"אולי בסוף היא בכלל תהיה דוקטור למתמטיקה"

היא מתאמנת באתלטיקה קלה, פעמיים בשבוע רוקדת ריקודים סלוניים ומדגמנת למיטב המותגים. אנסטסיה אברבוך, בתו של הספורטאי האולימפי אלכס אברבוך, רק בת 8 – וכבר מנבאים לה עתיד מזהיר. ההורים: "היא יודעת להחליף תנועות ומבטים, לעשות כל פעם משהו אחר"

מאת  | ‏ 9 נובמבר 2017

אנסטסיה אברבוך (צילום: מתוך אינסטגרם, anastasya_averbukh)

אנסטסיה אברבוך (צילום: נטליה אברבוך מתוך אינסטגרם, anastasya_averbukh)

אנסטסיה אברבוך עומדת עם חצי גב אל המצלמה, מישירה מעבר לכתף מבט חודר. ילדה יפה עם תווים מושלמים בשמלה לבנה דקיקה, יד אחת מונחת על לחייה בקוקטיות ומעל ראשה רעמת שיער בסגנון פארה פוסט.

הרבה אנשים לא אהבו את התמונה הזו. אמרו שהיא מקדמת דימוי מבוגר מדי לילדות.
"אני לא מסכימה עם זה, ולא אכפת לי מה אנשים אומרים", אומרת בשלווה נטליה, אמא שלה, "כמה שיש אנשים יש דעות. היא לא נראית שם מבוגרת מדי".

גרסאות שונות של אותה התמונה מופיעות בחשבון האינסטגרם של אנסטסיה, ולאחת מהן יש יותר מ-20,000 לייקים. "זה אני צילמתי בטלפון", אומרת נטליה בגאווה, "זה לא קמפיין פרסומת – זה שיתוף פעולה שעשינו עם הספר שגיא דהרי. הוא הציע לנו לבוא אליו ולעשות צילום של תסרוקת כזו".


אנסטסיה עצמה לא זוכרת את הצילומים כאירוע טראומתי. "כשסידרו לי את השיער לא היה לי משעמם, שיחקתי בטלפון", היא אומרת. דהרי, שיזם את הצילום, מבקש להבהיר שהפריזורה רק נראית מתישה: "לא עבדתי לה על השיער יותר מ-20 דקות, וזה לא פן אלא בייביליס עם קצת תוספות", הוא אומר, "אבל מה שיצא יפה זה החוסר פרופורציה. לקחת ילדה כל כך קטנה ורזה ולשים על זה נפח כזה גדול, זה מה שמשחק פה. קיבלתי תגובות מכל העולם לתמונה הזו, זה מדהים".

אתה בכלל לא ספר של ילדים.
"נכון, ובחיים לא עשיתי דבר כזה קודם. אבל ראיתי את אנסטסיה באינסטגרם והיה בה משהו שמאוד התחברתי אליו, משהו אחר, קסום".

למה היא צריכה להראות בתמונות כל כך מבוגרת?
"לעשות ילדים שייראו כמו מבוגרים זה לא משהו שאני המצאתי. אבל אני לא מסכים בכלל שהיא נראית מבוגרת, אני עדיין חושב שהשיער מתוק וחמוד".

אולי היא תהיה בכלל דוקטור למתמטיקה

בגיל 8 אנסטסיה היא בוגרת קמפיינים לקסטרו, הודיז, נעלי נמרוד, המשביר לצרכן, הוניגמן, קדס ועוד. "אין חברת אופנה לילדים שלא עבדנו איתה", מסכמת האמא נטליה. "לא צריך להגיד לה מה לעשות בצילומים, היא עושה מיד. גם הילד הכי יפה בעולם זה לא בהכרח יבוא לו טבעי כמו שזה בא לאנסטסיה. היא יודעת להחליף תנועות ומבטים, לעשות כל פעם משהו אחר, תנועה לפה, תנועה לשם. מתאימה את עצמה לבגד ולצילום. לפעמים צלמים מראים לה רפרנסים של צילומים אחרים אבל היא פחות אוהבת את זה, היא יודעת לעשות בעצמה את מה שהם רוצים".

"היא מקצועית כמו טופ מודל, היא תגיע יותר רחוק מבר רפאלי", מסכים גם שגיא דהרי. "היא רצינית ורגישה, ישר הבינה מה אני מדבר".

"כשאני מול המצלמה אני חושבת איזה פרצוף לעשות, לאן אני אסתכל, דברים כאלה", אנסטסיה מספרת בקול שקט. "אחרי יום צילום קונים לי משחק, וזה כיף. בפעם האחרונה זו הייתה מספרה של טרולים".


