לא כולל תיק בירקין: מדריך מניקור בהשראת הרמס

מי מאיתנו לא חולמת על פריט של הרמס שמגיע בתוך הקופסא הכתומה והאיקונית? עכשיו אפשר להשיג את הדבר הכי קרוב לזה - ציפורניים בהשראת הצמידים המוכרים והאהובים כל כך של בית האופנה הצרפתי. ככה עושים את זה, שלב אחר שלב

מאת  | ‏ 27 יוני 2016
אם אין תיק תתקשטו בציפורניים. מניקור בהשראת הרמס (צילום: גולדי פורמן)

אם אין תיק תתקשטו בציפורניים. מניקור בהשראת הרמס (צילום: גולדי פורמן)

בית האופנה הצרפתי הרמס הוא שם נרדף ליוקרה כבר כמעט שתי מאות. מאז נוסד במאה ה-19, הוא הצליח להשתמר בתור המותג אליו פונים כשתרים אחרי אופנה על זמנית. כיום הוא בעיקר מוכר בזכות התיקים האיקוניים שעוצבו בהשראת גרייס קלי וג'יין בירקין,וכן בזכות הצעיפים הצבעוניים והצמידים המרשימים שכל אחת רוצה לרכוש, ולו רק בשביל הקופסא הכתומה בה הם נארזים.

מי שמעורה בעולם הנייליסטיות וודאי שמה לב לטרנד החדש והמעניין שנראה ברחבי אינסטגרם – מניקור "צמידים". הסגנון המקורי הזה, שהתחיל, איך לא, בדרום קוריאה, מתכשט את הציפורניים יותר מאי פעם. עם אלמנטים רוחביים המדמים צמידי יד מיניאטוריים, נוצר מראה שמאתגר את קונספציית הפרנץ' הקלאסי. אז כדי לערבב שמחה בשמחה, קחו את החלום של כל פאשניסטה – צמיד של הרמס – ותעטרו כל ציפורן באחד שכזה, כי בעצם, למה לא?

חומרי עבודה:

החומרים שתזדקקו להם (צילום: גולדי פורמן)

החומרים שתזדקקו להם (צילום: גולדי פורמן)

יש להתחיל כל אומנות ציפורניים במריחת שכבה של בסיס לק, שתגן על הציפורניים ותמנע את הכתמתן (אני השתמשתי ב- Seche Clear –Crystal Clear Base Coat)

שלב 1: צבע בסיס: נמרח את הציפורניים בשתי שכבות של לק בצבע לבן (אני השתמשתי בלק לבן של סינפול קולורס – Sinful Colors – Snow Me White)
יש למרוח מייבש לק איכותי ולהמתין לייבוש מלא של שכבת צבע הבסיס

שלב 2: פרנץ' שחור הפוך: נניח במרכז החלק העליון של הציפורן מדבקת פרנץ'* ונמלא את החלק שתחמנו בלק בצבע שחור (אני השתמשתי בלק שחור של סינפול קולורס – Sinful Colors – Black on Black)

שלב 3: נסיר את מדבקת הפרנץ' בעדינות

שלב 4: נניח במרכז הציפורן רצועת סלוטייפ* בצבע זהב בעובי 2 מ"מ

שלב 5: בעזרת מנקד ודבק ציפורניים, נניח על סלוטייפ הזהב 3 ניטים בצבע זהב

נסיים במריחת מייבש לק (Top Coat) על הציפורניים, שתקצר את זמן ייבוש היצירה ותשמר אותה לאורך זמן (אני השתמשתי במייבש הלק של סש ויט – SecheVite Dry Fast Top Coat)

*את החומרים ניתן לרכוש בחנות המקוונת של GOLDNAILS

כל השלבים (צילום: גולדי פורמן)

כל השלבים (צילום: גולדי פורמן)

ככה זה נראה בסוף. מהמם, לא? (צילום: גולדי פורמן)

ככה זה נראה בסוף. מהמם, לא? (צילום: גולדי פורמן)

לבלוג של גולדי פורמן

השאירו תגובה