מי לבשה את זה טוב יותר: ביונסה או נעמי קמפבל?

שמלת טום פורד שנחרשת על השטיח האדום, טילדה סווינטון מרשימה כמו תמיד, לילי קולינס מככבת בכתום ולילי אלן לא ברורה. זה מה שלבשו הכוכבות השבוע

מאת  | ‏ 4 דצמבר 2014
הטובות של השבוע. טילדה סווינטון, לילי קולינס ולילי אלדרידג' (צילום: גטי אימג'ס)

הטובות של השבוע. טילדה סווינטון, לילי קולינס ולילי אלדרידג' (צילום: גטי אימג'ס)

המתלבשות הטובות >>

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

 לילי קולינס, בכורת הסרט "באהבה, רוזי" בטוקיו
שמלה של Maticevski
קולינס ממשיכה להמם אותנו על השטיח האדום עם בחירות מדויקות המתאימות לגילה הצעיר. הצבע הכתום הוא משב רוח מרענן אל מול השמלות השחורות אותן נוהגות הסלבס ללבוש, במיוחד בתקופה חורפית ואפרורית שכזו. השמלה יושבת בדיוק כמו שצריך, עם הצצה קטנה לנעליים ההורסות. פשוט מושלם.

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

טילדה סווינטון, טקס פרסי גותהם לסרטים עצמאיים בניו-יורק
שמלה של היידר אקרמן
יש שאוהבים את סווינטון, ויש שאוהבים לשנוא אותה. אנחנו כמובן בצד האוהב, במיוחד כשהיא נראית כל כך טוב כמו הפעם, בשמלת סאטן ומשי בצבע ניוד, המתמזגת באופן הרמוני אל צבע עורה החיוור ושיערה הפלטינה. טילדה נראית קורנת ומוכיחה שבנות בהירות יכולות ללבוש צבעי ניוד, ובגדול.

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

 ג'וליאן מור, טקס אשת השנה של לוריאל פריז בניו-יורק
שמלה של אלכסנדר מקווין
קשה אמנם להאמין, אבל מור כבר בת 54 (!) ונראית נפלא בשמלת מקסי חובקת גוף של שרה ברטון לאלכסנדר מקווין. כדי לא להסתיר את עיטורי הוולנים הקטנים שבקולר השמלה, אספה מור את השיער ההורס שלה והלכה על פנים חפות מאיפור כבד, למרות כי שפתון אדום היה יכול להתאים בול. נקסט טיים.

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

סוקי ווטרהאוס, טקס פרסי האופנה הבריטית, לונדון
שמלה של ברברי
נכון שכבר סיקרנו את השמלה הזו השבוע, אבל לא יכולנו שלא להכניס את סוקי אהובתנו כמתלבשת המצטיינת של השבוע. השמלה היא לחלוטין אחת היפות שנתקלנו בה, בכל הידורה עם שכבות הטול והצבעוניות האומברה הכחולה. הצווארון המחויט מוסיף לשמלה הפייתית את האדג' המושלם, יחד עם השיער האסוף והנעליים המוזהבות שהופכות את כל המראה ל-וואו אחד גדול.

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

לילי אלדרידג', אפטר פארטי של תצוגת ויקטוריה'ס סיקרט בלונדון
טופ וחצאית של Cushnie et Ochs
לאחר שסיימה להתהלך על המסלול של תצוגת האופנה המסורתית של ויקטוריה'ס סיקרט, הפציעה אלדרידג' על השטיח הוורוד בלוק מפעים המורכב מטופ וחצאית מקטיפה בכחול כהה, עם שיער אסוף למשעי שהחמיא לפניה היפהפיות. הלוק אמנם חושף לא מעט, אבל בניגוד לחברותיה המלאכיות באותו הערב, אלדרידג' הייתה יחסית מכוסה וצנועה. מי היה מאמין.

