלויה באחותי כל הזמן..ישנתי אצל סבתא שלי ושמעתי מבני דודים שהיו גם אצל סבתא שלי שיש תחרות תחפושות שמי שזוכה במקום הראשון מקבל גיטרה..בהתחלה מאוד התלהבתי ורציתי מאוד להשתתף..לקחתי מסבתא שלי תחפושת של קפה עלית והחלטתי שאני משתתפת..למרות הבושה והמבוכה שהייתה בלבישת תחפושת של קפה עלית ניצחתי וזכיתי בגיטרה שכלכך כלכך רציתי..סוף סוף יכולתי לנגן מתי שהתחשק לי ולא להיות תלויה באחותי כל הזמן..

    מאת: יובל |‏ 3 בדצמבר 2011 | 17:35
  • פאריס, אמצע דצמבר 2004 – המנחה הצרפתית מכריזה על המקום הראשון ואני בטוחה שאני הוזה , משתתקת ולא יכולה להאמין שבאמת זו אני שמוזמנת לבמה לקבל מידי ראש העיר הצרפתי את המקום הראשון בתחרות העולמית לבני נוער לצילומי טבע!!!.
    כשהמורה שלי בבית הספר הודיעה לי שהיא רושמת אותי לתחרות הצילום בפאריס שתתקיים בעוד כחודשיים לא הבנתי למה היא עושה את זה או יותר נכון לא האמנתי שהיא מאמינה בי עד כדי כך…
    בתור ילדה בודדה ללא הרבה חברות, הצילום היה תמיד מקום המפלט בשבילי. לקחת את המצלמה מיד אחרי בית הספר, לקחת את האופניים וליסוע, פשוט ליסוע עד שצד את עיניך מראה מלבב כלשהו ואז פשוט לצלם ולתפוס את הרגע הקסום הזה.
    זה יכול להיות להקת פרפרים שמתעופפת לה במלוא הדרה מעל השדה או פשוט זוג חיפושיות קטנטנות משתכשכות אחת בשנייה כמו היו זוג לכל דבר…
    המצלמה הייתה בשבילי למעשה החברה הכי טובה וקניתי אותה לאחר שעבדתי חצי שנה בחלוקת "פלאיירים " אצלי בשכונה.
    מה שהתחיל כתחביב אט אט הפך לאהבה ובסופו של דבר לזכייה המדהימה הזו בתחרות העולמית.
    הרבה בזכות המורה לצילום המדהימה שלי- זהבה שהאמינה בי למרות המופנמות והשקט שלי.
    היא ראתה את הפוטנציאל שלי עודדה אותי להאמין בעצמי ולשאוף הכי רחוק שאפשר.
    בזכותה האמנתי שחלומות בהחלט מתגשמים…

    מאת: לירון נאסימי |‏ 3 בדצמבר 2011 | 14:53
  •  בכיתה ה' עברתי לבית ספר חדש, בית ספר נחשב לאמנויות. תלמידי הכיתה אליה הצטרפתי כבר ידעו לקרוא תווים ולנגן בחלילית, ואילו אני הייתי קלולס לחלוטין בכל הנוגע למוזיקה. המורה אף היא לא תרמה לעניין, והייתה בטוחה שאני נטולת כשרון מוזיקלי ושלעולם לא אצליח להשלים את הפער, בטח לא לקראת המופע המוזיקלי השנתי הגדול של חג החנוכה. אך לפחות היא דאגה לי לחונכת ולחונך, שיעזרו לי ללמוד את העניין מההתחלה. הם לימדו אותי בהתמדה ובסבלנות אין קץ,ובעיקר עם אהבה גדולה למוזיקה, את מה שתלמידי הכיתה כבר ידעו מזמן. אט אט השתפרתי והתחלתי להאמין בעצמי, כאשר מופע החנוכה הלך והתקרב. לבסוף הייתי מוכנה לנגינה הכיתתית, ואף בחרתי מה ללבוש למופע החגיגי (חשוב מאוד!). בבוקר שלפני היום הגדול, הייתה חזרה כללית עם כלל המשתתפים. רצתי לכיתה להביא את התווים שלי, ומרוב התלהבות, פספסתי מדרגה בכניסה למבנה, מעדתי ונפלתי, אפי מדמם ואני בוכה מרוב בהלה וכאב. לקחו אותי למיון, אבחנו סדק באף, וחבשו את כל העסק. כך קרה שיום לפני המופע הנכסף, אליו התכוננתי נמרצות כנגד כל הסיכויים, הייתי ילדה עם אף תחבושת ענקית באמצע הפרצוף. אך לא וויתרתי, את המופע הזה לא אראה כאחרונת הצופים, אמרתי לעצמי. בכדי לא לאכזב את חונכיי הנפלאים ובעיקר אותי, ניצבתי ביום המופע, עם אקססורי מאסיבי ושמו כח רצון, שהתגלם באותה החבישה עזת הנוכחות שקישטה את אפי. היה זה כמו לזכות במקום ראשון בקרב אגרוף נגד כל מי שחשב שלא אצליח, ומול "מישור הוויתור הגדול", כפי שכתב יהודה עמיחי. אפילו המורה הוותיקה הודתה שזו הפעם הראשונה שהיא טועה לגבי תלמיד, ואני חייכתי לי מבפנים, נוצרת לי רגע קטן-גדול של נצחון, שלא יישכח לעולם.

