המתלבשות הטובות והרעות של 2014

אז מה היה לנו על השטיח האדום השנה? צבעים עדינים ורומנטיים, שמלות עם הרבה בד ושמלות עם מעט מדי. מה לבשו כוכבות הוליווד השנה. גרסת הסיכום

מאת  | ‏ 1 ינואר 2015
המתלבשות הטובות והרעות של השנה (צילום: גטי אימג'ס)

המתלבשות הטובות והרעות של השנה (צילום: גטי אימג'ס)

שנת 2014  הייתה שנה מאתגרת מבחינת אופנה. העולם פנה לנורמקור, אותו טרנד חסר טרנד. אוסקר דה לה רנטה נפטר והותיר חור כבד בעולם שמלות הקוטור. ובין שני הקצוות האלו, כוכבות הוליווד היו צריכות להתלבש לטקסים ואירועים.

אז מה הן עשו? חלקן בחרו בשמלות מפוארות או חליפות מתוחכמות בצבעוניות מינימליסטית, שקטה ושיקית. אך חלקן האחר החליט להצמיד, לחשוף ולתסכל את עורכי האופנה באשר הם.

אלו היו המתלבשות הטובות והרעות של השנה. בואו נקווה ששנה הבאה לקחים יילמדו ושמלות חדשות ומוצלחות יותר ייתפרו.

המתלבשות הטובות >   

לופיטה ניונגו, טקס האוסקר
שמלה של פראדה

לופיטה, שעד לפני שנה לא ידענו על אוצר המשחק והסטייל שבבחורה העדינה הזו, היא הזוכה הגדולה מבחינתו. אז כן, היא זכתה באוסקר, אבל לא פחות חשוב הוא הצטרפותה להיכל התהילה של השמלות היפות ביותר. הצבע העדין שזרח על גוון עורה, המחשוף היפה, הבד המתנפנף והקשת הדקיקה הפכו את הלוק כולו ללא פחות ממושלם.

לופיטה ניונגו (צילום: גטי אימג'ס)

לופיטה ניונגו (צילום: גטי אימג'ס)

ריהאנה, אירוע של MAC
חליפה של אלטוזארה

כמה שמחנו לפגוש את ריהאנה בצד הנכון של המדור, כשהיא מראה שגם ללא חשיפה מיותרת היא יכולה להיראות סקסית ואלגנטית בו זמנית. בחליפת חצאית בפרינט משבצות ורוד-לבן עם מחשוף מדויק, חגורה במותן ושפתון בגוון כהה היא נראית כמו ליידי אמיתית.

ריהאנה (צילום: גטי אימג'ס)

ריהאנה (צילום: גטי אימג'ס)

לילי אלדריג', גאלת amFAR בניו יורק
טופ וחצאית של רוזי אסולין

נשימתנו נעתקה כשראינו את הלוק הארכיטקטוני והצחור של מלאכית ויקטוריה'ס סיקרט, לילי אלדריג'. הכתפיים החשופות, השיער המשוך אחורה ושרשרת הקולר המוזהבת יצרו מראה נקי, ייחודי ועוצר נשימה.

לילי אלדריג' (צילום: גטי אימג'ס)

לילי אלדריג' (צילום: גטי אימג'ס)

מרי קייט ואשלי אולסן, גאלת המט
שמלה של שאנל; שמלה של
ג'יאפרנקו פארה

האחיות התאומות לבית אולסן הצליחו למנף את הצלחתן כילדות כוכבות אל מעצבות אופנה מוכשרות וממולחות. לכבוד האירוע הכי מתוקשר אופנתית בשנה, הן בחרו שלא ללבוש את עיצוביהן האישי, אלא לבחור בבתי אופנה ותיקים מסך שנותיהן יחד. כמו תמיד, השתיים התלבשו באופן כמעט זהה, בשמלות לא קונבנציונליות בהשראת מעילים. התוצאה בעלת אמירה ייחודית ומקורית, שמצליחה להישאר אלגנטית, נכונה ועל זמנית.

מרי קייט ואשלי אולסן (צילום: גטי אימג'ס)

מרי קייט ואשלי אולסן (צילום: גטי אימג'ס)

אמה סטון, פתיחת פסטיבל ונציה
שמלה של ולנטינו

בדומה לשמלה של לופיטה ניונגו בטקס האוסקר, גם אמה סטון זהרה בשמלה בעלת מחשוף עמוק והרבה בד, לכבוד פתיחת פסטיבל ונציה. השמלה הירוקה של ולנטינו התאימה באופן מושלם לשיערה שחזר לצבעו הכתמתם, ובלי אקססוריז מיותרים היא מוכיחה שגם הפשוט ביותר יכול להיראות נפלא ביותר.

אמה סטון (צילום: גטי אימג'ס)

אמה סטון (צילום: גטי אימג'ס)

המתלבשות הרעות >

לינה דנהאם, טקס פרסי האמי
חולצה וחצאית של ג'מבטיסטה ואלי

דנהאם אולי מוכשרת ביותר בתחום הכתיבה והבימוי, אבל פחות בעולם האופנה. לכבוד טקס האמי המכובד, דנהאם בחרה ללכת על לוק לא ברור של חולצה מכופתרת לא מגוהצת וחצאית שנראית כמו שכבות על גבי שכבות של נייר טואלט. ורוד. אז נכון, ייתכן והאאוטפיט נראה מושך על דוגמנית בתצוגה, אך בפועל על לינה, שחוגגת את היותה אמיתית ולא מידה 0, זה פשוט לא עבד.