אני פוגשת אותה ואת הוריה בוינגייט, מקום העבודה של אבא, אלכס אברבוך, שיאן ישראל בקפיצה במוט. בגיל 43 אלכס כבר לא קופץ בעצמו, אלא מאמן במועדון אתלטיקה משלו והמשפחה, המתגוררת בנתניה, מבקרת כאן לעיתים קרובות. האם נטליה עובדת בחברה המוכרת בגדי ילדים בסיטונאות. לבני הזוג שלוש בנות: טניה, בת 23, עובדת בחברת תיירות, דיאנה, בת 14 וספורטאית מצטיינת אף היא ("אני מקווה שהשנה היא תגיע למקום ראשון באתלטיקה, בשנה שעברה היא הגיעה למקום שני", אומרת נטליה), ואנסטסיה, שהולכת לכתה ג' בבית הספר שורשים ומצטיינת בחשבון, מחבבת עברית ופחות עפה על מולדת, מדעים ותורה.

 "היינו מסתובבים ברחוב וכולם אמרו לנו כמה אנסטסיה יפה, שהיא צריכה להיות בטלוויזיה ובפרסומות", משחזר אבא אלכס, "זה היה הסימן הראשון, אז אמרנו – למה לא, בואו ננסה".

"בהתחלה לא קיבלו אותנו לסוכנויות כי היא הייתה קטנה מדי, רק בת שנתיים", אומרת נטליה, "בארץ החוק לא מרשה לילדים לדגמן לפני גיל שלוש. אבל כשהיא הייתה מספיק גדולה, קראו לנו לאודישן להוניגמן. היה שם תור מטורף של שלוש קומות, עמדנו שעתיים. כשהגענו לצלם זה היה מדהים. הוא לא היה צריך לעשות כלום, לא להגיד לה מה לעשות, הכל בא לה טבעי לגמרי. זה היה מושלם. היא התקבלה".

"כולם אמרו לנו כמה אנסטסיה יפה, שהיא צריכה להיות בטלוויזיה ובפרסומות" (צילום: עופר חן)

"כולם אמרו לנו כמה אנסטסיה יפה, שהיא צריכה להיות בטלוויזיה ובפרסומות" (צילום: עופר חן)

ההמשך היה הרשמה לסוכנות HH MODELS, ואחרי שלוש שנים מעבר לסוכנות של שי אביטל. הצילומים הפכו לחלק משגרת חייה של אנסטסיה – המכונה נסטיה – שכבר לא זוכרת חיים אחרים. "בתקופה של קמפיינים היא מצטלמת פעם בשבועיים אבל יש גם תקופות בין עונתיות, שאז היא לא מצטלמת כמעט. צילום לוקח 3-4 שעות, אבל היא לא מול המצלמה כל הזמן הזה, מצלמים עוד ילדים", מסבירה נטליה.

זה לא מעייף?
"לפעמים אני מתעייפת כי יש שלושה ימים רצופים", אומרת אנסטסיה, אבל כשאני שואלת אותה אם היא מבקשת להפסיק או מתאמצת עוד קצת, היא עונה מיד שאופציה ב'. אני שואלת את ההורים אם כשילד דוגמן מתעייף ורוצה להפסיק את הצילומים – זורמים איתו.

אלכס קצת מתעצבן. "אני לא מבין את השאלות שלך. אם את רוצה לשאול איך מצלמים, תשאלי את החברות שמצלמות. קשה או לא קשה, זו לא שאלה בשבילנו".

נטליה מנסה להרגיע את הרוחות: "הצלמים יודעים לעבוד, הם מתמחים בעבודה עם ילדים ולא יעשו לילד משהו שיהיה לו קשה. הכל באווירה טובה, נעימה ונחמדה. זה בדרך כלל קורה פעם בשבועיים, זה לא מרכז החיים של נסטיה", היא חוזרת ומבהירה.


הכסף טוב?
אלכס: "התשובה היא - איטס נוט יור ביזנס. עכשיו תשאלי אותי משהו שקשור אלי כי אני חייב ללכת".

אוקיי, אשאל אותך – יש קשר בין ספורט לדוגמנות בעינייך?
אלכס: "כן, יש דברים דומים. בשני התחומים אתה צריך לבוא מוכן. יופי הוא ערך גם בספורט – התנועה צריכה להיות יפה, הטכניקה יפה. גם אני קצת דגמנתי, עשיתי את הקמפיין לנייקי, אבל אחר כך הזמינו אותי לעוד אודישנים וראיתי שזה לא בשבילי. אמרתי 'חבר'ה, אם אתם רוצים אותי, תתקשרו אלי'. אין לי כוח לעמוד בתור".

מה התכניות שלכם לגבי אנסטסיה? היא בר רפאלי הבאה?
אלכס: "אולי היא גם תהיה דוקטור למתמטיקה. אי אפשר לדעת עדיין".