    מאת: דנה |‏ 3 בדצמבר 2011 | 12:45
  •  אני רוב חיי מגיל ממש קן מחזיקה מברשת ביד(: אני ספרית כמובן. אוקיי, אז אני מוכשרת. מאוד, למען האמת, כשרון ואמביציה זאת אני! לפני כמה שנים החלטתי עם עוד אדם משמעותי בחיי שאני צריכה להוציא תואר. כמו כולם…שיהיה..אז הלכתי למדתי תקשורת באוניברסיטת חיפה והוצאתי תואר ואני מרגישה בעננים. יש שחשבו שאין לי שכל, רק כשרון. אז הוכחתי לכולם(וגם לעצמי) שלא משנה אם לא למדת אף פעם לא מאוחר ועכשיו אני גאה בעצמי ומרגישה ניפלא. כל אחד יכול..גם אני(:

    מאת: סימונה |‏ 3 בדצמבר 2011 | 11:31
  • עד גיל 26 במסגרת שירותי בכוחות הביטחון שירתתי בתפקיד שבין היתר מסייע לאזרח, ולצורך כך עשיתי ככל יכולתי להיות מקצוענית ומועילה בפתרון בעיות, כמו כן השתתפתי במסגרת שירותי באותה תקופה בתחרות ריצת 1000 מטר לנשים והצלחתי לשבור שיא שלא נשבר תקופה.

    מאת: תקוה |‏ 3 בדצמבר 2011 | 11:01
  • חמשיר ברמה של כיתה ג'?…
    טוב. לכאן אני לא נכנסת יותר.

    מאת: עדי |‏ 3 בדצמבר 2011 | 10:19
  •  כשהייתי בת 12 בערך הייתה תחרות בקניון בדיוק בתקופה זו של חופש חנוכה
    שמחפשים להעסיק את הילדים בכל דרך.
    בכל אופן התחרות עסקה בקומיקס והזוכה המאושר מקבל טיסה זוגית ליורודיסני בפריז.
    שלחתי 2 קומיקסים שלי. התקשרו לבשר להורים שלי שזכיתי , אחרי כמה נסיונות כושלים להשיג את הוריי , הפקת התחרות התיאשה ועברה לזוכה במקום השני…
    שלמרבית ההפתעה – שוב הייתה אני! הפעם אמא שלי ענתה לטלפון והביאה אותי יום למחרת לקניון. בו נערכה התחרות . וכשהכריזו שאני הזוכה
    התחלתי לבכות. כמובן שטיול זה הפך לטיול משפחתי לרגל הבת מצווה שלי!
    עד עכשיו הקומיקס ממסוגר לו אצלי! עם הכתב יד של ההפקה=" מקום ראשון"

    מאת: יעלי |‏ 3 בדצמבר 2011 | 06:44
  •  לפני הרבה שנים לקראת סיום בית הספר היסודי החלה העליה הרוסית לארץ. באותם שנים הייתי ילדה למופת וכל מה שעניין אותי היה תרומה לזולת.
    כל העולים החדשים שהגיעו לבית הספר הפכו במהרה להיות תחת חסותי, לימדתי אותם את השפה, הכרתי אותם לחברים, בקיצור עזרתי להם להשתלב בחברה הישראלית שבאותם ימים הייתה קצת פחות פתוחה מהיום לעליה. בהפתעה גמורה קראו לי המנהלת והמורה ובישרו לי שראש העיר מעניק לי תעודה הוקרה על עזרה לזולת, מסתבר שמכל בית ספר נבחר תלמיד אחד ואני נבחרתי מבית הספר שלי!
    היה טקס מאוד מיוחד שבמהלכו קראו לי לבמה, ראש העיר הודה לי, לחץ את ידי והעניק לי את תעודת ההוקרה – לא ידעתי את נפשי!
    עברו הרבה שנים מאז אבל תמיד נעים לי להיזכר במעמד ובתחושת הגאווה.

