מה צמח לך על הציפורן? הטרנד ההזוי בעולם המניקור

כבר נתקלנו בציפורניים מכוסות בפרווה ומקושטות באיילינר וצמידים, אבל כזה דבר עוד לא ראינו – קבלו את מניקור הסוקולנטים והפרחים שמשתמש בצמחים אמיתיים על קצות האצבעות. זה לא הכי שימושי אבל בהחלט פוטוגני, ואם גם אתן משוגעות על עציצים – זה הטרנד בשבילכן

מאת  | ‏ 7 נובמבר 2016
היי, יש לך פרח על הציפורן (צילום: גולדי פורמן)

היי, יש לך פרח על הציפורן (צילום: גולדי פורמן)

הטרנדים בעולם הציפורניים מתחדשים כל הזמן ומצליחים להפתיע גם את אלו שחשבו שראו הכל. אז אחרי ציפורני הפרווה והבועות, מניקור האיילינר והצמידים, מגיע טרנד תלת ממד חדש שסוחף את הנייליסטיות ברחבי העולם – פרחים וסוקולנטים על הציפורניים.

הסוקולנטים הם צמחים עסיסיים ובשרניים, ידועים ביכולתם לאגור מים. זאת הסיבה שהם מתאימים לגידול בעונות הקיץ ובמדינות יבשות בהן הקיץ בוער במהלך רוב ימות השנה. בשנים האחרונות הסוקולנטים זוכים לתהילה מחודשת הודות ליכולת הקישוט הנונשלנטית אך מלאת עוצמה שלהם, וכן הודות לפוטוגניות המרשימה שלהם, שכן אין חשבון אינסטגרם או פינטרסט שלא מכבד את בעליו עם כמה תמונות של סוקולנטים חמודים.

לחובבות הסוקולנטים (צילום: אינסטגרם AROZONA)

לחובבות הסוקולנטים (צילום: אינסטגרם AROZONA)

את טרנד הסוקולנטים על הציפורניים אנחנו חייבים לאמנית האוסטרלית רוז בורג שהחלה ליצור אביזרים ותכשיטים מפרחי הסוקולנטים, מה שמהר מאוד התגלגל ליצירת ציפורניים מלאכותיות המעוטרות בפרחים הקטנטנים והצבעוניים.

מסתבר שהמראה החדש הרבה יותר פשוט ממה שהוא נראה. הודות לנדיבותו של בועז ממשתלת האירוסים, החלתי לאסוף את פרחי הסקולנטים שנשרו על הרצפה ומיהרתי הביתה להתחיל את היצירה. אבל לא רק הסוקולנטים חזרו איתי, אלא גם הפרח החורפי והיפיפה אמנון ותמר, שכאילו התחנן לקבל במה.

אף צמח לא נפגע במהלך מניקור זה (צילום: גולדי פורמן)

אף צמח לא נפגע במהלך מניקור זה (צילום: גולדי פורמן)

בבית הדבקתי את הסוקולנטים על ציפורן שמרחתי עליה לק בסיס שקוף של Seche vite, ויתר הציפורניים מרוחות בלק חום של OPI – How Great Is You Dane. ביד המקושטת באמנון ותמר – צבעתי את הציפורניים בירוק דשא Kilo 534 ואת הפרחים הדבקתי עם דבק ציפורניים. כדי להוריד את הקישוטים הטבעיים, אגב, פשוט משתמשים בפינצטה דקה ומרימים כל פרח לאט ובביטחון.

אני יודעת מה אתן חושבות – זה לא שימושי, אי אפשר ללבוש את זה ביומיום, ואולי זה אפילו פוגע בסביבה. אז הרשו לי להרגיע אתכן ולומר שלא כל הטרנדים נועדו ללבישה (כמו למשל ציפורני הפרווה), אך עצם הדיון מחבר אותנו למגמות המובילות והעדכניות בעולם האופנה והציפורניים. ואל דאגה – כל הפרחים איתם המעצבת האוסטרלית עשתה שימוש (וכך גם אני ביצירות הציפורניים שלי) הם פרחים שנשרו מן העציץ ולא נקטפו לטובת היצירה. עכשיו אין תירוצים, זה הזמן שלכן ליישם בבית.

הייתן מיישמות? (צילום: אינסטגרם AROZONA)

הייתן מיישמות? (צילום: אינסטגרם AROZONA)

אם מגרד לכן אז זה קצת בעיה (צילום: אינסטגרם AROZONA)

אם מגרד לכן אז זה קצת בעיה (צילום: אינסטגרם AROZONA)

לבלוג של גולדי פורמן

השאירו תגובה