ריטה אורה ממשיכה להסתבך עם המחשוף

רגע אחרי שקיבלה אינספור תלונות על המחשוף, ריטה אורה ממש לא מעוניינת לשנות את הסטייל שלה, קריסטין בל נועזת בוורוד, אמה סטון עושה את אנה ווינטור ואיך התלבשה שוטרת האופנה החדשה. מה לבשו הכוכבות השבוע?

מאת  | ‏ 8 ינואר 2015
מי לבשה מה. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

מי לבשה מה. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

המתלבשות הטובות:

פליסיטי ג'ונס, פסטיבל הקולנוע הבינלאומי בפאלם ספרינגס
שמלה של מוניק לולייה

השחקנית הבריטית שמקבלת את מלוא תשומת הלב עם סרטה החדש "התיאוריה של הכל" מהממת על השטיח האדום עם שמלה עדינה ומעודנת של מוניק לולייה, עם ליווי נאמן של תכשיטי קרטייה ואודם בורדו בוהק. השמלה מצליחה להיראות אוונגרדית וקלאסית בו זמנית, בעזרת השילוב המוצלח של הרצועות השחורות על אזור החזה מעל בד התחרה המקסים. המשיכי כך.

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

רוזמונד פייק, טקס פרסי ווריאטי בלוס אנג'לס
חולצה וחצאית של פרואנזה סקולר

פייק, כוכבת "נעלמת" ממש לא נעלמת מרשימת המתלבשות הטובות. האאוטפיט שלה, על טהרת השחור והלבן היא לא פחות ממושלמת, כזו שיכולה לנצח בקלות את מבחן הזמן. הלוק האודרי הפבורן שלה מצליח להיות אלגנטי ואצילי, אבל גם לגמרי און-טרנד ואדג'י עם הצבעוניות וחיתוכי הפליסה של החצאית הכובשת. אנחנו נעתיק ברשותה את כל הלוק, מכף רגל ועד ראש.

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אליסון וויליאמס, פרמיירת העונה הרביעית של "בנות"
טופ וחצאית של מוניק לולייה

הכוכבת תכולת העיניים ממשיכה בלוק הנסיכותי המוכר שלה, עם מה שנראה כמו שמלה תפוחה, אך למעשה מחולק לטופ וחצאית טול מנצנצת. החיתוך הנכון של החצאית גורם לה להיראות פחות כמו דיסני ויותר כמו HBO, והסטרפלס המינימליסטי מצליח להתבלט מבלי להיות מוגזם. הערת שוליים: אם וויליאמס הייתה אוכלת קצת בין הצילומים לגירלס, היא ללא ספק הייתה יכולה להיראות עוד יותר טוב.

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

קירה סדג'וויק, טקס פרסי מבקרי הקולנוע של ניו יורק
שמלה של SAFiYAA

סדג'וויק, הלא היא "המפענחת" ואשתו של האחד והיחיד, קווין בייקון, נראית נפלא בשמלת מקסי בצבע כחול עמוק, עם כתפיים חשופות ושיער אסוף ברישול. סדג'וויק בת ה-48 יכולה ללמד לא מעט בנות 20 פלוס איך נראים טוב עם מלא שיק, ללא תוספות מיותרות ומבלי לחשוף יותר מדי. מי צריך יותר מזה?

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אמה סטון, מסיבת עיתונאים לכבוד הסרט "Birdman"
חולצה וחצאית של לנוון

אפילו עם הכיסאות המסתירים מעט את סטון אפשר להבחין כי מדובר בלוק מלבב שחייב היה להיכנס אל הרשימה הטובה. סטון מצליחה, פעם אחר פעם, להפגיז באאוטפיטים יפהפיים המתאימים למעמדה וגילה, מבלי להיכנס לאף קלישאה. החולצה והחצאית, שיכלו אולי להיראות מעט מבוגרים ואנה ווינטוריים על סטון הצעירה, מצליחים להקנות לה לוק רענן ונכון המחמם את ליבן של פאשניסטות ברחבי העולם.

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

המתלבשות הרעות:

ריטה אורה, מסיבת עיתונאים לקראת "דה וויס הבריטי" בלונדון
שמלה של דיסקוורד

אם יש משהו שתמיד אפשר לסמוך עליו בעולם הזה, זה ללא ספק בחירת האאוטפיטים התמוהה של ריטה אורה. בכל פעם מחדש היא מצליחה להדהים אותנו עם פריטים לא ברורים שלא היו צריכים לצאת מהמתפרה. הפעם מדובר בשמלה בצבע כחול רויאל של דיסקוורד, עם יותר מדי שסעים וחיתוכים עמוקים, המתאימה יותר לאלנבי מאשר ללונדון. אורה, שרק בימים האחרונים קיבלה תלונות על המחשוף העמוק מדי שלה בטלוויזיה, צריכה על פי דעת המדור ללכת לסיבוב שופינג עם אחת מהמתלבשות הטובות של השבוע, כדי שתלמד עידון מהו.