    מאת: חן |‏ 3 בדצמבר 2011 | 00:22
  •  אני הילדה הכי רזה והכי גבוהה בכיתה.
    מקל של מטאטא כינו אותי.ותזהרי שלא תעופי, היו מוסיפים המהדרין.
    עופי סופי כך קראו לי, כי תמיד הייתי אחרונה בכיתה, וגם השם שלי היה אחרון ברשימה. מול מראה ניסיתי לשנות את הגזרה והגזירה. למתוח את הגרביים גבוה מעל הברך או מאחוריה. מה שלא הואיל כי רגלי נשארו שתי מקלות. אבל אותן כלונסאות נשאו אותי אל על בתחרות קפיצה לגובה אני הראשונה, וגם בשכבה וגם במיני אולימפיאדת תל אביב לנוער. אני ראשונה. כמו נשאת על מקל של מטאטא הרגשתי עפה ליום אחד בשנות השבעים , ולרגע אחד קטן וגדול הייתי לא עוד מקל של מטאטא,אלא סופי שעפה אל הגובה.

    מאת: קרן שפירא |‏ 2 בדצמבר 2011 | 21:00
  • כשהייתי קטנה הייתי גרה בשדרות והגיעה רקדנית מאוד מאוד מפורסמת לעיר והפיקה את ריקוד אגם הברבורים כל הבנות בשכבת גילי מאוד התרגשו אבל המצב הכלכלי שברוב המקרים לא אפשר זאת , אני זוכרת שאימי עבדה ארבע עבודות על מנת לכלכל את משפחתי והיא הוסיפה שעות נוספות בכדי שאוכל להרשם להפקה , השתתפתי בהצגה והייתה התחרות על התפקיד הראשי והבטחתי לעצמי שאני יהיה התפקיד הראשי בכדי להצדיק את המחיר הגבוה שאימי שילמה ואת שעות העבודה הנוספות . קיבלתי את התפקיד הראשי אבל חוויותי את ההפסד הכי גדול כי לאחר ההצגה ראיתי כי אימי התמוטטה בגלל מחסור בשינה והרגשתי כל כך רע כאילו אני גרמתי לכך (שבדיעבד אני גרמתי לכך כי התעקשתי כל כך על זה ואמא שלי היא מסוג האמאהות שתעשה הכל למען ילדיה).

    מאת: ציפי חמו |‏ 2 בדצמבר 2011 | 20:58
  • הדבר היחיד שאי פעם ניצחתי בו זה התערבויות.. אני זוכרת שממזמן התערבתי עם אח שלי על משהו (לא זוכרת על מה) וניצחתי!!! אבל אז אבא שלנו ראה שהתערבנו והכריח אותי להחזיר לאח שלי את ה-10 שקל… :(

    מאת: גל |‏ 2 בדצמבר 2011 | 19:47
  • אני לא זוכרת שום דבר שזכיתי בו חוץ מהתערבויות.. אבל אני זוכרת שפעם ניצחתי את אח שלי בהתערבות, אני לא זוכרת ממש על מה הייתה ההתערבות (נראה לי משהו שקשור לשרק) וניצחתי אותו! אבל כשאבא שלי גילה על ההתערבות הוא אמר לנו שזה לא טוב שאחים מתערבים על כסף, אז הוא הכריח אותי להחזיר לאח שלי את ה-10 ש"ח :(

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 2 בדצמבר 2011 | 19:45
  •  
    לצערי אף פעם לא זכיתי במקום הראשון ודווקא העובדה הזאת הופכת אותי לראויה ביותר לזכייה הפעם בעוד כל שאר הבנות זכו בעבר או לכל הפחות לקחו חלק בתחרות חשובה. לפעמים דווקא הרגיל והממוצע הוא הוא הדבר הבא. בקיצור האוברול נראה טוב ובא לי עליו גם אם אין לי סיפור סוחט דמעות …

