על השער של "ווג": דורית רבליס כובשת עוד יעד משמעותי

אחרי קמפיינים לקלווין קליין וסוניה ריקל וצילומים לאורבן אאוטפיטרס ו-H&M, התיכוניסטית מאשדוד מסמנת וי על אחד היעדים הנחשקים מכולם – שער של "ווג". "זה ההישג הגדול ביותר לדוגמנית", אומרת רבליס ומבטיחה כי אחרי השער הזה יבואו עוד רבים

מאת  | ‏ 14 נובמבר 2017

רבליס על שער מגזין ווג האוקראיני (צילום: ג'נס אינגברסון, סריקה)

רבליס על שער מגזין ווג האוקראיני (צילום: ג'נס אינגברסון, סריקה)

דורית רבליס בת ה-16 מאשדוד צברה כבר לא מעט הישגים שדוגמניות ותיקות ומשופשפות ממנה רק חולמות עליהם. היא השתתפה בקמפיינים של קלווין קליין ושל סוניה ריקל, הופיעה באתר של אורבן אאוטפיטרס והצטלמה עבור H&M. כעת היא כובשת את אחת הפסגות הנחשבות ביותר בתעשייה, עם שער על מגזין "ווג" האוקראיני.

רבליס היא הפרונט של העיתון לחודש דצמבר, הלא הוא גיליון החגים החגיגי. השער הודפס בשלוש גרסאות שונות, כולן בכיכובה של הישראלית הצעירה. בראשונה היא נראית לבושה בשמלת עור א-סימטרית כשהיא שעונה על כדור דיסקו ענק, השנייה מציגה קלוז-אפ על פניה היפות ובשלישית היא יוצרת עם אצבעותיה צורת לב סביב העיניים.

משהו מיוחד (צילום: ג'נס אינגברסון, סריקה)

משהו מיוחד (צילום: ג'נס אינגברסון, סריקה)

בכל התמונות מלווה את רבליס סימן ההיכר שלה, השיער הזהוב והשופע, ובכולן היא נראית קורנת ומחויכת מתמיד. עכשיו כבר ממש אי אפשר להתכחש אל הדמיון המטורף למיכאלה ברקו, שהופיעה על שער "ווג" אי שם בשנת 1988.

הצילומים לשער נערכו בסוף אוקטובר האחרון בניו יורק, לשם הגיעה הדוגמנית עם הסוכנת הצמודה רותם גור (מסוכנות R&R רותם גור ורוברטו ששון). רבליס מספרת כי נחתה בעיר מיד אחרי שהצטלמה לקמפיין טופשופ בלונדון, כך שהייתה מותשת. "זה היה סוף השבוע של האלווין, קניתי אוזניים של חתול והייתי מוכנה לצאת מחופשת אבל במקום זה נרדמתי", היא מודה. 

קורנת ומחוייכת מתמיד (צילום: ג'נס אינגברסון, סריקה)

קורנת ומחוייכת מתמיד (צילום: ג'נס אינגברסון, סריקה)

"התרגשתי מאוד לראות את עצמי על הקאבר, זה ההישג הגדול ביותר לדוגמנית", אומרת דורית לנוכח הכבוד לו זכתה. "זה השער הראשון שלי ב'ווג' ואני מבטיחה שאחריו יבואו עוד רבים".

בין דפי המגזין המדובר, שאף שינה את תמונת הפרופיל והקאבר בחשבון הפייסבוק לזו של דורית, נכתב: "דצמבר הוא הזמן הקסום ביותר בשנה. זה החודש שבו כל האגדות קמות לחיים ואפשר להתחיל להאמין בניסים". עבור מישהי אחת לפחות המילים הללו לגמרי מדויקות.

מיכאלה ברקו על שער ווג, נובמבר 88 (צילום: פיטר לינדברג, סריקה)

מיכאלה ברקו על שער ווג, נובמבר 88' (צילום: פיטר לינדברג, סריקה)


 

A post shared by CALVIN KLEIN (@calvinklein) on

 

A post shared by Sonia Rykiel (@soniarykiel) on

השאירו תגובה

 

  • זה ווג אוקראינה. אתם יודעים שזה לא אותה גרסה בכל מדינה, והשער הוא משהו שמערכת מקומית בוחרת לכל מהדורה. גם פעם היה קוסמופוליטן ישראל, אז זה אומר שכל מי שהופיעה על השער קיבלה פירסום עולמי כי זה קוסמו? לא בהכרח. הרבה בהצלחה לבחורה, אבל פעם הבאה תדייקו בכותרות הקליקבייט שלכם. אנחנו ב-2017 והציבור לא תמים.

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 15 בנובמבר 2017 | 01:17
  • אתם לא מסבירים שזה צילום של ישראלי וסטייליסט ישראלי ושזה ווג זניח לגמרי

    מאת: מגוחך |‏ 14 בנובמבר 2017 | 22:19
  • מהממת קופי מיכאלה ברקו בציערותה.

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 14 בנובמבר 2017 | 21:50