נטליה: "בואי נפריד – זה נכון שהיא דומה לבר רפאלי בלוק, אבל הן אנשים שונים. לנו אין תוכנית. זה הולך איך שזה הולך, בינתיים אנחנו רואים שהיא נהנית מזה, אז הכל בכיף". 

איך שהיא יצאה ראיתי ילדה יפה, אבל כל אמא חושבת את זה על הילדה שלה

אלכס אולי לא שופע סבלנות למשחק הסלבריטאי, ולא ממש מבין את הכללים החדשים שהמשפחה מבקשת להתנהל בתוכם – אבל נטליה, סבלנית ומכילה, לא מתרגשת ממנו. "הוא פשוט צריך ללכת לאמן, זה יום קצר", היא מסבירה לי. הם הכירו בתיכון בסיביר, בעיירה בה שניהם גדלו, ובגיל 19 כבר הייתה בהריון עם טניה, בתם הראשונה. אלכס היה אז ספורטאי בתחילת דרכו, ונטליה, שלמדה התעמלות קרקע מגיל חמש, כבר תלתה בשלב זה את הנעליים. "הייתי אלופת רוסיה בהתעמלות קרקע", היא אומרת ביובש, לא מבינה למה אני מתרגשת. "אבל אצלנו עוזבים את זה בגיל צעיר, לא רק בגלל הנישואים. פשוט ככה זה".

נשמע כואב, לעזוב קריירה כזו.
"היה קצת עצוב, אבל זה היה הדרגתי, התחלתי לעבוד בעבודות אחרות והתרגלתי. זו הייתה תקופה קשה ברוסיה, היה קשה למצוא עבודות טובות, לא ראינו שם עתיד".

לכן עליתם לארץ?
"עלינו אחרי שהזמינו את אלכס לבוא להתחרות פה בארץ. אחרי חצי שנה הצטרפתי אליו עם טניה. גרנו כאן בוינגייט במלון ואני התחלתי אולפן, הסתדרנו. אהבתי את הארץ ממבט ראשון, התחברתי מאוד. לאט לאט הייתה תחושה שאנחנו נישאר כאן".

"זה נכון שהיא דומה לבר רפאלי בלוק, אבל הן אנשים שונים" (צילום: עופר חן)

"זה נכון שהיא דומה לבר רפאלי בלוק, אבל הן אנשים שונים" (צילום: עופר חן)

אחרי טניה הגיעה דיאנה, וכעבור שש שנים נוספות החליט הזוג שעם כזו גנטיקה אין סיבה לסגור את הבסטה – ושמגיעה להם בת זקונים. "אלכס רצה עוד ילד, יותר ממני, ונולדה לנו אנסטסיה. איך שהיא יצאה ראיתי ילדה יפה, נקייה. אבל כל אמא חושבת את זה על הילדה שלה".

אולי כל אמא חושבת, אבל לא לכל אמא יש הוכחות כאלה. לאנסטסיה יש 60 אלף עוקבים באינסטגרם – אותו בינתיים מנהלת אמא נטליה, שמבהירה שהילדה תוכל לנהל את הפרופיל בעצמה רק בגיל 14 או 15, לא לפני. לשאלתי אם היא מרגישה יפה, אנסטסיה מהנהנת בחיוך.

 מה הטעם האישי שלך? 
אנסטסיה: "אני אוהבת ללבוש ג'ינס וחולצה".

נטליה: "היא מאוד פשוטה בבגדים".


יש משהו מנחם בתשובה של אנסטסיה. אחרי הכל, היא גדלה בעולם בו ילדות קטנות כבר לא משחקות בלהיות נשים רק מול המראה של אמא, אלא ממש יוצאות ככה מהבית: הן לובשות סקיני ג'ינס מגיל ניו בורן, משתתפות בימי הולדת "טיפוח", מחליקות את השיער בפן ייעודי לילדות וצופות בתחרויות יופי זעירות של ילדות שנראות כמו בובות. תעשיית היופי בכל העולם מורידה עוד ועוד את רף הגיל; הסוכן של אנסטסיה, שי אביטל, הקים לאחרונה חטיבה שלמה שמתרכזת בדוגמנים ילדים. אלא שבמקרה של אנסטסיה נראה שמתחת לכל הבייביליס והאיפור מתחבאת דווקא ילדה צנועה, ביישנית וחייכנית.

איזו אישה היית רוצה שאנסטסיה תגדל להיות?
נטליה: "מטופחת ומקובלת ויפה. אני לא רואה בעיה עם אישה שמטפחת את עצמה, זה חשוב. אבל כמובן שלא בכתה ג'. זה לא קשור לדוגמנות, זו החלטה של האמא. כרגע היא עוד ילדה. עכשיו אני מקפידה שהיא לא תגזים, שהדוגמנות לא תשפיע עליה בקטע הזה".