    מאת: גילי |‏ 2 בדצמבר 2011 | 19:21
  •   זה היה בכיתה ב', אז הייתי בטוחה שלהיות מלכת יופי זה מקצוע.
    צלצול אחרון של היום, כיתה ב1 משוחררת הביתה, בכניסה לבי"ס המתינה באותו היום "מלהקת דוגמניות", זו חילקה ברושורים על תחרות איזורית של מלכות יופי לגילאי 6-14.
    ניצוץ נדלק בעיניי, עיקשת ומשוכנעת שאני המלכה הבאה, הגעתי הביתה והצבתי עובדה שאני משתתפת, אמא הרימה גבה אך פירגנה ואכן עוד באותו היום הייתי בצילומי בוק.
    לאחר מס' שבועות,
    הגיעה שעת התחרות ,בחרנו ממיטב הבגדים,השיער סודר כמו בפורים,פסענו כמו בובות קטנות על המסלול, דיגמנו, נחשפנו, אפילו אודם הרשו לנו לשים..
    ובסוף הערב המושלם בעיניי ,בעוד שאני ממתינה שיקראו מס' 1 את מלכת היופי…לשנת…עולה מתמודדת אחרת כזו שקראו בשמה כזו שניצחה ולא זו לא אני!!!
    מבלי לחשוב פעמים עליתי יחד איתה, כולי משוכנעת שיש כאן טעות, היי היי תראו אני הזוכה.
    אמא מיהרה לבמה וניסתה להסביר לי בעדינות את מהות היופי,שעל טעם ועל ריח אין להתווכח, שבשבילה אני המלכה מאז ומעולם.
    כולי עצובה ונכלמת עזבתי הביתה, אומנם עם הסרט מלכת היופי תלוי באלכסון על גופי הקטן, על התואר לא ויתרתי על אף שהפנמתי שכנראה הייתה ילדה יפה יותר. ממני.

    מאת: ויולט |‏ 2 בדצמבר 2011 | 16:56
  • הסיפור שלי הו סיפור על היתרון של האופי הנשי ועל הכח שיש לבנות, גם בגיל צעיר מאוד.
    כשהייתי בת 8 אבי לקח אותי לחופשת סקי באיטליה, הייתי ילדה מאוד ביישנית אבל בכל זאת הוא החליט לשים אותי בקבוצה עם חבורה של בנים הגדולים ממני בכמה שנים, ועם מורה שדיבר אך ורק איטלקית! אחרי יום ראשון קשה במיוחד חזרתי בוכה על כך שאני לא מבינה כלום שאני הילדה היחידה בקבוצה ושהבנים הגדולים האלו מפחידים אותי. אבי לא התרגש ואמר לי בקשיחות "את תסתכלי, תעשי מה שכולם עושים, ותוכיחי לבנים האלו שאת אומנם בחורה, אבל טובה בדיוק כמוהם!"
    וכך עשיתי, עד שהגיע היום האחרון של החופשה- יום התחרות. הבנים ניסו לגלוש הכי מהר שיכלו, ופיספסו בדרך את השערים שצריך לעבור דרכם. אני פשוט גלשתי, הכי מהר שיכלתי ובנחישות הקפדתי שלא לפספס אף שער בדרכי.
    כשסיימתי את הראן הכרוז קרא "well done gaia!" ואני לא הבנתי, עד שקראו לי לדוכן המנצחים, ועמדתי גבוה מעל כולם, שאני זכיתי במדליית הזהב!
    מאז נהייתי גולשת מדופלמת, ואני לעולם לא מרגישה מאויימת מאף בן, לא בסקי ולא בשום תחום אחר.

