מי לבשה את זה טוב יותר: ג'ניפר לורנס או ג'ניפר לופז?

ג'יי לואו וג'יי לו בשמלת דיור זהה, אמה סטון מצליחה לשלב פסים ונקודות, סקרלט ג'והנסון מאכזבת וקייטי פרי עושה פוטבול. מה לבשו הכוכבות השבוע?

מאת  | ‏ 5 פברואר 2015
המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

המתלבשות הטובות:

אמה סטון, ארוחה לכבוד המועמדים לאוסקר, בוורלי הילס
טופ וחצאית של מייקל קורס

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אוח, אמה סטון פשוט לא יכולה לטעות. הכוכבת הרותחת משאירה את שיערה האדמוני לקראת טקס האוסקר הקרוב בו היא מועמדת לפרס שחקנית המשנה הטובה ביותר. לכבוד המעמד היא שומרת על גרדרובה מעוררת קנאה כמו זו מבית היוצר של מייקל קורס. מה שאולי היה יכול להיראות כמיש-מש של הדפסים גרפיים בשחור לבן מצליח להיראות טרה-שיק על סטון העדינה שאבזרה את הלוק כולו במינימום האפשרי – נעלי עקב שחורות ושפתון ורוד בוהק עם חיוך גאה ומרוצה. ככה נראית כוכבת אמיתית.

נעמי ווטס, אירוע G’Day USA, לוס אנג'לס
שמלה של זאק פוזן

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

משהו טוב עובר לאחרונה על ווטס האוסטרלית. אחרי טקסי גלובוס הזהב ופרסי הסאג בהם נראתה מדהים, הגיעה לאירוע אוסטרלי חגיגי שהתקיים בהוליווד עם שמלת משי ארוכה של זאק פוזן, המעצב האהוב על נשות השטיח האדום. השמלה, בצבע מרסלה המעודכן, יושבת על הגוף בצורה מדויקת ומחמיאה להפליא, ומצליחה להיראות קז'ואל וקולית למרות שמדובר בשמלת מקסי מפוארת.

ג'וליאן מור, פרמיירת הסרט "הבן השביעי", ניו יורק
שמלה של באלנסיאגה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

כבר לא נעים לנו. מור ההורסת משתחלת כל שבוע בזמן האחרון לרשימת המתלבשות הטובות. אבל מה לעשות, הבחורה יודעת להתלבש, או לפחות יודעת איזה סטייליסט להעסיק. השמלה הארכיטקטונית הזו היא ההפך הגמור משמלה שחורה קטנה ופשוטה. דווקא המינימליזם שבה הופך אותה למיוחדת, מרשימה ומלאה באופי, בדיוק כמו מור עצמה.

קרי וושינגטון, אירוע השקה של קולקציית סקנדל של המותג The Limited, לוס אנג'לס
שמלה של דולצ'ה וגבאנה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

"סקנדל" הסדרה האהובה בכיכובה של וושינגטון כל כך פופולרית בארה"ב עד שהמותג האמריקאי The Limited יצא בקולקציה חדשה בהשראת הסדרה. לכבוד ההשקה, הגיעה וושינגטון בשמלה מקסימה בלבן ונקודות שחורות, אבל לא מהקולקציה המדוברת, אלא דווקא מתוך קולקציית האביב של דולצ'ה וגבאנה שהשראתה הגיעה מספרד. שמלת המיני נראית מעולה על וושינגטון היפהפייה, שאספה את שיערה כדי להעניק את מלוא תשומת הלב לשמלה, ויחד עם נעלי עקב לבנות ותיק צד קטן וחמוד, נראתה מעולה כהרגלה של אוליביה פופ.

ניקול קידמן, אירוע G’Day USA, לוס אנג'לס
שמלה של אלטזורה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

קידמן, כמו חברתה הטובה נעמי ווטס, הגיעה גם היא לאירוע האוסטרלים בהוליווד בשמלה נפלאה של המעצב הצעיר והנחשב ג'וזף אלטזורה. קידמן נראית טוב כמו בימי הזוהר שלה בתחילת שנות האלפיים – יפה, מעודכנת ומעט אדג'ית. השסע הצידי הארוך מאזן את הצניעות בזרועות ובמחשוף, ומשחקי השקיפויות והטקסטורות יוצרים לוק מעניין שדורש בדיקה מקרוב.

המתלבשות הרעות:

סקרלט ג'והנסון, אירוע G’Day USA, לוס אנג'לס
שמלה של פרין

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

את ג'והנסון לא ראינו כבר זמן מה, מאז הפכה לאם טרייה. אבל כנראה שהיא הייתה צריכה עוד קצת זמן בבית כדי להתעדכן במה קורה בעולם האופנה. השמלה שבחרה לשטיח האדום נראית כמו הכלאה של בגד מתעמלת אמנותית באולימפיאדה עם שרשרת מדליות שהוענקו לה על הפודיום. אמנם הפרנזים הם אכן טרנד רותח, אבל לא בצורה בה הם מיושמים על השמלה הזו. גם הבלורית בשיער נראית מוגזמת למדי ומקנה לג'והנסון מראה של היפסטר לונדוני, ופחות מחמיאה לאישה הלוהטת והיפה שהיא.