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

קת'י גריפין, פרמיירת העונה הרביעית של "בנות"
שמלה של פילוסופי

הסטנדאפיסטית האדמונית ק'תי גריפין נכנסת לנעליים גדולות ויהודיות מאוד של ג'ואן ריברס ב"משטרת האופנה", אבל לצערנו, היא עוד לא מצליחה ליישם את מה שהיא אמורה להטיף. אמנם השמלה שבחרה לא רעה כשלעצמה, אבל מתאימה יותר לליידי בריטית מזדקנת המטפחת גן ורדים, ופחות למישהי שאמורה לתפקד כפאשניסטה מן המניין. אולי היינו יכולים להיות יותר עדינים עם גריפין אם היה מדובר בחודשי אביב שמשיים, אבל כשמדובר בתחילת ינואר המקפיא, אין שום תירוץ לשמלה שכזו.

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אידי פלקו, פרמיירת העונה הרביעית של "בנות"

כוכבת סופרנוס לשעבר כנראה התבלבלה באירוע, וחשבה שהיא מגיעה לכנס רואי חשבון מאשר לפרמיירה של גירלס. זו הסיבה היחידה שיכולה להסביר את המראה הלא ברור הזה שבחרה פלקו. הטייץ הלא מחמיאים, הז'קט שלא יושב טוב, הפלטפורמות ועגילי היהלומים הלא קשורים יוצרים אאוטפיט דו קוטבי מאכזב ביותר. אפילו הבחורה שעומדת מאחוריה משועממת.

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

נעמי קמפבל, פרמיירת "אמפייר" בלוס אנג'לס
שמלה של דולצ'ה גבאנה

אנחנו די בטוחים שקמפבל, האישה, עוזרות הבית והפלאפונים, עדיין יכולה במעמדה לבחור כל פריט מעצבים שהיא תרצה. ובכל זאת, היא בחרה בשמלה איומה שאינה מחמיאה בשום צורה שהיא, גם כשהיא מעטרת את גופה של אחת מהסופרמודלס הכי גדולות בהיסטוריה. המחוך הלא ברור חותך את אמצע הגוף באופן שלא מתקבל על הדעת, ויוצר מראה מוזר במיוחד באזור החזה. גם הצמידים הצבעוניים ששילבה לא מובנים לנו, ונראים כמו משהו שהיא שכחה לגזור אחרי החופש הגדול.

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

קריסטין בל, טקס People's Choice Awards
שמלה של מוניק לולייה

בל, שאך לפני רגע ילדה את תינוקה השני עם בעלה החמוד דקס שפרד, החליטה להגיע לשטיח האדום עם שמלה שנראית כאילו היא נושאת את התינוק החדש מתחת לשכבות הבד הוורוד. כמובן שאפשר להבין את הצורך של בל בשמלה לא צמודה מדי, אך לא חייבים ללכת לקיצון השני. המראה שנוצר הוא מוגזם, תפוח שלא בכדי ושלא עושה חסד עם האימא הטרייה והיפה. חבל.

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

קו המשווה:

סירשה רונאן Vs. פופי דלווין 
שמלה של ולנטינו

משהו טוב עובר על בית האופנה ולנטינו. בשנים האחרונות הקולקציות הופכות ליותר ויותר יפות, עם שמלות מפוארות שכל אחת הייתה רוצה להתהלך בהן. לכן אין זה פלא שגם כוכבות הוליווד רוצות לקחת חלק ביופי הזה. השחקנית האירית, סירשה רונאן הגיעה אל מסיבת האוסקר של ואניטי פייר לפני כשנה בשמלת הפרפרים מקולקציית הסתיו  של ולנטינו עם שיער אסוף ומהודק. תשעה חודשים לאחר מכן, פופי דלווין, הדוגמנית והאחות הגדולה של קארה, לבשה את אותה השמלה (רק ללא הצווארון הקטן שבשמלה של רונאן) לטקס פרסי גלאמור איטליה, עם שיער פזור ומעט נפוח, המתאים לדרמה של בד השמלה. אז מי לדעתכן לבשה את השמלה טוב יותר?

מי לבשה את זה טוב יותר? פופי דלווין או סירשה רונאן? (צילום: גטי אימג'ס)

מי לבשה את זה טוב יותר? פופי דלווין או סירשה רונאן? (צילום: גטי אימג'ס)

השאירו תגובה