    מאת: גאיה |‏ 2 בדצמבר 2011 | 16:55
  •  זה היה בכיתה ב', אז הייתי בטוחה שלהיות מלכת יופי זה מקצוע.
    צלצול אחרון של היום, כיתה ב1 משוחררת הביתה, בכניסה לבי"ס המתינה באותו היום "מלהקת דוגמניות", זו חילקה ברושורים על תחרות איזורית של מלכות יופי לגילאי 6-14.
    ניצוץ נדלק בעיניי, עיקשת ומשוכנעת שאני המלכה הבאה, הגעתי הביתה והצבתי עובדה שאני משתתפת, אמא הרימה גבה אך פירגנה ואכן עוד באותו היום הייתי בצילומי בוק.
    לאחר מס' שבועות,
    הגיעה שעת התחרות ,בחרנו ממיטב הבגדים,השיער סודר כמו בפורים,פסענו כמו בובות קטנות על המסלול, דיגמנו, נחשפנו, אפילו אודם הרשו לנו לשים..
    ובסוף הערב המושלם בעיניי ,בעוד שאני ממתינה שיקראו מס' 1 את מלכת היופי…לשנת…עולה מתמודדת אחרת כזו שקראו בשמה כזו שניצחה ולא זו לא אני!!!
    מבלי לחשוב פעמים עליתי יחד איתה, כולי משוכנעת שיש כאן טעות, היי היי תראו אני הזוכה.
    אמא מיהרה לבמה וניסתה להסביר לי בעדינות את מהות היופי,שעל טעם ועל ריח אין להתווכח, שבשבילה אני המלכה מאז ומעולם.
    כולי עצובה ונכלמת עזבתי הביתה, אומנם עם הסרט מלכת היופי תלוי באלכסון על גופי הקטן, על התואר לא ויתרתי על אף שהפנמתי שכנראה הייתה ילדה יפה יותר. ממני.

    מאת: ויולט |‏ 2 בדצמבר 2011 | 16:48
  •  הסיפור שלי קצת שונה.אני התחריתי על החיים שלי פשוטו כמשמעו. כשהייתי בת 20 הייתי חולה במחלת כליות סופנית והייתי צריכה לעשות דיאליזה אבל לא רציתי וברחתי מהרופאים פשוט נעלמתי להם והוריי לא ידעו מזה. חשבתי שאצליח להתחרות במחלה ולנצח. ברור שזה שטויות והמצב התדרדר והלכתי לבדי מפוחדת לעשות את הדיאליזה שלא היתה קשה כמו לרבים.והמשכתי באורח חיים רגיל לגמרי!!! אם לא הייתי עושה זאת הייתי מתה כבר לפני 20 שנה.וזה לא הכל גם את ההשתלה שעברתי שנה וחצי מאוחר יותר התחריתי בבן אדם נוסף שהכליה התאימה לו אבל בגלל ששמרתי על בריאותי במצב תקין יותר ועשיתי כל מה שצריך כולל טיפולי שיניים ושמירה מפני מחלות והתקרוריות אני זכיתי בכליה ואני איתה כבר 18 שנה!!!אני מרגישה שהתחריתי בגורל ניצחתי ואני חיה היום כדי לספר לכולם החיים זה מתנה שמרו עליהם

    מאת: ניבה |‏ 2 בדצמבר 2011 | 16:34
  •  תהיו בטוחים שהתחפושת שהייתה לי עוד לא נראתה.. תחפושת שמשלבת אופנה ומקוריות. " נערת הפרחים " בסגנון מקסים : חצאית טול שעליה מודבקים פרחים וגופיה כתמתמה עליה רשום FLOWERS ומודבקים מסביב פרחים נוספים..
    נעלי בובה פרחוניות והשיער אסוף בצמה שאליה מושחל סרט כתום . ואכן זכיתי במקום הראשון:)

    מאת: דורון |‏ 2 בדצמבר 2011 | 16:30
  •  כשהייתי בת שבע ציירתי ציור בנושא מוזיקה ואימי החליטה לשלוח אותו לתחרות ציורים קטנה בעירנו, לאחר שהציור נשלח, לא שמענו דבר ממנו במשך יותר מ4 שנים! אני ואימי שכחנו ממנו לגמרי. אבל יום אחד, כשאני הייתי כבר בת 11, צלצלה אישה אל אימי ואמרה לה שציור שלי שנשלח לתחרות, ניצח במקום הראשון! והפאנץ׳- זו היתה תחרות עולמית בין 20 מדינות, ושהציור שלי במשך ה-4 שנים האחרונות ניצח בתחרות העירונית, ולאחר מכן עבר לתחרות הארצית- וניצח גם שם, ולאחר מכן הועבר לתחרות העולמית וניצח גם שם! ועכשיו הוא באיזו תערוכה בפראג.. בקיצור, אימי לא האמינה לאישה ורק לאחר כמה דקות של שכנוע והבטחה לכך שאני- ביתה, הולכת להיפגש עם ראש העיר בשל קבלת תעודה, החליטה אמא שלי להאמין וכמובן התקשרה אליי בשמחה ועשתה לי את היום במידע הנ״ל.
    מאז עברו כבר מספר שנים והציור עדיין לא חזר אלינו.. וגם ההתרגשות מפגישת ראש העיר עברה.. ועכשיו כל מה שנותר הוא התעודה הממוסגרת והציור שאבא שלי הדפיס מבאינטרנט.. כי את המקור, אפשר למצוא רק איפשהו בפראג…