איך את מקפידה?
"אני למשל לא נותנת לה לשים לק לבית הספר, רק בבית בשישי שבת. יש ילדות שכבר עושות את זה, אבל אצלי היא תוכל לשים לק שקוף, רק בתיכון. את רואה לפעמים ילדות בנות 10 שנראות כמו 20, אימהות שמתעסקות יותר מדי באופנה, אבל אני אוהבת את הפשטות של נסטיה".

חיים רגילים לגמרי (צילום: עופר חן)

חיים רגילים לגמרי (צילום: עופר חן)

ילדה צריכה להיות ילדה

במועדון האתלטיקה בווינגייט כולם מכירים את אנסטסיה. נטליה מספרת שחברות צוות של אבא אלכס אפילו מלוות אותה לפעמים לאודישנים וצילומים. "היא גדלה כאן, ממש" אומרת נטליה, "כאן היא התחילה ללכת ולרוץ. בגיל חמש רשמנו אותה ללימודי אתלטיקה. היא מצויינת, אולי היא בכלל תהיה ספורטאית". בנוסף ללימודי האתלטיקה, אנסטסיה גם לומדת פעמיים בשבוע ריקודים סלוניים מאז גיל ארבע ("אני הכי אוהבת צ'ה צ'ה"). הדוגמנות, עושה רושם, היא פשוט עוד ענף שהיא מגלה בו פוטנציאל, ולכן חייבת להיות הכי טובה שאפשר. האובססיה המזרח אירופאית עם מצויינות היא אולי קלישאה – אבל במשפחת אברבוך היא מגיעה לשיא.

"יש מי שאומרים שלילדים כמו אנסטסיה אין ילדות, וזה מצחיק אותי, כי היית צריכה לראות איך אני גדלתי", אומרת נטליה, "החוגים פה בארץ זה 45 דקות בלבד. אנחנו בגיל שבע כבר התאמנו ארבע שעות ביום, ואחרי כן הייתי צריכה עוד לעשות שיעורי בית בערב. אנחנו גדלנו על זה שילד חייב להיות עסוק במשהו. לא כמו פה בארץ שנותנים לילד לנסות חוג שבוע, חודש, ואם זה לא מתאים לו, מחליפים לחוג אחר. אצלנו אין דבר כזה, זה קטע תרבותי. אנחנו מגדלים את הילד במחשבות למה הוא מתאים".


ואם הילד מחליט שלא מתאים לו?
"לא, עד סוף י"ב הם לא יכולים להחליט דבר כזה. אין כזה דבר אצלנו שילדה תסתובב בחוץ. אני כן מסכימה לעבור מחוג אחד לשני, כמו שהסכמתי שדיאנה תעבור מטניס לאתלטיקה, אבל לא להיות בלי חוגים".

זה לא יוצר עומס על הילדות?
"לא. לנסטיה יש חיים רגילים לגמרי. אני שומעת שאימהות אחרות אומרות שלדוגמניות אין חיים, שלא צריך להתחיל בגיל צעיר מדי. אבל זה שטויות במיץ עגבניות. יש לנסטיה צעצועים ומשחקים, קניות וחברים ודברים שהיא אוהבת. היא אף פעם לא מצטלמת בזמן לימודים, אם היא צריכה לפספס משהו זה יהיה חוג או צהרון, אבל לפעמים אנחנו מספיקות להגיע אפילו לזה. אנחנו עושים הכל בצורה הכי נורמלית, ואני רואה כמה הדוגמנות תורמת לה ואיך הביטחון העצמי שלה גדל".

מה היית רוצה שהיא תהיה כשתהיה גדולה?
"אם היינו צריכים לבחור ספורט או דוגמנות, היינו בוחרים בספורט. אבל כל עוד היא עושה קמפיינים ואומרים לה שהיא טובה בזה, אני שמחה שהיא ממשיכה. אני אומרת לה תמיד: תמשיכי להיות את עצמך, ילדה טובה, ותהיי הכי טובה בכל דבר. זה לא משנה אם זה בית ספר או ספורט או דוגמנות. היא צריכה להרגיש שהיא עושה את זה הכי טוב שהיא יכולה".


אנסטסיה בעצמה עדיין לא בטוחה מה היא רוצה להיות כשתהיה גדולה: דוגמנית, ספורטאית או אולי בכלל מורה מחנכת. היא מדגימה לי את אחד המשחקים האהובים עליה, להכין רשימה שמית של ילדי הכיתה כמו שעושה המורה שלה. את עולם האינסטגרם היא לא ממש חיה, לעת עתה. "אני יודעת שיש שם לייקים אבל אני לא מבינה בדיוק את זה עובד", היא מודה.