קייטי פרי, מסיבת עיתונאים לכבוד הסופרבול, פיניקס
טופ וחצאית של
RVN

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

קייטי פרי זכתה לשיר במחצית משחק הסופרבול השנתי, כבוד שכל זמר אמריקאי משתוקק לו. כמובן שפרי קפצה על ההזדמנות להציג את הלוקים הכי ביזאריים וייחודיים שהיא כה אוהבת. אבל עוד לפני המאורע עצמו, פרי השתתפה במסיבת עיתונאים והתלבשה בהתאם. בסטנדרטים של קייטי פרי, כמובן. אנחנו קוראים ללוק "המעודדת הסטוקרית של קפטן קבוצת הפוטבול בתיכון המקומי". המוטיבים של המשחק הכה אמריקאי הזה קצת יותר מדי מוחשיים באאוטפיט המוגזם שבחרה לעטות על עצמה, שלא נדבר על התכשיטים בצורת כדור האליפסה החום. הכי תשבי על הספסל ותנוחי.

לורה דרן, ארוחה לכבוד המועמדים לאוסקר, בוורלי הילס
שמלה של רולאנד מורה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

השחקנית לורה דרן, נצר למשפחה הוליוודית ותיקה, הגיעה לאירוע לכבוד המועמדים לטקס האוסקר בשמלה אייטיזית למדי. דרן, המועמדת לאוסקר על תפקידה בסרט "הולכת רחוק" אמנם בחרה בשמלה מחמיאה לגופה התמיר, אך ההדפס הפוטוריסטי לא מתקבל על הדעת, ועושה בעיקר כאב בעיניים אם מסתכלים עליו יותר מדי.

קייט בלנשט, טקס פרסי האקדמיה האוסטרלית לקולנוע, סידני
שמלה של אלכסנדר מקווין

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

זוכת האוסקר ואייקון האופנה, קייט בלנשט, מאכזבת ובגדול עם כותונת הלילה הזו של אלכסנדר מקווין. אולי היא חשבה שכיוון שהטקס מתקיים בסידני אז נפספס את הלוק הלא מוצלח הזה, אבל קייט, לא תצליחי להתחמק מאיתנו. בד הסאטן מבריק מדי ובעיקר מדגיש איברי גוף שאינם דורשים הדגשה, וכן נראה יותר מדי כמו משהו שלובשים בדאונטון אבי ופחות על השטיח האדום בשנת 2015.

מריון קוטיאר, ארוחה לכבוד המועמדים לאוסקר, בוורלי הילס
שמלת דיור קוטור

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

מריון, אהובת המדור, גרמה לנו למפח נפש קשה. הפרזנטורית של בית דיור יכלה לבחור כל שמלה של בית האופנה הצרפתי, והלכה דווקא על זו שנראית כמו תלבושת מקרקס מדראנו. לולא הכתם הירוק במרכז, השמלה מלאת החרוזים הייתה יכולה להיראות הרבה יותר טוב, ואף אולי להכניס אותה לרשימת המתלבשות הטובות. אבל לא, קוטיאר בחרה להיות סימן קריאה מהלך ולכן הוכנסה בצער רב לחלק הרע של המדור.

קו המשווה:

ג'ניפר לורנס Vs.  ג'ניפר לופז
שמלה של דיור

צילום: אינסטגרם redcarpetman

צילום: אינסטגרם redcarpetman

שמלת דיור אחת מול שתי ג'ניפרס. מי תנצח בקרב הענקיות הזה? ובכן, תנו לנו להציג את שני הצדדים לפני קבלת ההחלטה. בפסטיבל קאן האחרון גברת לורנס, הידועה בכינויה ג'יי לואו, לבשה את שמלת הדיור הזו כחלק ממסע היח"צ של סרטי "משחקי הרעב". לורנס, המשמשת כפרזנטורית של דיור, נראית מושלם בלוק האמנותי שרקח המעצב רף סימונס. כנראה שנראתה כל כך טוב, עד שג'יי לו החליטה להעתיק ממנה את האאוטפיט לכבוד הפרמיירה של סרטה החדש "השכן ממול". בעוד שלורנס הזיזה את השסע הצידה, לופז השאירה אותו במרכז, וכן אבזרה את הלוק בנעליים בוורוד פוקסיה המתכתבות עם השפתון הבוהק שעיטר את שפתיה. אז מי לבשה את שמלת הדיור טוב יותר?

השאירו תגובה