    מאת: שירה ביכלר |‏ 2 בדצמבר 2011 | 15:21
  •  קוראים לי יובל והתמודדתי בבית ספר היסודי שלמדתי בו לחברה במועצת התלמידים .
    הכנתי שלטים וחילקתי סוכריות טופי עם מדבקות עליהם כתוב היה "רק יובל תוכל" בסופו של דבר אחרי שהכנתי מצע שכלל הבטחות כוזבות : הצבת מכונת שתייה בבית הספר ומתקן בו יניחו הילדים את האופניים שלהם – נבחרתי , אני זוכרת שכ"כ התרגשתי וגימגמתי בממקרופון תודה לכולם . בסופו של דבר הייתי במועצה 3 שנים (!) ואפשר לומר שאני מוכנה להיות פוליטיקאית חכו עוד 10 שנים ;)

    מאת: יובל |‏ 2 בדצמבר 2011 | 15:06
  •  בפרויקט הגמר ללימודים הצגנו את הבגדים בתצוגת אופנה מרשימה במועדון ה"קלרה" בתל אביב.
    אני היחידה מכל הבנות שעשיתי קולקציית ילדים, הנושא היה "ילדים אבודים".
    הכנתי בנוסף אביזרים עצומים בגודל של הילדים, הכל מקרטון.
    אחת מהסטיליסטיות שהיו בתצוגה לקחה את הפריטים שלי לכתבה בעיתון "הורים וילדים"
    הפריטים שלי הופיעו ליד חברות הילדים הגדולות.
    בשבילי זה היה רגע מאוד מרגש ומעין ניצחון לעצמי, כל ההשקעה השתלמה בהחלט.
    זו הזכייה הכי טובה ומרגשת שהייתה לי אי פעם.

    מאת: אסתי רייזנבלט |‏ 2 בדצמבר 2011 | 14:54
  •  כל שנה בפורים אמא הייתה משקיעה בתחפושות שלנו עבודת יד שלה.כשהייתי בכיתה ה'אמא הכריחה אותי להתחפש לנוודית.ואני בכיתי ולא רציתי להתחפש כי מאוד התביישתי.אמא הלבישה אותי בבגדים של אבא .תלתה עליי כלים כאילו אני מסתובבת ברחובות.עליתי על הבמה בתחרות התחפושות וכולם התפעלו מהתחפושת וכך זכיתי במקום הראשון.שזו הייתה הפעם הראשונה והאחרונה בחיי.

    מאת: איריס איגנה |‏ 2 בדצמבר 2011 | 14:28
  • סיפור הזכייה שלי במקום הראשון מתחיל בילדותי בגיל ההתבגרות. כשכל הבנות גילו את הנשיות הצעירה שבהן, מטפחות עצמן מתגנדרות ומתאפרות, אני רק הסתרתי והתביישתי…
    להיות במשקל של 90 קילו בגיל 12 זה בהחלט מקשה עלייך בכל תחומי החיים, קשה להתרכז בלימודים, מעט חברות רוצות לבלות בחברתך , משפחה שמטיפה ללא הרף לדיאטה המיוחלת – כל זה ממש לא תרם לי לדימוי העצמי ובטח שלא עזר לי להוריד במשקל.
    וכך עברו השנים עד שהגעתי לגיל 22 והתחלתי ללמוד באוניברסיטה וראיתי באחד הקורסים בחור מקסים ששבה את ליבי אך ידעתי שעם המשקל הרב שצברתי עם השנים (110 ק"ג ) והדימוי העצמי הנמוך שלי לעולם לא אוכל לכבוש את גבר חלומותי. החלטתי לקחת את חיי ועתידי בידיים והתחלתי לעשות מדי ערב ספורט ולשנות לגמרי את התזונה!.
    השינוי בתזונה והספורט עשו את שלהם ואט אט הורדתי במשקל, פתאום הידיים הצטמצמו, הבטן כבר הרבה פחות בולטת (שלא לאמר כמעט שטוחה!)וכן כבר התחלתי לקבל מחמאות…
    הירידה במשקל הביאה עימה בנוסף גם עור פנים הרבה יותר בריא וקורן והדימוי העצמי שלי השתפר פלאים וכבר לא התביישתי בהרבה דברים שקודם לכן לא הייתי מרשה לעצמי כמו: ללשבוש שמלות, ואפילו לאסוף את השיער – שחלילה לא ידגיש את פניי השמנמנות…
    באחת המטלות בקורסים חילק אותנו המרצה לשלשות ורצה הגורל אני, עוד חברה והוא – הבחור שבו אני מאוהבת בסתר הצתוותנו לאותה הקבוצה.
    וכמו בסיפור מהאגדות גם הוא אט אט נכבש בקסמי (מסתבר שיש כזה:)) והפכנו לזוג ואני לבחורה המאושרת עליי אדמות, לאחרונה אפילו טבעת כבר יש על היד ונותר רק לקבוע תאריך.
    לאחר שנים כה רבות באפלה ובבידוד חברתי אני מרגישה שהשינוי הענק הזה שהתחולל בחיי – זכיתי בחיים חדשים , בריאות ואהבה יחדיו – בשבילי אין מקום ראשון חשוב מזה בחיים.