"למה, אנסטסיה, את לא זוכרת שאתמול הראיתי לך את האינסטגרם שלך?" נטליה שואלת אותה ופונה בחזרה אליי. "פותחים לה כל הזמן עוד ועוד עמודי מעריצים, ואני מוודאת שכולם בסדר, מדברת איתם ומבקשת שיגידו לי מי הם. אם זה בנות שפתחו לה עמוד מעריצים כי הן אוהבות אותה, אין בעיה, אבל יש גם ילדים שעושים את זה כדי לפגוע. צריך להיזהר. היא גם אף פעם לא תצטלם בלי שאני או אבא שלה, או אחות או חברה בוגרת תהיה שם איתה".


תגידי, אי אפשר לצלם אותה בלי לשדר משהו מבוגר כל כך, מנותק ממי שאנסטסיה באמת – ילדה תמימה?
"לא ראיתי הרבה תמונות בהן היא נראית גדולה", מהרהרת נטליה, "יש כאלה שהיא נראית בהן אולי בת 10, אבל לא יותר מזה. יש לי קווים אדומים. אני לא אתן לה לדגמן הלבשה תחתונה אבל בגד ים כן, כי אנחנו נמצאים בחוץ עם בגדי ים אז מה ההבדל? פעם אחת אמרו לי בהפקה שרוצים לעשות אותה ממש אישה קטנה, לאפר אותה מבוגר – לא הסכמתי. ילדה צריכה להיות ילדה. אני לא מסכימה ליותר מקצת סומק, קצת ליפסטיק, קצת מסקרה. לא יותר מזה".

אנסטסיה צוחקת ומעירה לאמה שזה לא לגמרי נכון. "אמא, אתמול שינית לי את הפנים", היא אומרת.

נטליה מכחישה. "זה לא נכון, היא מגזימה", היא אומרת, "בסך הכל ציירתי לה גבות רק כדי לראות איך זה נראה. מיד אחר כך מחקתי את הכל".

השאירו תגובה

 

  • אני גם רוצה להיות דוגמנית אבל לא כולם זכות להיות דוגמניות
    ❤❤

    מאת: מרטה |‏ 24 באוקטובר 2019 | 18:59
  • ילדה מתוקה וסופר יפה

    מאת: לילך |‏ 30 בנובמבר 2017 | 20:42
  • למה ילדה בת 8 צריכה להיראות מינית ככ בחלק מהתמונות? מאד עצוב. זה לא להיראות "בוגרת" אלא מינית, בעייתי מאד בעיני.

    מאת: חן |‏ 30 בנובמבר 2017 | 18:20
  • בקיצור היא גדלה בבית רוסי סופר קשה. נראה שנטליה (שבדומה לאלכס היא גם ספורטאית עבר ויש להם כנראה בראש את המילה "תחרות" כל הזמן) חושבת קודם כל על התדמית שלה ושל המשפחה ורק אז על טובת הילדה/על רצונותיה. שניהם רומזים בעדינות שהמילה עומס היא לא אופציה בכלל..
    ברור שאנסטסיה עדיין ילדה ולא יודעת לגמרי מה היא רוצה, אבל בדיוק בשביל זה ההורים צריכים להכווין(!), ולא לקבוע את רצונות הילד.
    שיהיה בהצלחה, בטוח לא קל לגדול בבית כזה

    מאת: לגדול בידיים טובות? |‏ 22 בנובמבר 2017 | 13:44
  • עזבו את הילדה, איזו אמא שווה!

    מאת: מישהו |‏ 19 בנובמבר 2017 | 12:53
  • לא מבינה את התגובות פה
    משפחה מהממת, ילדה יפיפייה בצורה יוצאת דופן שדומה ממש לאבא שלה
    חינוך למצויינות, חבל שלא מעריכים את החינוך הזה פה בארץ , אולי היו פה אנשים יותר נורמאלים ועם תגובות הגיוניות, אם היה חינוך כזה שילד עושה משהו מעבר לבית ספר ומרחיב אופקים מעבר היינו במקום אחר וטוב יותר, פחות פשע פחות זבל אנושי ברחובות

    מאת: מורן |‏ 12 בנובמבר 2017 | 06:44
  • בואו לא נגזים שתגיע יותר רחוק מבר רפעלי היא עוד קטנה איפשר לדעת מה יהי לה בעתיד אבל מה שכן היא הרבה יותר יפה מבר רפעלי

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 12 בנובמבר 2017 | 02:52
  • מהממת, הילדה יצאה העתק של אבא שלה

    מאת: דורי |‏ 12 בנובמבר 2017 | 01:18
  • איזה דבר דוכא אמאלה זאת ילדה לא בובה

    מאת: אנה |‏ 12 בנובמבר 2017 | 00:54
  • זוועה,׳תנו לילדה לגדול בשקט

    מאת: צביה |‏ 11 בנובמבר 2017 | 23:17
  • רוסיות הכי יפות בעולם

    מאת: ליטאי |‏ 11 בנובמבר 2017 | 22:35
  • בהצלחה למשפחה. יש להם את הזכות לעשות מה שעולה על רוחם.
    יש אנשים שרואים בזה שמחנכים ילד ללבוש בגדים שחורים וכובע על הראש התעללות. אז מה. כל משפחה יכולה לחנך את ילדיה כראות עיניה.
    אין פה פשע.