לינה דנהאם (צילום: גטי אימג'ס)

לינה דנהאם (צילום: גטי אימג'ס)

קים קרדישאן, השקת הבושם שלה במלבורן
שמלה של
Atsuko Kudo

אפשר להגיד שקימי עיטרה כמעט כל רשימת מתלבשות בשנה האחרונה. לרוב היא הייתה בצד הרע של המתרס, אך לפעמים הצליחה גם להשתחל אל הצד הטוב והמבורך. אך מכל שלל התלבושות שלה השנה, הייתה אחת שלא יכולנו להתעלם ממנה. אולי היא חשבה שכיוון שהייתה איתה באוסטרליה הרחוקה, אז לא נשים לב. אבל ראינו ועוד איך. מדובר בשמלת PVC בצבע ניוד של המעצבת היפנית אטסוקו קודו. השמלה הייתה כה צמודה עליה, שקשה היה להבחין מתי מתחיל העור של קים ומתי חומר השמלה. המחשוף המוגזם, הקפלים הלא מחמיאים, וכמובן, המידה הקטנה נראים מעיקים ולא נוחים. נקווה שבשנת 2015 קים תעזוב את הלטקס ותעבור לבדים קצת יותר מהוגנים.

קים קרדשיאן (צילום: גטי אימג'ס)

קים קרדשיאן (צילום: גטי אימג'ס)

ריהאנה, טקס פרסי ה- CFDA
שמלה של אדם סלמן

אולי הלוק הכי זכיר של שנת 2014 היא זו של רירי, בשמלה חושפנית ובלתי נשכחת של המעצב אדם סלמן. להזכירכם, השמלה באה עם אג'נדת Free the Nipple, זו שאומרת לא להסרת תמונות חושפות פטמות באינסטגרם. השמלה השקופה עם מאות אלפי אבני סברובסקי חשפה יותר מכל שמלה אחרת על השטיח האדום, והציגה את אומץ הלב של הזמרת המצליחה. הביצוע אולי מהפכני אבל לא מתאים לאירוע מתוקשר, אלא נראה מתאים יותר לדלתיים סגורות. כי יש דברים שראוי להשאיר לדמיון.

ריהאנה (צילום: גטי אימג'ס)

ריהאנה (צילום: גטי אימג'ס)

בלאונה קרטי, טקס פרסי המוזיקה האמריקאית
שמלה של שהאלה דוריז

כנראה שהיו כאלו שכן אהבו את הלוק המרושת של ריהאנה והחליטו שזה לגיטימי להעתיקו. כך היה עם הזמרת בלאונה, המכונה "מדונה של אלבניה". לכבוד טקס פרסי המוזיקה האמריקאית היא לבשה שמלה, ספק רשת דייגים, שחשפה זוג מדבקות ותחתונים. שוב, יש דברים שפשוט לא צריכים לעזוב את מפתח דלת הבית.

בלאונה (צילום: גטי אימג'ס)

בלאונה (צילום: גטי אימג'ס)

מיילי סיירוס, גאלת amfAR בלוס אנג'לס
שמלה של טום פורד

ונקנח במי אם לא, מיילי סיירוס, שגם היא בדעה שאין דבר כזה חשיפת יתר. רצועות העור השחורות נראות כמו תלבושת מ"האלמנט החמישי", ומדמות מסקנטייפ שחור שנראה כי בכל רגע הדבק עומד לפוג ולשחרר איברים ממקומם. כיוון שלא היה מדובר בתחפושת האלווין, נקווה שטעמה האופנתי של סיירוס יתבגר ויתעדכן בשנה האחרונה. יש למה לצפות.

מיילי סיירוס (צילום: גטי אימג'ס)

מיילי סיירוס (צילום: גטי אימג'ס)

השאירו תגובה

 

  • מיילי סיירוס מככבת במתלבשות הרעות

    מאת: ספיר |‏ 3 בינואר 2015 | 23:20
  • היו יותר מזעזעות ב2014 ממה ששמתם.

    מאת: דנה |‏ 3 בינואר 2015 | 23:19
  • אני דווקא ממש אהבתי את השמלה של ריאנה. השמלה של ריאנה חשפה עירום עדין. כי זה פשוט נראה כמו תכשיט עם בטנה בצבע גוף. השמלה של בלאונה לעומת זאת דומה בכוונה אבל הביצוע מזעזע, וולגרי, פורנוגרפי וחסר טעם. היא פשוט עשתה לעצמה בושות. רואים הכול. אצל ריאנה בגלל הצפיפות של האבנים לא הכול ככה חשוף. בקיצור – ריאנה קלעה. ובלאונה פספסה.

    מאת: אורח |‏ 3 בינואר 2015 | 20:02
  • ריאהנה כמו תמיד כובשת ומתחילה טרנדים! אפשר היה לעשות את כל הכתבה עליה

    מאת: גילי |‏ 3 בינואר 2015 | 00:21
  • אוקיי אם האחיות אולסון לבושות בסטייל, אז כנראה שממש איבדתם את זה

    מאת: עדן |‏ 3 בינואר 2015 | 00:21
  • אני יכולה להסתכל שעות על אמה סטון בלוק הזה. מדהים מדהים ושוב מדהים. לא להאמין כמה גלאם יש בלוק הנקי הזה.

    מאת: טבעונית שמחה |‏ 2 בינואר 2015 | 17:59
  • גם אופנה בזול באתר – dealolamy

    מאת: אורח |‏ 2 בינואר 2015 | 17:55
  • אמה סטון ולופיטה ניונגו עוצרות נשימה!!!!!!!!

    מאת: אורח |‏ 2 בינואר 2015 | 12:45