    מאת: לימור נאסימי |‏ 2 בדצמבר 2011 | 14:03
  • אצלנו במשפחה יש ארוע מרגש שבו אמא הוכיחה לי ולאחיותיי שלהיות ראשון אפשר בכל גיל…
    אמא שלי עבדה במשך 23 שנים כפקידה משרד עורכי דין והרגישה מבוזבזת על כך שלא הספיקה ללמוד בצעירותה ולמצות את עצמה כי תמיד הרגישה שהיא יכולה הרבה יותר.
    ליום הולדתה ה -43 הפתיע אותה אבי ורשם אותה ללימודי משפטים ואמר לה שמעתה הכל תלוי בה…
    אמא הכי התרגשה בעולם וכמובן לא אכזבה.
    היא סיימה את התואר בהצטיינות יתרה בציון הגבוה ביותר מבין בני המחזור שלה.
    כך היא הוכיחה לנו שלהיות הכי טובה ובמקום הראשון אפשר בכל גיל, גם כשגילך פי 2 מבני כיתתך.
    כיום אמא בגיל 47 היא עורכת דין מוסמכת שהספיקה להגשים את החלום שלה שכמעט התפספס.
    אני ואחיותיי למדנו מהסיפור שלחלומות ושאיפות אין גיל, אסור לעולם לוותר עליהם וכח הרצון יכול להוביל אותך לפסגות הכי גבוהות שתשאף לעצמך..

    מאת: לירון מכלוף |‏ 2 בדצמבר 2011 | 12:19
  • הייתי בת 10, הגשתי לתחרות שלושה ציורים: רישום אובייקט, ציור נוף בסגנון פוטיליסטי (נו נקודות בפנדה) וציור נוסף אותו אני לא זוכרת. קיבלתי 200 צבעי עיפרון צבעונים שליוו אותי עד שנים רבות. את עולם הציור זנחתי כמעט לחלוטין. מאז חלפנו כמעט 30 שנה מעולם לא זכיתי מקום ראשון בשום תחרות :)

    מאת: טל |‏ 2 בדצמבר 2011 | 12:02
  •  הוא חיפש כלה היא הייתה מתאימה… ג'ינג'ית ויפה חברה מאוד טובה.
    גם הוא היה ג'ינג'י הם היו ממש דומים, וזו הסיבה שלפי דעתי היו גם מתאימים.
    היא צעירה ממנו ב4 שנים אבל שניהם מתנהגים כמו ילדים קטנים (:
    הכל התחיל בבלוג היכרות, הוא חיפש כלה והחליט לעשות תחרות.
    מיד שראיתי צעקתי בקול: "!היא,היא המתאימה מכל!"
    לקחתי מצלמה ונגישתי לעלמה.
    "תעשי כל דבר, מצידי אפילו תעשי גלגלון!" כך בשקט הכנתי את הסרטון.
    העליתי לאתר ומיד שלחתי,
    לאחר שבועיים קיבלתי מכתב,היה זה הבעל שהיה מעוניין.
    בפגישה לא היו הם לבד,שכן גם אני נדחפתי מהצד.
    הפגישה הצליחה,הם התאהבו ואת האמת שגם הזדווגו…(;
    הייתי מאושרת כי אני,אני זאת שעשתה את הסרט!
    אתם בטח שואלים את עצמכם מיהי המאושרת שזכתה לקבל אהבה כה מיוחדת?
    המאושרת הינה הכלבה שלי, כלבה קטנה וג'ינג'ית….;)
    נכון שעכשיו אתן מקנאות ולאהבה שכזאת אתן שואפות?..
    ובמילים אחרות וללא חרוזים, זה מה שמוכיח שלפעמים אולי באמת כדי להיות כלבה (;