    מאת: קצת סובלנות לא תזיק |‏ 11 בנובמבר 2017 | 22:31
  • אני מחרים חברות שמפרסמת ומנצלת ילדים…

    מאת: זיו |‏ 11 בנובמבר 2017 | 20:57
  • כל מה שאכפת לאמא זה שהילדה שלה יפה. עצוב.

    מאת: שי |‏ 11 בנובמבר 2017 | 20:06
  • סתם שאלה לא קראתי את הכתבה הסתפקתי בכותרת אבל מעניין אותי מתי בדיוק היא תהיה יחדה?

    מאת: לא משנה |‏ 11 בנובמבר 2017 | 16:50
  • היא מהממת ביופיה ! באמת שכן , ואי אפשר להכחיש .אבל חוכמה גדולה כשאת בת של ספורטאי סלב .
    ברור שייפתחו בפנייך דלתות ,שאולי לא היו נפתחות לילדות יפות בגילך ,שהן לא בנות של מפורסם.

    מאת: אני |‏ 11 בנובמבר 2017 | 16:27
  • ילדה יפהפיה מהממת תנו לה לגדול ולצמוח כמו כל הילדות בגילה שלא תפספס את תקופת הילדות

    מאת: 1ק34 |‏ 11 בנובמבר 2017 | 14:22
  • הרבה יותר יפה ותיהיה גם יותר יפה בטוח מבר רפאלי

    מאת: לירס |‏ 11 בנובמבר 2017 | 13:54
  • כסף, כסף, כסף, כסף, כסף, כסף, כסף, כסף, ושום דבר טוב לא ייצא מזה.

    מאת: זה ברור |‏ 11 בנובמבר 2017 | 13:41
  • יפיפיה בלי עין הרע שתמשיך כך

    מאת: נאוה |‏ 11 בנובמבר 2017 | 13:11
  • וואו. וואו. וואו!
    ילדה מהממת ביופיה!

    מאת: מישהי |‏ 11 בנובמבר 2017 | 12:44
  • חבר'ה , אתם לא מבינים שאצל הרוסים יופי והצלחה הם הדבר החשוב ביותר. חינוך מבין הטובים בעולם!
    זה אכן חינוך רוסי, למצוינות. לצערי , כאן בארץ הורים דואגים לילדים שלהם בלא מעט מקרים רק לאוכל ולמקום לישון בו. הרוסים נותנים לילדים עולם ומלואו!

    מאת: נטליה |‏ 11 בנובמבר 2017 | 10:29
  • זה מה שקורה כשההורים רוצים שיגשימו את חלומותיהם דרך הילדים.בקיצור קשה וגם זוועתי.לכל דבר עת.

    מאת: עצוב מאוד |‏ 11 בנובמבר 2017 | 07:40
  • איזה ילדה מהממת פשוט בובה אני בטוחה היא תיהיה הרבה יותר יפה מבר רפאלי .

    מאת: tina |‏ 11 בנובמבר 2017 | 05:03
  • התנשאות של הכתב – אלכס "לא ממש מבין את הכללים החדשים שהמשפחה מבקשת להתנהל בתוכם".
    או שאלכס מבין טוב מאד מה אישתו – ולא "המשפחה" – עושה ויש לו סגנון משלו, מה הבעיה?

    למרות שבגדול אני נגד דוגמנות ילדים פה נשמע שהעניין לא בסגידה ליופי או לפרסום, אלא פשוט הצטיינות רוסית מסורתית. יש דברים גרועים יותר :) הייתי שמחחה אם האמא הייתה מוסיפה שהיא רוצה שהילדה תהיה גם אדם טוב וערכי.

    מאת: Shosh |‏ 11 בנובמבר 2017 | 03:17
  • הרבה הרבה יותר יפה מבר רפאלי

    מאת: ימית |‏ 11 בנובמבר 2017 | 01:45
  • כמה קנאה בהורים וואו! או שזה בורות, אנשים שלא מבינים מה זה חינוך רוסי – חינוך רוסי וסיני זה החינוך עם הכי הרבה משמעת! אנשים גדלים להיות מצטיינים בכל התחומים. תראו את הספורט האולימפי… פה בארץ רגילים לבינוניות ובגלל זה הספורט שלנו נראה כך!

    מאת: מאמא |‏ 11 בנובמבר 2017 | 00:55
  • הילדה הכי יפה בארץ! צער לי על כל הקנאים הקטנים שמתחבאים מאחורי המקלדת ויורדים על ההורים שלה… כל אחד היה מת להחליף בילדה! כאלה ממורמרות מקומטות מגיבות פה… אוף!