המתלבשות הרעות >>

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

 דוטזן קרוס, אפטר פארטי של תצוגת ויקטוריה'ס סיקרט בלונדון
שמלה של סימון רושה
כמה חבל שלילי אלדרידג' לא עזרה לחברתה המלאכית, דוטזן, לבחור מה ללבוש למסיבה. כך קרה שקרוס ההורסת נראית מבוגרת ודודתית במה שנראה כמו מפת שולחן של משפחת אדמס. וכן, מסתבר שאפשר להיראות דודתית גם בשמלה שקופה לגמרי.

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

רות' ווילסון, טקס פרסי גותהם לסרטים עצמאיים בניו-יורק
חולצה וחצאית של דיור
ווילסון, הכוכבת העולה מהסדרה החדשה "הרומן" הגיעה לשטיח האדום עם אאוטפיט שנלקח מתוך תצוגת ריזורט של דיור. אמנם הרעיון של שני חלקי לבוש לא תואמים לטקס פרסים הוא מרענן, אך הביצוע קצת פחות. החולצה לא יושבת כמו שצריך בתוך החצאית, כשבשילוב הנעליים המחודדות, נראית שהיא מתאימה יותר למשרד. לפי הבעת הפנים של ווילסון, נראה שגם היא לא הכי מרוצה.

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

ג'יליאן אנדרסון, טקס פרסי התיאטרון הבריטי בלונדון
שמלה של ניקולאס אוקוול
אנדרסון הזכורה לנו לטובה מ"תיקים באפילה" הניינטיזית, הגיעה אל טקס פרסי התיאטרון הבריטי בלוק, שהוא ובכן, תיאטרלי, המזכיר בעיקר את תחפושת מלכת הלילה שהיינו מתחפשות אליה בפורים. באופן כללי, הסוכנת סקאלי נראית יפה וזורחת, רק חבל ששמלת הקטיפה השחורה עם הפרחים הניאונים הקטנים הופכת את הלוק הכללי למוגזם.

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

ריטה אורה, טקס פרסי האופנה הבריטית בלונדון
שמלה של טום פורד
גברת אורה הגיעה אל השטיח האדום בלוק המועתק מכף רגל ועד ראש מתצוגת אביב/קיץ 15 של טום פורד, כולל הביריות והצעיף. בעוד שבתצוגה הלוק נראה בעיקר קונספטואלי, כשהוא נקלח אל העולם האמיתי, הוא כבר פחות מתאים, ויותר מופרך. אורה נראית כמו מלכת סאדו-מאזו שלא היינו רוצים להתקרב אליה בשעת לילה מאוחרת.

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

לילי אלן, טקס פרסי האופנה הבריטית בלונדון
שמלה של ויויאן ווסטווד
בעיקרון, אנחנו הכי בעד לילי, אבל הפעם לא יכולנו להישאר אדישים לנוכח השמלה הלא ברורה שהחליטה ללבוש לטקס אופנה כל כך מתוקשר. הצבע אמנם יפה וענוג, אך הבד המתקמט והשובל הלא קשור לשמלת המיני הפכו את הלוק לבעייתי במיוחד. ושלא נתחיל לדבר על הקרניים הורודות ששמה על שיערה הכתמתם. לילי, לא.

קו המשווה >>

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

ביונסה Vs. נעמי קמפבל
שמלה של טום פורד
קמפבל בחרה לאחרונה שמלת מקסי צמודה של טום פורד לגאלה במוזיאון הטבע בניו יורק, בשילוב צעיף פרווה שחורה. אבל אם השמלה נראית לכם מוכרת, זה בגלל שביונסה לבשה את גזרת המיני שלה עוד ב-2013, בשילוב מגפיים עד מעל הברך בעלי אותה הטקסטורה בדיוק. השמלות מחמיאות לשתיהן, ומדגישות בדיוק את מה שצריך, אבל מי לבשה את זה טוב יותר? הסופרמודל או המלכה בי?

השאירו תגובה