    מאת: שיר |‏ 2 בדצמבר 2011 | 11:11
  •  זכיתי להיות בעשיריית המקומות הראשונים בתחרות צילום לזכר נער שנהרג ,
    אף פעם לא זכיתי או הגעתי למקומות ראשונים..וגם לא ניסיתי..
    ההרגשה הייתה מיוחדת ועכשיו התמונה שלי מוצגת בתערוכה נודדת לזכר הנער
    ויש לי תמונה שלו עם הפלייר ותעודת הזכייה תלויים בחדר.

    מאת: אופיר |‏ 2 בדצמבר 2011 | 11:02
  •  היי אז אני אביב. אני רוקדת מזה 15 שנים
    למדתי בבית ספר לאומניות במגמת המחול ובסוף כתה יב יש להגיש עבודת גמר של כוריאוגרפיה שהומצאה על ידינו.
    העבודה הטובה ביותר זוכה לעלות על הבמה של היכל התרבות. ( מעמד מרגש ומכובד מאוד)
    יום לפני הצגת העבודות בה נבחרת הכוריאוגרפית המנצחת קרעתי את הרצועה בקרסול ולא יכולתי לתפקד. זה קרה אחרי חודשים של אימונים ועבודה מסיבית על היצירה. זה היה יום נוראי, חשכו עניי ולא ידעתי מה אני עושה.
    לא הצלחתי לישון כל הלילה ובבוקר החלטתי שלא משנה מה, הכוריאורפיה שלי מוצגת ועל ידי.
    נסעתי במהירות לבית החולים, שם ניתנה לי זריקת הרדמה מקומית.. אמנם זה לקח זמן עד שקיבלו אותי אבל הספקתי להגיע שעה לפני הצגת העבודות.. התקלחתי במהירות עשיתי תסרוקת ומיד יצאתי לאולם. כולם היו המומים שהחלטתי להראות את העבודה למרות המקרה.
    וכשהגיע תורי, התנתקתי מהכאבים, התחברתי ליצירה אותה יצרתי והצגתי אותה במלוא האנרגיה הרגש וההשקעה. בסוף הערב, הודיעו לי שהיצירה שלי היא הזוכה! בכיתי מאושר. זה היה האירוע המרגש והמשמעותי בחיי שלימד אותי כי ההשקעה, וכוח הרצון מנצחים הכל!!

    מאת: אביב |‏ 2 בדצמבר 2011 | 10:09
  •  בעודי סטודנטית לפני מספר לא רב של שנים עבדתי במוקד שירות לקוחות. השילוב בין השניים לא היה פשוט – עבדתי במשרה מלאה ולמדתי ׳משרה מלאה׳ והקושי הגדול היה לשלב בין השניים כך שאוכל להצליח גם בלימודים וגם בעבודה. הייתי ונשארתי מאוד אמביציונית – כך שהיתה לי מטרה לקבל ציונים גבוהים במבחנים ובעבודות באניברסיטה וגם להתקדם בעבודה; והקושי היה גדול מאוד, לפעמים לא ידעתי מה יותר מפריע – העבודה ללימודים או הלימודים לעבודה. פעם אחת נפתחה תחרות בעבודה: מי שיתן את השירות הטוב ביותר ללקוחות תוך עמידה ביעדים של החברה יזכה בטיסה לחו״ל. הייתי בשנתי האחרונה ללימודים ומאוד רציתי להתקבל לתואר שני, אבל מעולם לא הייתי בחו״ל לפני כן כך שהרעיון של לטוס לחו״ל כפרס קסם לי מאוד. השקעתי את כל כוחי בלתת את השירות האדיב, המקצועי והיעיל ביותר, ולצערי קצת הזנחתי את הלימודים. כעבור חודש הוכרז על הזוכים בעבודה – ואני זכיתי במקום הראשון !! בעקבות הזכייה עליתי על מטוס בפעם הראשונה בחיי וחוויתי הרפתקאה נפלאה בטיול לטורקיה, וביום שחזרת לארץ קיבלתי פרס נוסף – התקבלתי ללימודי תואר שני. ((-:

    מאת: יוספה |‏ 2 בדצמבר 2011 | 09:47