    מאת: מימי |‏ 11 בנובמבר 2017 | 00:37
  • ילדה מהממת חבל על הילדות שלך

    מאת: תהילה |‏ 10 בנובמבר 2017 | 23:47
  • הבעיה בארץ זה שלא מבינים מה זה חינוך רוסי, למצוינות, אבל בסדר, הילדה הזאת עוד תגיע רחוק, ואתם בגג תקבלו לייקים על טוקבקים מתמרמרים

    מאת: ליאו |‏ 10 בנובמבר 2017 | 22:30
  • מסכנה

    מאת: מיטל |‏ 10 בנובמבר 2017 | 22:07
  • מסכנה הילדה, תנו לה ילדות רגילה ושתגדל תתמכו בה במה שהיא תחליט להיות.

    מאת: דר יובל |‏ 10 בנובמבר 2017 | 20:26
  • הנושא כאן הוא לא הילדה, אין וויכוח שהילדה יפה.
    העיניין כאן הוא ההורים שמתנהלים בצורה אינטרסנטית.

    מאת: שרון |‏ 10 בנובמבר 2017 | 18:54
  • איזה ילדה יפהה! בגיל יותר מבוגר היא תהיה פצצת עולם!! היופי שלה הוא נדיר מאוד!
    מי זאת בר רפאלי תזכירו לי?!

    מאת: ג'ני |‏ 10 בנובמבר 2017 | 18:48
  • מזעזע. מזון לפדופילים. אם הייתם יודעים מה מתחולל להם בראש נוכח התמונות הנ"ל- הייתם מכסים אותה בשק מבד יוטה ונועלים בחדר…

    מאת: רומי |‏ 10 בנובמבר 2017 | 15:55
  • הפסקתי לקרוא באמצע..הילדה מהממתתתת וזהו ההורים רוסיים טיפוסים מחנכים להצלחה מה הבעיה בזה לא ברור לי

    מאת: מפרגנת אבל |‏ 10 בנובמבר 2017 | 15:44
  • הילדה יפהפיה ותרדו מההורים. הם בסדר גמור. פשוט מחנכים אותה להוציא המקסימום מכל יתרון. גם מהיופי. כמו שלמדו ברוסיה. הצטיינות והתמדה ודוגמא אישית. כל הכבוד להם.

    מאת: לא רוסיה דור 4 בארץ |‏ 10 בנובמבר 2017 | 15:30
  • מה נסגר עם התגובות פה שההורים בעייתיים?! נשמעים כמו הורים תומכים שמעודדים למצוינות. צריך רק ללמוד מהם

    מאת: ליאת |‏ 10 בנובמבר 2017 | 14:59
  • ההורים נשמעים רודפי כסף ותהילה.
    לא שמים דגש על מה שבאמת חשוב בחיים.

    מאת: ליבי |‏ 10 בנובמבר 2017 | 14:56
  • ילדה מהפנטת ביופיה!!!

    מאת: נטלי |‏ 10 בנובמבר 2017 | 14:13
  • למה להשוות את הילדה לבר? לילדה יש את היופי משלה
    . והתלתלים – מה יותר ילדותי שיכול להות מי זה?
    תצליחי ילדה יפה!

    מאת: שוליקה |‏ 10 בנובמבר 2017 | 12:22
  • ..ילדה יפה בלי עין הרע
    חבל על ילדות אבודה..
    כדאי להורים ללמוד על הרבה מקרים דומים שהסתיימו … לא טוב לילדה
    בר רפאלי לא כל כך מאושרת כמו שהיא מדגמנת..

    מאת: מקסימה |‏ 10 בנובמבר 2017 | 11:50
  • מהממממממממממממממממממממממממממממממת

    מאת: רו ית |‏ 10 בנובמבר 2017 | 10:59
  • רישיון להורות דחוף !!!

    מאת: מקווה שהרווחה יקחו לכם תילדה |‏ 10 בנובמבר 2017 | 10:56
  • כמה עצוב

    מאת: יואב |‏ 10 בנובמבר 2017 | 10:04
  • בר רפאלי , זה שילוב נדיר של היקום , בעלת שלמות של פה ,לסת , עיניים , מצח , גבות , מבנה פנים , שפתיים , מבנה גוף , אופי !!!! שילובים גאוניים , וזה שגאונות של היקום , ביצירת פנים מושלמות ! לא כל בלונדינית , ועיניים כחולות יכולה להיות בר רפאלי !! כמו שיודעים בכל העולם יש המון בלונדיניות ,עם עיניים כחולות !!

    מאת: שימי |‏ 10 בנובמבר 2017 | 09:50
  • הרבה הרבה הרבה יותר יפה!!! בלי עין הרע, ילדה מהממממת! לא צריך לשאוף להיות אף אחד אחר! היא מספיק יפה כדי להיות מודל בעצמה!!

    מאת: ממש לא בר |‏ 10 בנובמבר 2017 | 08:47
  • יפיפיה שתהייה בריאה ותשמרו עלי מפני זמרים מזרחיים שמנצלים ילדות וקונים אוטו יקר

    מאת: אלין |‏ 10 בנובמבר 2017 | 08:27
  • די קריפי להסתכל אל התמונות שלה

    מאת: אריה במדבר |‏ 10 בנובמבר 2017 | 08:14
  • מסכנה הילדה!!!גם לי יש נכדה יפה מאוד מאוד.. אנחנו לא נותנים לה להכנס למעגל כזה הכל בצניעות למרות ההצעות הרבות!זה פשוט ילדה שצריכה לעמוד בקרטריונים של ההורים והסובב אותה כדי לגרוף כסף נקודה!איפה החיים שלה כאדם!!!חלומות וכו.

    מאת: אורה |‏ 10 בנובמבר 2017 | 07:32
  • אם השוותם לבר אז נתייחס לזה… הילדה מהממת ויפה מאוד אין בזה ספק אבל אין על בר רפאלי. לבר יש חינניות מיוחדת שאין דברים כאלו.

    מאת: יפה |‏ 10 בנובמבר 2017 | 04:50
  • אוייי אלוהיםםם איזה ילדה

    מאת: אורנה |‏ 10 בנובמבר 2017 | 04:23
  • היא כזו מהממת, פשוט עוצרת נשימה!

    מאת: מישי |‏ 10 בנובמבר 2017 | 02:09
  • באמת ילדה עם יופי עוצר נשימה.

    התשובות של האמא ל״איזו אישה היית רוצה שאנסטסיה תגדל להיות?״ ו״מה היית רוצה שהיא תהיה כשתהיה גדולה?״ מעציבות אותי קשות.
    איפה הנשים שנותנות ביטחון ועולם שלם לילדיהן?
    מאחלת לאנסטסיה ושאר הילדים שיהיו מי שהם נועדו להיות, העיקר שיהיו מאושרים.

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 10 בנובמבר 2017 | 01:56
  • ילדה מהממת ביופיה

    מאת: לולי |‏ 10 בנובמבר 2017 | 00:41
  • עמדת ההורים בעייתית..

    מאת: אלמה |‏ 10 בנובמבר 2017 | 00:37
  • ממש ראיון מבאס.
    תחושה של הורים פושרים בהגזמה
    ואלכס ממש לא נחמד :)
    שיקפוץ :)

    מאת: אריק |‏ 10 בנובמבר 2017 | 00:30
  • צצצ

    מאת: מה שנקרא לכסות את ההוצאות |‏ 9 בנובמבר 2017 | 23:49
  • הורים מטורפים…

    מאת: David |‏ 9 בנובמבר 2017 | 23:20
  • היא מהממתתתתתתתתתתתתתתתתתתת

    מאת: נילי |‏ 9 בנובמבר 2017 | 23:18
  • מהממת!

    מאת: גנית |‏ 9 בנובמבר 2017 | 23:17
  • הילדה יפהייפיה מקווה שההורים ימשיכו בקו השפוי ושיאפשרו לה ילדות רגילה

    מאת: רויטל |‏ 9 בנובמבר 2017 | 23:13
  • היא הרבהההה יותר יפה מבר

    מאת: דנה |‏ 9 בנובמבר 2017 | 23:12
  • מושלמתתתתת ✋

    מאת: תמרה |‏ 9 בנובמבר 2017 | 22:54
  • היא מעלפתתת ילדה מהממת

    מאת: מהממת!!! |‏ 9 בנובמבר 2017 | 22:28
  • בר רפאלי למיטב ידיעתי לא ד׳ר למתמטיקה, לא אתלטית, לא רקדנית ובאופן כללי לא מעניינת
    הילדה יפיפיה אבל לשאוף להיות בר רפאלי… לא חסרות מועמדות אחרות

    מאת: ברי |‏ 9 בנובמבר 2017 | 21:47
  • יש לה פוטנציאל אדיר ! יותר יפה מבר רפאלי כשהייתה בגילה.

    מאת: עו״ד |‏ 9 בנובמבר 2017 | 21:39
  • זה לא בריא לילדה

    מאת: ענת |‏ 9 בנובמבר 2017 | 20:25
  • היא יפהההההה בהיסטריההההה

    מאת: יעל |‏ 9 בנובמבר 2017 | 19:21
  • ילדה יפה, הורים בעייתיים.
    נקווה שזה ייגמר בטוב.

    מאת: מישי |‏ 9 בנובמבר 2017 | 18:53
  • ילדים בגילה צריכים לחוות ילדות ולא להשתעבד לפרסום

    מאת: אובדן ילדות |‏ 9 בנובמבר 2017 | 18:49